ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΝΕΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ


Το Επιμελητήριο Αργολίδας στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσης και αναβάθμισης δεξιοτήτων
των επιχειρήσεων – μελών του, ανακοινώνει τις νέες ημερομηνίες διεξαγωγής των επιμορφωτικών
σεμιναρίων που προτίθεται να διοργανώσει σε συνεργασία με το IST College (αναγνωρισμένο
εκπαιδευτικό ίδρυμα από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας), με την παρακάτω θεματολογία:
1) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
Σκοπός : H υιοθέτηση ορθών πρακτικών για τη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών (reviews).
Μέσα από μια σειρά ασκήσεων, παραδειγμάτων και case studies, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να
απαντούν σε μία κριτική, ώστε να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και εν τέλει να διευρύνουν την
πελατεία τους.
Απευθύνεται: Σε ιδιοκτήτες και στελέχη που εργάζονται σε ξενοδοχεία, επισιτιστικές επιχειρήσεις,
καταστήματα και e-shops και σε όποιους διαχειρίζονται τις κριτικές.
Τρόπος Υλοποίησης: Δια ζώσης διδασκαλία
Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: έως 30 εκπαιδευόμενοι
Κόστος Συμμετοχής: 30€
Συνολική Διάρκεια Προγράμματος: 4 ώρες
Ημερομηνία και ώρα Διεξαγωγής: Νοέμβριος 2024
 Τετάρτη 20 Νοεμβρίου και ώρα 17:00 – 21:00
Εισηγητής : Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι ειδικός στον τομέα του Μάρκετινγκ, της Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης Πελατών και της Διαχείρισης Παραπόνων. Απέκτησε το Μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση
Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University στην Αμερική και είναι πτυχιούχος
του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαχειριστής του
ιστότοπου marketing-tips.gr, ο κ. Πρωτοπαπαδάκης έχει εργαστεί στο τμήμα Μάρκετινγκ της Misko-
Barilla. Από το 2000 έως σήμερα, διδάσκει ως καθηγητής σε θέματα Μάρκετινγκ, Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης, καθώς και Διαχείρισης Παραπόνων και Κριτικών. Είναι συγγραφέας 21 βιβλίων,
αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, και έχει διατελέσει σύμβουλος Μάρκετινγκ

Άργος, 07 Οκτωβρίου 2024
Αρ. Πρωτ:3097/Φ.134

ΠΡΟΣ:Μ.Μ.Ε. Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

και Προώθησης για ξενοδοχεία και εστιατόρια. Τέλος, έχει εκπαιδεύσει το προσωπικό διαφόρων
ξενοδοχείων στη διαχείριση παραπόνων και την εξυπηρέτηση πελατών.
Πληροφορίες και Φόρμα Εγγραφής: https://forms.gle/7p5oYi5kgCnzaRAF7
2) ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Σκοπός : Η απόκτηση απαραίτητων δεξιοτήτων, τεχνικών και μεθόδων που θα βοηθήσουν στην παροχή
μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας του πελάτη, η οποία θα προέλθει μέσα από την άριστη εξυπηρέτησή του
και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Οι συμμετέχοντες θα εξοπλιστούν με τα κατάλληλα εφόδια
για την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων ακόμη και των πιο δύσκολων πελατών, μετατρέποντάς τα
σε κέρδος για την επιχείρησή τους.
Απευθύνεται: Σε όσους έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον πελάτη, σε ιδιοκτήτες καταστημάτων,
ξενοδοχείων και εστιατορίων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα εξυπηρέτησης
πελατών και διαχείρισης παραπόνων.
Τρόπος Υλοποίησης: Δια ζώσης διδασκαλία
Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: έως 30 εκπαιδευόμενοι
Κόστος Συμμετοχής: 50€
Συνολική Διάρκεια Προγράμματος: 8 ώρες (2 εκπαιδευτικές συναντήσεις των 4 ωρών)
Ημερομηνίες και ώρες Διεξαγωγής: Νοέμβριος 2024
 Τετάρτη 6 Νοεμβρίου και ώρα 17:30 – 21:30
 Τετάρτη 13 Νοεμβρίου και ώρα 17:30 – 21:30
Εισηγητής : Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι ειδικός στον τομέα του Μάρκετινγκ, της Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης Πελατών και της Διαχείρισης Παραπόνων. Απέκτησε το Μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση
Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University στην Αμερική και είναι πτυχιούχος
του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαχειριστής του
ιστότοπου marketing-tips.gr, ο κ. Πρωτοπαπαδάκης έχει εργαστεί στο τμήμα Μάρκετινγκ της Misko-
Barilla. Από το 2000 έως σήμερα, διδάσκει ως καθηγητής σε θέματα Μάρκετινγκ, Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης, καθώς και Διαχείρισης Παραπόνων και Κριτικών. Είναι συγγραφέας 21 βιβλίων,
αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, και έχει διατελέσει σύμβουλος Μάρκετινγκ και Προώθησης για
ξενοδοχεία και εστιατόρια. Τέλος, έχει εκπαιδεύσει το προσωπικό διαφόρων ξενοδοχείων στη
διαχείριση παραπόνων και την εξυπηρέτηση πελατών.
Πληροφορίες και Φόρμα Εγγραφής: https://forms.gle/Q3xvqgHyTnf2JE1A7

ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης στους
συμμετέχοντες.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο
τηλέφωνο του Επιμελητηρίου Αργολίδας 27510 – 67216 (εσωτερική γραμμή 2).

Ο Πρόεδρος
Φώτιος Δαμούλος

ΑΑΔΕ: Λουκέτο για δύο χρόνια σε βενζινάδικο με νοθευμένα καύσιμα – Ξύλο στους ελεγκτές

Σφράγισαν βενζινάδικο με νοθευμένα καύσιμα για τα επόμενα δυο χρόνια οι τελωνειακοί ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Απίστευτες εικόνες με τους υπαλλήλους να επιτίθενται στους ελεγκτές!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αρχής, μετά από αξιοποίησης πληροφοριών, ειδικό κλιμάκιο πραγματοποίησε δειγματοληψία καυσίμων στο πρατήριο, που βρίσκεται στον Γέρακα, τα δείγματα ελέγχθηκαν από τη Χημική Υπηρεσία της ΑΑΔΕ και βρέθηκε ότι το δείγμα πετρελαίου κίνησης ήταν νοθευμένο με πετρέλαιο ναυτιλίας σε ποσοστό 95%.

Να σημειωθεί ότι, κατά τη διάρκεια του ελέγχου, οι υπάλληλοι του πρατηρίου παρακώλυαν το έργο των ελεγκτών, σπρώχνοντάς τους, αποσπώντας και απορρίπτοντας μέρος των δειγμάτων, που λήφθηκαν από εν λειτουργία αντλίες του πρατηρίου, μη επιτρέποντάς τους να σφραγίσουν τα υπόλοιπα δείγματα καυσίμων.

Μετά την επιβεβαίωση της νοθείας από τη Χημική Υπηρεσία της ΑΑΔΕ, σήμερα οι Τελωνειακοί ελεγκτές της Δίωξης Λαθρεμπορίου του 4ου Τελωνείου Πειραιά εκτελώντας την παραπάνω απόφαση με τη συνδρομή εννεαμελούς ένοπλης ομάδας της ΟΠΚΕ της ΕΛ.ΑΣ., προέβησαν στην σφράγιση της εγκατάστασης του παραπάνω πρατηρίου για δυο χρόνια.

Ρόδος: Άμεση σφράγιση του beach bar με τις ξαπλώστρες στη θάλασσα, αποφάσισε ο δήμος

Στην άμεση σφράγιση του beach bar με τις ξαπλώστρες στη θάλασσα στη Ρόδο, προχωρά ο δήμος Ροδίων, σύμφωνα με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια. 

Όπως προκύπτει, βάσει του εγγράφου του δήμου που αναρτήθηκε το μεσημέρι σήμερα Τετάρτη στη Διαύγεια, αποφασίστηκε η άμεση σφράγιση του beach bar που έστησε και φέτος ξαπλώστρες μέσα στη θάλασσα στην Αγία Μαρίνα της Ρόδου. Σύμφωνα με την απόφαση, το κατάστημα θα κλείσει στις 20 Ιουνίου, στις 9 το πρωί, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου.

Η απόφαση βασίζεται σε απόφαση της δημοτικής επιτροπής και φέρει την υπογραφή του δημάρχου Ρόδου, Αλέξανδρου Κολιάδη. Στο έγγραφο δεν προσδιορίζεται η χρονική διάρκεια κατά το οποίο η επιχείρηση θα παραμείνει κλειστή. Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Καθημερινή», η απόφαση αφορά την οριστική σφράγιση του καταστήματος.

Στο έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, αναφέρεται επίσης πως την ημέρα σφράγισης του καταστήματος (20 Ιουνίου), ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να βρίσκεται στο κατάστημα, προκειμένου να παρακολουθήσει τη διαδικασία. Σε διαφορετική περίπτωση, η σφράγιση θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία του. Στο έγγραφο αναφέρεται επίσης πως ο ιδιοκτήτης έχει το δικαίωμα προσφυγής.  

Το συγκεκριμένο κατάστημα απασχόλησε πέρυσι την κοινή γνώμη, όταν δημοσιοποιήθηκαν εικόνες των σερβιτόρων να μπαίνουν στο νερό μέχρι το στήθος για να σερβίρουν τους πελάτες τους που βρίσκονταν στις ξαπλώστρες μέσα στη θάλασσα. Οι αρμόδιες υπηρεσίες βεβαίωσαν παράνομες κατασκευές, που πέρυσι κατεδαφίστηκαν και τις οποίες φέτος επανεγκατέστησε ο ιδιοκτήτης, όπως διαπίστωσαν οι νέοι έλεγχοι. 

 250 κάτοικοι ενός χωριού στην Πέλλα είναι μέτοχοι στην ίδια επιχείρηση

Ένα ιδιαίτερο … project έχει στηθεί στο ειδυλλιακό χωριό Παναγίτσα της Πέλλας, στα 750 μέτρα υψόμετρο: Από τους 300 μόνιμους κατοίκους της Παναγίτσας, οι 250 είναι μέτοχοι μιας εταιρείας, στις συσκέψεις της οποίας συζητούνται πρώτα τα προσωπικά νέα και μετά τα επαγγελματικά, αφού γνωρίζονται πολύ καλά μεταξύ τους, δεδομένου ότι οι περισσότεροι μεγάλωσαν στην ίδια γειτονιά.

Οι 250 κάτοικοι ενός χωριού στην Πέλλα είναι μέτοχοι στην ίδια επιχείρηση

«Είμαστε μια πολυμετοχική εταιρεία λαϊκής βάσης, που την αποτελεί το 60% των κατοίκων. Προσπαθούμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε τις συνθήκες εκείνες που να κρατούν τον κόσμο στην περιοχή μας, διότι αν δραστηριοποιούνται επαγγελματικά εδώ, ποιος ο λόγος να φύγουν από το χωριό;» δηλώνει μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», η υπεύθυνη τουριστικής δράσης της επιχείρησης, Σταυρούλα Παρθενοπούλου.

Η επιχείρηση των συγχωριανών, με την επωνυμία «Εβόρα», δημιουργήθηκε το 1997 από την τότε κοινότητα, στην οποία ήταν πρόεδρος ο πατέρας της κ. Παρθενοπούλου. Μαζί με τους υπεύθυνους του αγροτικού συνεταιρισμού και τους κατοίκους πήραν την απόφαση να επενδύσουν στον τόπο τους. Η πολυμετοχική επιχείρηση ξεκίνησε αρχικά με τρεις τεχνητές λίμνες για την υδροδότηση των καλλιεργειών, ενώ σήμερα κινείται σε τρεις πυλώνες. Ύδρευση μαζί με παραγωγή ενέργειας, μεταποίηση με πολλά τοπικά προϊόντα αλλά και τουρισμό, καθώς έχουν να καμαρώνουν για την «Εβόρα» τους.

στις συσκέψεις της οποίας συζητούνται πρώτα τα προσωπικά νέα και μετά τα επαγγελματικά, αφού γνωρίζονται πολύ καλά μεταξύ τους, δεδομένου ότι οι περισσότεροι μεγάλωσαν στην ίδια γειτονιά

Αρκετά ψηλότερα από το χωριό, στα 1.030 μέτρα, στις εγκαταστάσεις της «Εβόρας», που στα ποντιακά σημαίνει «ίσκιος», λειτουργούν εστιατόρια, καφέ και οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν δραστηριότητες όπως ψάρεμα στις λίμνες.

«Έχει αναλάβει ο καθένας τον τομέα στον οποίο τα καταφέρνει καλύτερα και αξιοποιούμε τα δυνατά μας σημεία. Ο πατέρας μου που το εμπνεύστηκε και το ξεκίνησε όλο αυτό, νιώθει σήμερα περήφανος που και οι τρεις κόρες του, που παρέμειναν στο χωριό. Εγώ ασχολούμαι με το τουριστικό κομμάτι, η μικρή μου αδερφή με τα προϊόντα που παράγουμε, καθώς έχει μεταπτυχιακό στην τεχνολογία τροφίμων και η μεγάλη αδερφή μου με τα οικονομικά, καθώς είναι και η πρόεδρος του χωριού» εξηγεί.

Οι κάτοικοι – μέτοχοι καλούνται πολλές φορές να απαντήσουν στο ερώτημα πώς γίνεται να τα βρίσκουν τόσοι πολλοί σε αριθμό συνέταιροι, μιας και συχνά είναι δύσκολη η συνεργασία ακόμη και σε ολιγομελείς επιχειρήσεις. Απαντούν ότι ο κοινός στόχος, που είναι η αγάπη τους για τον τόπο τους, τα κάνει όλα να δουλεύουν σαν καλοκουρδισμένο ρολόι.

Γίνετε μέλος της fb ομάδας του Αγροτών Ανάγνωσμα ΕΔΩ

Η επιχείρηση μάλιστα επεκτάθηκε και τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει μπει στο χώρο της μεταποίησης, με τα προϊόντα της Παναγίτσας να φτάνουν σε πολλές χώρες της Ευρώπης.

«Ό,τι φτιάχνουμε γίνεται μόνο με δικά μας προϊόντα, από τη δική μας γη και από τα χωράφια μας. Παρασκευάζουμε υπέροχα γλυκά και αποξηραμένα φρούτα. Η μαρμελάδα κυδώνι – μήλο είναι αυτή που παραγγέλνουν μετά μανίας οι Ολλανδοί και αρκετοί από τους παραλήπτες λένε πως στόχος τους είναι να έρθουν στην περιοχή, για να την απολαύσουν με τη θέα του γραφικού χωριού» σημειώνει η κ. Παρθενοπούλου.

Πηγή – itspossible.gr

Στα 3 ευρώ ο καφές στο χέρι – Γιατί αυξάνεται ξανά

Καφέ σε τιμή γεύματος φαίνεται πως θα πληρώνουν οι καταναλωτές το επόμενο διάστημα, καθώς οι ανατιμήσεις θα εκτοξεύσουν την τιμή του ακόμα και στα τρία ευρώ (για take away)

Οι ανατιμήσεις του καφέ στα ράφια των σούπερ μάρκετ και στα καταστήματα εστίασης αναμένεται να είναι από 10% έως 20%, ενώ «χρυσό» θα πληρώνουν τον καφέ όσοι τον πάρουν take away. Σύμφωνα με το Μega, υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που έχουν οδηγήσει στην αύξηση της τιμής του καφέ και είναι οι εξής: 

  • Βιετνάμ: η μειωμένη ποσότητα σοδειάς λόγω της λειψυδρίας αύξησε την τιμή του καφέ ποικιλίας Robusta
  • Διώρυγα του Σουέζ (επιθέσεις Χούθι): αύξηση του κόστους μεταφοράς
  • Η αύξηση της τιμής του καφέ Robusta συμπαρέσυρε την τιμή του καφέ Arabica

Παραδείγματα με τις εκτιμήσεις στις τιμές του καφέ

  •  Γαλλικός από 1,80 με 1,90 ευρώ, αναμένεται να φτάσει τα 2,16 με 2,30 ευρώ
  •  Στιγμιαίος Καφές (Φραπέ, νες) από 1,70 ευρώ, αναμένεται να φτάσει τα 2 ευρώ
  •  Ελληνικός από 1,80 ευρώ, αναμένεται να φτάσει τα 2,20 ευρώ
  •  Φρέντο εσπρέσο από 2 με 2,20 ευρώ, αναμένεται να φτάσει τα 2,40 με 2,60 ευρώ
  •  Φρέντο καπουτσίνο από 2,20 με 2,40 ευρώ, αναμένεται να φτάσει τα 2,60 με 2,90 ευρώ
  •  Καπουτσίνο (διπλό) από 2,20 με 2,40 ευρώ, αναμένεται να φτάσει τα 2,60 με 2,90 ευρώ

Παραλίες: Σε εξέλιξη ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η εφαρμογή του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου που αφορά στην παραχώρηση απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας.

Αναλυτικά, πάνω από 1.200 παραχωρήσεις τμημάτων έχουν τεθεί ή πρόκειται να τεθούν σε ηλεκτρονική δημοπρασία έως τις 31 Μαΐου στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα (https://eauctions.gsis.gr). Σημειώνεται πως, παράλληλα, υπάρχουν από προηγούμενα έτη και επιπλέον 6.500 παραχωρήσεις που έχουν ενεργή σύμβαση και οι οποίες έχουν ήδη καταχωρηθεί στο ψηφιακό μητρώο συμβάσεων παραχώρησης απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας.

Σε κάθε περίπτωση, όλες οι παραχωρήσεις, είτε νέες είτε υφιστάμενες, θα διέπονται από φέτος από το ίδιο πλαίσιο ελέγχων και προστίμων λόγω παράνομης κατάληψης δημόσιου χώρου και υπέρβασης των υπό παραχώρηση εκτάσεων. Οι κτηματικές υπηρεσίες και όλοι οι συναρμόδιοι φορείς υποχρεούνται να εφαρμόζουν αμέσως το σχετικό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο. Ωστόσο, η νέα εικόνα θα έχει διαμορφωθεί πλήρως από τα τέλη Ιουνίου, όταν και θα έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές διαδικασίες εγκατάστασης των νέων παραχωρησιούχων σε αιγιαλό και παραλίες.

Υπενθυμίζεται πως με τον νέο νόμο, οι δημοπρασίες για παραχώρηση τμημάτων αιγιαλού και παραλίας γίνονται πλέον αποκλειστικά ψηφιακά μέσω της ειδικής πλατφόρμας που προαναφέρθηκε.

Η διακήρυξη αναρτάται στην πλατφόρμα και στην ιστοσελίδα του οικείου δήμου τουλάχιστον 20 ημέρες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής της δημοπρασίας. Στην πλατφόρμα αναρτώνται τα στοιχεία (συντεταγμένες, πολύγωνο και αεροφωτογραφίες) κάθε παραχώρησης, η διάρκεια, οι όροι της παραχώρησης, και ο χρόνος τοποθέτησης και απομάκρυνσης των κινητών στοιχείων.

Οι παραχωρησιούχοι καταβάλλουν ελάχιστο τίμημα, που προκύπτει από μαθηματικό τύπο με βάση τις αντικειμενικές αξίες της περιοχής, συντελεστή βαρύτητας της δραστηριότητας και τον συντελεστή βαρύτητας του αιγιαλού ανάλογα με τα ειδικά χαρακτηριστικά της παραλίας.

Επιπρόσθετα, υπενθυμίζεται πως στο πλαίσιο του νέου νόμου καθορίζονται και αιγιαλοί και παραλίες υψηλής προστασίας («απάτητες παραλίες») που βρίσκονται σε περιοχές Natura και για τις οποίες απαγορεύεται η παραχώρηση και κατ’ επέκταση η τοποθέτηση ομπρελών, ξαπλωστρών κ.λπ.

Νέοι κανόνες και υποχρεώσεις

Δεν επιτρέπεται παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας όταν το μήκος ή πλάτος τους είναι μικρότερο των 4 μέτρων ή όταν το συνολικό εμβαδόν του αιγιαλού είναι μικρότερο από 150 τ.μ. Επιπρόσθετα, οι παραχωρησιούχοι υποχρεούνται να διασφαλίζουν ότι:

  • τουλάχιστον το 50% της παραλίας πρέπει να μένει ελεύθερο και ταυτόχρονα το εμβαδόν κάθε παραχώρησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 500 τετραγωνικά μέτρα
  • τα ομπρελοκαθίσματα μπορούν να καταλαμβάνουν μέχρι 60% της παραχωρούμενης έκτασης ή 30% για παραλίες που βρίσκονται σε περιοχές Natura που δεν έχουν χαρακτηρισθεί απάτητες
  • μεταξύ των παραχωρήσεων πρέπει να μεσολαβεί απόσταση τουλάχιστον 6 μέτρων (3 μέτρα σε κάθε πλευρά, ή 4 μέτρων αν πρόκειται για περιπτώσεις επιχειρήσεων που λειτουργούν σε εφαπτόμενα κτίρια) και τα ομπρελοκαθίσματα πρέπει να απέχουν από τη θάλασσα τουλάχιστον 4 μέτρα, για τις νέες παραχωρήσεις
  • το κοινό έχει σε κάθε περίπτωση ελεύθερη, απρόσκοπτη και ασφαλή διέλευση στον αιγιαλό και την παραλία με ειδικές προβλέψεις και για άτομα με αναπηρία (όπως μέσω της τοποθέτησης ειδικών πλατφορμών για την εξυπηρέτησή τους, εφόσον δεν έχουν εγκατασταθεί από τον δήμο για τις νέες παραχωρήσεις)
  • ο χώρος διατηρείται καθημερινά καθαρός φροντίζοντας για τη διατήρηση της ισορροπίας του οικοσυστήματος και της μορφολογίας της ακτής. Παράλληλα, υποχρεούνται να τον παραδώσουν στην αρχική κατάσταση μετά το πέρας της διάρκειας της παραχώρησης.
  • σε εμφανές σημείο στον αιγιαλό ή την παραλία αναρτάται πινακίδα, με λεπτομέρειες της παραχώρησης
  • τοποθετούνται κινητά στοιχεία για την εξυπηρέτηση του κοινού
  • υπάρχει ναυαγοσώστης, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν καλύπτεται από τον οικείο δήμο, για τις νέες παραχωρήσεις.

Έλεγχοι & αυστηρές ποινές

Στο πλαίσιο του νέου συστήματος, για όλες τις παραχωρήσεις (υφιστάμενες και νέες) δημιουργήθηκε η ψηφιακή εφαρμογή MyCoast για κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες κλπ. που διατίθεται δωρεάν στους πολίτες. Κάθε παραχώρηση εμφανίζεται σε δορυφορικό χάρτη και ο πολίτης μπορεί να επιλέξει το σχετικό πολύγωνο όπου θα δει τις λεπτομέρειες και τους όρους της σύμβασης. Έτσι, οι πολίτες θα βλέπουν το διάγραμμα του τμήματος του αιγιαλού και της παραλίας που έχει παραχωρηθεί και θα μπορούν άμεσα να υποβάλουν καταγγελία αν διαπιστώνουν αυθαίρετη κατάληψη ή υπέρβαση της παραχώρησης.

Μέσω του e-Auctions η αξιοποίηση των παραλιών!

Αλλάζουν όλα στις παραλίες. Και την Τετάρτη 15 Μαΐου, ολοκληρώνεται η διαδικασία δημοπράτησης των 1.600 περίπου εμπορικά αξιοποιήσιμων παραλιών της χώρας. Για πρώτη φορά οι διαγωνισμοί για την εμπορική αξιοποίηση των παραλιών (καντίνες beach bar, εστιατόρια και καφέ) δεν θα γίνονται από τους δήμους αλλά αποκλειστικά από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου, μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος (e-Auctions).

Για πρώτη φορά, σε κάθε διαγωνισμό θα υπάρχει ένα ελάχιστο τίμημα που συνδέεται με τις αντικειμενικές αξίες και αυξημένο συντελεστή βαρύτητας ανάλογα με την περιοχή. Μέγιστη διάρκεια κάθε μίσθωσης είναι τα τρία χρόνια. Αν δεν υπάρχει προσφορά τουλάχιστον με το κατώτατο μίσθωμα σε δύο δημοπρασίες, η παραχώρηση θα ματαιώνεται κι έτσι θα σταματήσει  το γαϊτανάκι παράδοσης των παραλιών σε φίλους και ημετέρους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις «σε φιλική τιμή».

Οι συμβάσεις παραχώρησης είναι πλέον τυποποιημένες, περιλαμβάνουν την έκταση που παραχωρείται σε μορφή πολυγώνου, τις ελάχιστες προδιαγραφές και υποχρεώσεις που προβλέπει ο νόμος, τη διάρκεια της μίσθωσης, το ύψος του μισθώματος.

Παράλληλα, ξεκινούν οι έλεγχοι για τις 200 «απάτητες παραλίες» που βρίσκονται σε περιοχές Natura και για τις οποίες απαγορεύεται η παραχώρηση και κατ’ επέκταση η τοποθέτηση ομπρελών, ξαπλωστρών κ.λπ.

Παπαστεργίου: 6.500 παραλίες στη νέα εφαρμογή καταγγελιών Mycoast.gov.gr

Σε πλήρη λειτουργία η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τους πολίτες, όταν εντοπίζουν καταπάτηση

Για τις εξελίξεις στον τομέα της ψηφιοποίησης του κράτους μίλησε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής με σχεδόν όλες οι παραλίες που νοικιάζει το ελληνικό δημόσιο, όπου ο πολίτης – όταν εντοπίζει μία παρατυπία – μπορεί να κάνει αναφορά, ανώνυμη ή επώνυμη.

«Τώρα στην εφαρμογή υπάρχουν 6.500 παραλίες σε όλη τη χώρα και σταδιακά, θα μπουν άλλες 1000», δήλωσε ο υπουργός.

Ικανοποιητικά λειτουργεί και το MAIGOV με λειτουργίες Action Bot, η πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης του Δημοσίου, με εξελιγμένες υπηρεσίες προς όφελος των πολιτών.

Για παράδειγμα, ο ψηφιακός βοηθός θα εκδίδει στο εξής και ληξιαρχική πράξη γάμου.

«Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει παραγωγή ΑΙ στην Ελλάδα και ήδη υπάρχει το «Μελτέμι», το πρώτο ελληνικό μοντέλο Τεχνητής Νοημοσύνης» είπε ο κύριος Παπαστεργίου.

Το πρώτο κατάστημα Zielinski & Rozen άνοιξε στην Αθήνα.

Be yourself with each breath
Erez Rozen
Ο artisanal οίκος αρωμάτων Zielinski & Rozen άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην
Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα στην Αθήνα, στην περιοχή της Γλυφάδας. Το νέο
concept store ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά και την ενέργεια της πόλης με την
πλούσια ιστορία του brand, προκειμένου να δημιουργήσει μια εξαιρετικά
επιμελημένη εμπειρία για κάθε επισκέπτη.
Η ιστορία του brand είναι ταυτόχρονα η ιστορία μιας οικογένειας. Ο οίκος πλέον
διοικείται από τον αρωματοποιό και ιδεολόγο Erez Rozen, ο οποίος υποστηρίζει το
«Να είσαι ο εαυτός σου σε κάθε πνοή». Η επιλογή των συστατικών των αρωμάτων
και η έμπνευση για κάθε σχέδιο αντλείται από τις περιπλανήσεις και τις περιπέτειες
του Erez σε διάφορα μέρη του κόσμου, ενώ κάθε περίπλοκη νότα αρώματος
χρονολογείται από τις αρχές του 20ού αιώνα, όταν ο προπάππους του Erez ήδη από
το 1905 συνέθετε τις μυστικές φόρμουλες διάφορων αρωμάτων.
«Θέλω ένα άρωμα που να αγγίζει την ψυχή, να μιλάει για έναν άνθρωπο, να δείχνει
τη μοναδικότητα κάθε ατόμου. Ένα άρωμα μπορεί να μας πει πολλά: ποιοι είμαστε,
πως αισθανόμαστε, πως σκεφτόμαστε, πως συμπεριφερόμαστε. Είναι ικανό να
αποκαλύψει πτυχές που ενδεχομένως να μην είχαμε παρατηρήσει ποτέ. Κάθε
συστατικό μετρά, όπως μετρά και κάθε στιγμή. Είναι ένα αόρατο αξεσουάρ που
ολοκληρώνει την εμφάνιση κάποιου και μεταφέρει ένα συγκεκριμένο μήνυμα.
Δημιουργούμε αρώματα από δεκάδες ακατέργαστα υλικά και στοιχεία της φύσης»,
δηλώνει ο Erez Rozen.
Αγκαλιάζοντας τον παλμό και τον δυναμισμό της Αθήνας, το νέο κατάστημα Zielinski
& Rozen αφουγκράζεται τα στοιχεία της πόλης και ενσωματώνει σύγχρονες και
κομψές πινελιές. Πρόκειται για έναν σαγηνευτικό χώρο όπου τα σύνορα μεταξύ
φύσης και τέχνης «μπλέκονται» και η αληθινή ουσία του αρώματος καταλαμβάνει
την κεντρική σκηνή. Τα φυσικά υλικά και το φως είναι σημαντικά στοιχεία που
αντανακλούν τη φιλοσοφία του brand, και εντοπίζονται και στο κατάστημα της
Αθήνας, το οποίο προσκαλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν μια εξαιρετική
συλλογή επιλεγμένων αρωμάτων και να μυηθούν στον κόσμο του Zielinski & Rozen.
Μια μεγάλη ηλιόλουστη βεράντα όπου ο κάθε επισκέπτης μπορεί να χαλαρώσει,
μπόχο και έθνικ διακόσμηση και μια ιδιαίτερη συλλογή από έπιπλα αντίκες,
υπόσχονται στους επισκέπτες μια ατμόσφαιρα ηρεμίας και καλαισθησίας.
Όλα τα αρώματα του οίκου είναι unisex και είναι διαθέσιμα σε αφρόλουτρα,
απολεπιστικά σώματος, κρέμες και έλαια σώματος, σαπούνια χεριών, κεριά και
diffusers.

Zielinski & Rozen Athens boutique | Λαοδίκης 30, Γλυφάδα, 166 74 |
WEB: zielinskiandrozen.com | IG: @zielinskiandrozen_official
Λίγα λόγια για το brand Zielinski & Rozen:
Ο οίκος αρωμάτων Zielinski & Rozen, με παράδοση στον χώρο της αρωματοποιίας
από το 1905, διοικείται πλέον από τον αρωματοποιό Erez Zielinski Rozen, με όλες τις
συνταγές του οίκου να έχουν αναφορά στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, όταν ο
προπάππους του Erez Rozen εργαζόταν πάνω στις μυστικές φόρμουλες των
αρωμάτων.
Η Zielinski & Rozen δεν ανταγωνίζεται, δεν επιδιώκει το ιδανικό. Ο οίκος εκπέμπει
αγάπη χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις παροδικές τάσεις και απαιτήσεις της
αγοράς. Ο Erez Rozen ασχολείται με την αναζήτηση φρέσκων διαφοροποιήσεων και
με το πώς μπορεί να εκφράσει με τον πιο ακριβή τρόπο την προσωπικότητα ενός
ατόμου, μέσα από επιλεγμένους συνδυασμούς και υλικά. Όλα τα μπουκάλια – από
το σχήμα μέχρι την ετικέτα – είναι σχεδιασμένα βάσει της μοναδικής ενέργειας του
δημιουργού.
H essence των αρωμάτων της Zielinski & Rozen αποδίδεται διαφορετικά στον
καθένα. Τα αρώματα του brand προκαλούν συναισθηματική σύνδεση, περιέργεια,
σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε τις δικές σας συνδέσεις με αυτά και σας
προκαλούν να πειραματιστείτε με το στυλ και τη διάθεση της κάθε ημέρας.

Λεζάντες

  1. – 6. Το πρώτο κατάστημα Zielinski & Rozen άνοιξε στην Αθήνα.
  2. Zielinski & Rozen – Shower Gel Tobacco, Vetiver, Amber
  3. Zielinski & Rozen – Body Butter
  4. Zielinski & Rozen – Perfumes
  5. – 13. Το πρώτο κατάστημα Zielinski & Rozen άνοιξε στην Αθήνα.
  6. Zielinski & Rozen – Body Oil Vetiver, Lemon
  7. Zielinski & Rozen – Diffusers
  8. – 17. Το πρώτο κατάστημα Zielinski & Rozen άνοιξε στην Αθήνα.

HAAN MOUTH SPRAY- Φρέσκια αναπνοή για καθημερινότητα με αυτοπεποίθηση.

Η HAAN κάνει μία νέα προσθήκη στα απαραίτητα που χρειαζόμαστε για να
νιώθουμε φρέσκοι και έτοιμοι κάθε στιγμή της ημέρας, όπου κι αν βρισκόμαστε. Με
τα νέα Mouth Spray στην πιο πρακτική και χαριτωμένη συσκευασία, ανεβάζουμε τη
διάθεσή μας και μεταμορφώνουμε την καθημερινότητά μας με ένα μόνο ψέκασμα,
για μια αναζωογονητική αίσθηση στην αναπνοή μας. Αυτό το Mouth Spray αλλάζει
το παιχνίδι προσφέροντάς μας αυτοπεποίθηση με τους γύρω μας και βελτιωμένη
υγεία της αναπνοής μας.
Φτιαγμένα με καθαρά, vegan υλικά και φρέσκες γεύσεις για κάθε γούστο,
επιλέγουμε ανάμεσα σε 3 υπέροχα χρώματα και αρώματα, αυτό που θα έχουμε
πάντα μαζί μας για να μας φτιάχνει την διάθεση. Το πικάντικο τσάι Chait και η μέντα
αναμειγνύονται με μια λεπτή νότα βανίλιας στο Life’s a Beach, βρίσκουμε την τέλεια
αναζωογονητική και καταπραϋντική ισορροπία από εκχυλίσματα ευκαλύπτου,
μέντας και βοτάνων στο Good on Ya και μυρίζουμε τα φρεσκοκομμένα μήλα με μια
λεπτή πινελιά μέντας στο Apple a Day.
Όπως και με κάθε προϊόν της HAAN, επαναγεμίζουμε, επαναχρησιμοποιούμε και
ανακυκλώνουμε, 3 συνήθειες που είναι τόσο cool όσο και η αναπνοή μας με τα νέα
Mouth Spray και μας έμαθε η HAAN για να διευκολύνει την ζωή και την
καθημερινότητά μας, φροντίζοντας παράλληλα το περιβάλλον.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210 3247128 email:
sales@kontossi1935.gr

Λεζάντες

  1. – 7. HAAN MOUTH SPRAY- Φρέσκια αναπνοή για καθημερινότητα με
    αυτοπεποίθηση.

All About Gourmets – A hidden gem! Κρυμμένο στο Νέο Ψυχικό.

Ο απόλυτος προορισμός για τους λάτρεις της υψηλής γαστρονομίας, πλέον βρίσκεται στο
Νέο Ψυχικό της Αττικής, στην οδό Παρίτση Νικολάου 101 και προσφέρει μια ευρεία γκάμα
διεθνών προϊόντων με επίκεντρο την άριστη ποιότητα.
Η All About Gourmets, εισάγει αποκλειστικά στην Ελλάδα, την τελευταία τάση σε όλη την
Ευρώπη και την Αμερική, το βραβευμένο Alcohol και Gluten free, αφρώδες κρασί,
French Bloom, αλλά και το πιο premium ροζέ κρασί της Προβηγκίας, Lush Blush. Ανάμεσα
στα υψηλής ποιότητας deli προϊόντα, θα βρεις το μοναδικό ιταλικό πασχαλινό τσουρέκι
Colomba, παλαιωμένα μπαλσάμικα, πέρλες μπαλσάμικου, chutneys, μαρμελάδες, χαβιάρι,
αλλαντικά από την Ισπανία και την Ιταλία, καθώς και εκλεκτά ελληνικά προϊόντα από
επιλεγμένους μικροπαραγωγούς από όλη την Ελλάδα, όπως τις χειροποίητες σοκολάτες της
Esophy και τα υπέροχά ζεστά και κρύα τους ροφήματα. Μπορείς να γευτείς όλα τα
παραπάνω κλείνοντας τις γευσιγνωσίες, με τα premium χαρμάνια της Lavazza.
Λίγα λόγια για την All About Gourmets.
Η All About Gourmets, ιδρύθηκε το 2011 με κύριο στόχο την εισαγωγή ελληνικών και
διεθνών προϊόντων στις παγκόσμιες αγορές. Δραστηριοποιείται κυρίως στην Ελλάδα, την
Κύπρο και τη Μέση Ανατολή, παρέχοντας εκλεκτά προϊόντα στον τελικό καταναλωτή
καθώς, επίσης και σε επιχειρήσεις χονδρικής ή λιανικής που σχετίζονται με υπηρεσίες
φιλοξενίας, εστίασης και όσους κλάδους σχετίζονται με τρόφιμα. Η εταιρεία εστιάζει σε μια
σειρά προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας που αποτελούν τη βάση της
μεσογειακής κουζίνας. Μια σειρά προϊόντων που απαρτίζεται από ποικιλίες ελιών,
ελαιόλαδου, μπαλσάμικου ξυδιού, μελιού, τυριών και κρασιών, βοτάνων και μπαχαρικών
όπως και πολλά άλλα από όλη την Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη. Ως premium προϊόντα
διατροφής θα κερδίσουν αμέσως την εμπιστοσύνη σας, καθώς επικεντρώνονται στην
άριστη ποιότητα, τη θρεπτική αξία και τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας, παραγωγής και
συσκευασίας.
Βρες το νέο κατάστημα της All About Gourmets στην Ελλάδα:
Παρίτση Νικολάου 101 | Νέο Ψυχικό | 15451 | Αττική

Λεζάντες

  1. – 17. Ο απόλυτος προορισμός για τους λάτρεις της υψηλής γαστρονομίας, πλέον
    βρίσκεται στο Νέο Ψυχικό της Αττικής, στην οδό Παρίτση Νικολάου 101 και προσφέρει μια
    ευρεία γκάμα διεθνών προϊόντων με επίκεντρο την άριστη ποιότητα.

Chelona Athens: Κάθε Κυριακή γίνεται το απόλυτο στέκι των brunch lovers

Στο ιστορικό κέντρο της οδού Ερμού, στην καρδιά της πόλης, κάτω από τη σκιά της Ακρόπολης, και πάνω από την Cava Nektar βρίσκεται το εστιατόριο Chelona Athens.

 Ανεβαίνοντας τα σκαλιά της εντυπωσιακής κάβας, στον πρώτο όροφο, η Χελώνα μάς υποδέχεται στον ζεστό και ατμοσφαιρικό χώρο της, όπου ο συνδυασμός πολυτέλειας και φιλοξενίας θα αποτελέσουν τους βασικούς λόγους για μια ξεχωριστή εμπειρία στο εστιατόριο.

Κάθε Κυριακή το Chelona Athens (Eρμού 121, 2103222243) γίνεται το spot που αναζητούσες – με ανανεωμένο αέρα.

Έχοντας ξεκινήσει από τον Φεβρουαρίου και για κάθε Κυριακή, οι brunch lovers μπορούν να απολαμβάνουν το πλούσιο brunch buffet της Χελώνα Athens από τις 11:00 μέχρι τις 15:00.

Θα βρείτε μεταξύ άλλων bagels, ζεστά brioche, croissants, αυγά μαγειρεμένα με διάφορους τρόπους, λουκάνικα, αλλαντικά, τυριά, χυμούς αλλά και ένα Sweet Corner με φρούτα και γλυκά, τα οποία συντάσσουν ένα πλούσιο και λαχταριστό brunch buffet από το πρωί μέχρι το μεσημέρι!

Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν το Weekend Brunch Buffet με 20€/ανά άτομο.

Το αγαπημένο Κυριακάτικο Brunch στην καρδιά της πόλης – Η απόλυτη εμπειρία που θα σας δώσει ακόμη έναν ακόμα λόγο να ανυπομονείτε να έρθει το Σαββατοκύριακο!

‘A Sunday well spent brings a week of content!’

Κυριακάτικο Brunch 11:00 – 15:00

Τιμή Buffet 20€ (Συμπεριλαμβάνεται καφές φίλτρου)

Παιδιά έως 10 ετών 15€

Κρατήσεις +30 6936853565

Instagram: chelona.athens

Δειπνοσοφιστήριον 2.0 – Ανανέωση, Αισθητική και Απολαυστική Εμπειρία στον ΨηφιακόΚόσμο του 2024.

Με την έλευση της νέας χρονιάς, μια πνοή ανανέωσης ήρθε και στο www.dipnosofistirion.gr,
που υποδέχθηκε το 2024 με νέο σχεδιασμό και περιεχόμενο. Το Δειπνοσοφιστήριον, εδώ και
25 χρόνια αναζητά την ποιότητα και την καινοτομία όχι μόνο στη γεύση, αλλά και στην
προβολή και επικοινωνία του. Το ανανεωμένο και πρωτοποριακής αισθητικής website
σχεδιάστηκε έχοντας στο μυαλό μας ακριβώς αυτό: να προσφέρουμε μια απολαυστική
εμπειρία, που να αντανακλά την άριστη ποιότητα και την εκλεπτυσμένη γεύση που
προσφέρουμε στο κοινό όλα αυτά τα χρόνια.
Ο νέος ιστότοπος αντικατοπτρίζει το πάθος της εταιρείας για τη δημιουργία μοναδικών
γαστρονομικών εμπειριών που απογειώνουν κάθε κοινωνική και εταιρική εκδήλωση. Με ένα
φρέσκο, μοντέρνο look and feel, ο χρήστης είναι πλέον σε θέση να εξερευνήσει τις λύσεις που
προσφέρει το Δειπνοσοφιστήριον με άνεση και ευκολία. Μεταξύ άλλων μπορεί να δει:
– το portfolio των αποκλειστικών συνεργασιών του με τους κορυφαίους χώρους εκδηλώσεων
της Αττικής, όπως για παράδειγμα το ISLAND Art & Taste
– την εξειδίκευση σε vegan menu (σε συνεργασία με το Holy Llama)
– την εξειδίκευση σε kosher menu (με την πιστοποίηση της Χαμπάντ Ελλάδος)
– τις exclusive υπηρεσίες bar, με molecular εφαρμογές (σφαιροποιήσεις, αρωματικά bubbles,
αφρούς μηδενικής βαρύτητας και εντυπωσιακά «σύννεφα») που μπορούν να δώσουν άλλη
διάσταση σε εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις
Τα κύρια χαρακτηριστικά του ανανεωμένου website περιλαμβάνουν:
– Σύγχρονο, minimal σχεδιασμό που αντικατοπτρίζει τον επαγγελματισμό αλλά και την
καινοτομία που χαρακτηρίζουν το Δειπνοσοφιστήριον.
– Εύκολη περιήγηση σε πληροφορίες που αφορούν σε όλα αυτά που βρίσκονται στον πυρήνα
της φιλοσοφίας του.
– Ανανεωμένο περιεχόμενο με πλούσιο φωτογραφικό υλικό που αποτυπώνει την αισθητική
πίσω από κάθε δημιουργία μας και αναδεικνύει την ποιότητα των υπηρεσιών μας.
Με αυτήν την αναβάθμιση, το Δειπνοσοφιστήριον Catering επιδιώκει να προσφέρει μια
ενισχυμένη ψηφιακή παρουσία που αντανακλά την ποιότητα και την ποικιλία των υπηρεσιών
του. Σας προσκαλούμε να το επισκεφθείτε με ένα click στο www.dipnosofistirion.gr.
Την τεχνική υλοποίηση του ιστότοπου ανέλαβε η εταιρεία aboutnet και έχει αναπτυχθεί σε
WordPress.

Λεζάντες

1. Τάκης Χριστοφιλέας, Δημήτρης Χριστοφιλέας, Δημήτρης Σκαρμούτσος, Διομήδης Καψάλης
2. – 4. Με την έλευση της νέας χρονιάς, μια πνοή ανανέωσης ήρθε και στο
www.dipnosofistirion.gr, που υποδέχθηκε το 2024 με νέο σχεδιασμό και περιεχόμενο. Το
Δειπνοσοφιστήριον, εδώ και 25 χρόνια αναζητά την ποιότητα και την καινοτομία όχι μόνο στη
γεύση, αλλά και στην προβολή και επικοινωνία του.

ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΉΡΙΟΝ CATERING – ΜΆΤΣΑ 17, ΚΗΦΙΣΙΑ

210 6206155 | www.dipnosofistirion.gr | info@dipnosofistirion.gr

2 (6)
3 (7)
4 (5)

.

Βραδιά ιταλικής γευσιγνωσίας στο premium pizza napoletana εστιατόριο “Mamy blue” στην καρδιά της Γλυφάδας!

Μία ιδιαίτερη βραδιά ιταλικής γαστρονομίας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι πιο γνωστοί foodies της πρωτεύουσας, καλεσμένοι από το δημοσιογραφικό και καλλιτεχνικό χώρο και pizza lovers, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του premium pizza napoletana εστιατορίου “Mamy Blue” στη Γλυφάδα (Ανδρέα Παπανδρέου 126). Το νέο ιταλικό εστιατόριο της Γλυφάδας “Mamy Blue” σερβίρει τις πιο αυθεντικές ναπολιτάνικες συνταγές σε έναν εντυπωσιακό χώρο γεμάτο από χρώματα και αρώματα της Ιταλίας, θυμίζοντας την αυλή μιας σιτσιλιάνικης βίλας.  Οι εντυπωσιακές λεμονιές που στολίζουν όλη την οροφή του ολοκαίνουργιου “Mamy Blue” το κάνουν να ξεχωρίζει. Οι τοιχογραφίες της Σοφία Λόρεν, οι φρέσκοι βασιλικοί μέσα στα hand – painted κεραμικά βάζα αλλά και ο επιβλητικός χτιστός ξυλόφουρνος δίνουν ακόμα πιο ξεκάθαρα το -ιταλικό- στίγμα του νέου εστιατορίου.

Ο executive σεφ Κώστας Μεριανός επιμελείται καθημερινά τα signature Napoli based πιάτα του “Mamy Blue”, με εμπνευσμένα ορεκτικά και πιάτα. Το ζυμάρι κάθε πίτσας ωριμάζει από 36 έως 48 ώρες και ψήνεται αποκλειστικά σε ξυλόφουρνο στους 450-500 βαθμούς Κελσίου. Ανάμεσα στις υπόλοιπες επιλογές ξεχωρίζουν η Mamy Blue με μοτσαρέλα Fior di Latte, gorgonzola, guanciale, καραμελωμένο κρεμμύδι και σχοινόπρασο, η Marinara με σάλτσα ντομάτας San Marzano, σκόρδο, ρίγανη και έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, αλλά και η Modena με μορταδέλα, μοτσαρέλα Fior di Latte, burratina και πέστο βασιλικού με φυστίκι Αιγίνης. Το menu συμπληρώνουν η ζεστή focaccia με δεντρολίβανο, τα ναπολιτάνικα κεφτεδάκια με σάλτσα ντομάτας και polenta με τυρί taleggio και τα arancini με καπνιστή πανσέτα, ντομάτα και κρέμα παρμεζάνας, οι σαλάτες (λαχταράμε τη Buratta με ψητά παντζάρια, καβουρδισμένα φουντούκια, σταφίδες και παλαιωμένο βαλσάμικο), αλλά και pasta, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα λαζάνια rotolo, με ραγού μανιταριών, μυρωδικά και χειροποίητη σάλτσα ντομάτας. To “Mamy Blue” αποτελεί αναμφισβήτητα μία ακόμη δυναμική προσθήκη στον αναβαθμισμένο εστιατορικό χάρτη της Αθήνας και το νέο γαστρονομικό place to be που οφείλεις κι εσύ να σημειώσεις στη λίστα των must visit επιλογών σου.

0h6a1649 Thumbnail Preview
0h6a1762 Thumbnail Preview
Image00003 Thumbnail Preview
Image00001 Thumbnail Preview
0h6a1530 Thumbnail Preview

Mat fashion – Ξεχώρισε στα E-Volution Awards 2024 κατακτώντας 2 βραβεία.

Με δύο νέα βραβεία ξεκινάει την πορεία του, η διεθνής εκδοχή του
shop.matfashion.com.
Έπειτα από μία επιτυχημένη δεκαετία συνεχούς παρουσίας της εταιρείας σε
καταστήματα χονδρικής και συνεργαζόμενα e-shops του εξωτερικού, έφτασε η
στιγμή για την αυτόνομη πορεία του ηλεκτρονικού καταστήματος του αγαπημένου
fashion brand σε 28 χώρες της Ευρώπης.
Οι στρατηγικές ενέργειες της mat fashion την κρατούν σταθερά στην κορυφή, κάτι
που αναγνωρίστηκε και επιβραβεύθηκε για ακόμα μια φορά, με σημαντικές
διακρίσεις στα E-Volution Awards 2024, στην τελετή στην οποία αναδεικνύονται τα
κορυφαία e-Shops, e-Businesses και e-Commerce Agencies της χρονιάς.
Συνολικά η mat fashion κατέκτησε 2 βραβεία για το shop.matfashion.com, μέσω του
οποίου πλέον η εταιρεία θα καλύπτει απευθείας τις ανάγκες για ηλεκτρονικές
αγορές και σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η σημαντική αυτή επέκταση με online
παρουσία στο εξωτερικό αποτελεί ένα ακόμη βήμα της δυναμικής ανάπτυξης αλλά
και παρουσίας της εταιρείας στην Ευρώπη.
Οι κατηγορίες, στις οποίες διακρίθηκε με δύο βραβεία η mat fashion, ήταν οι εξής:

  • Silver βραβείο στην κατηγορία Expansion to New Industries
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία User Interface
    Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ mat fashion και της εταιρείας Web Development
    Elegento, οδήγησε στην επίτευξη αυτού του στόχου μέσα από ένα ανανεωμένο και
    user friendly ηλεκτρονικό κατάστημα, που συνδυάζει ένα σύγχρονο look and feel
    που καθιστά τις online αγορές ακόμα πιο εύκολες και απλές.
    Στη mat fashion, την αμιγώς ελληνική εταιρεία και πρωτοπόρο στην ελληνική αγορά
    plus size μόδας, με 15 καταστήματα στην Ελλάδα και πάνω από 650 σημεία
    πώλησης παγκοσμίως, επιβεβαιώνεται καθημερινά ότι η ποιότητα και η καινοτομία
    είναι αξίες που ξεπερνούν τα σύνορα, παρέχοντας σε κάθε γυναίκα υπηρεσίες
    άψογης ποιότητας και κομψές συλλογές, ώστε να αναδεικνύουν εκείνα τα μοναδικά
    χαρακτηριστικά τους, που τις κάνουν χαρισματικές.

Λεζάντα

  1. Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Λεωνίδας Μονέδας, Παύλος Παπαπαύλος