Ο Κωνσταντίνος Αργυρός είναι ο πρώτος Έλληνας καλλιτέχνης που θα εμφανιστεί στο θρυλικό «Barclays Center» της Νέας Υόρκης.
Ο τραγουδιστής θα εμφανιστεί στις 18 Νοεμβρίου στο εντυπωσιακό στάδιο. «Barclays Center» στο οποίο έχουν δώσει συναυλία μεγάλα ονόματα, όπως οι Madonna, Justin Timberlake, Deepeche Mode, Enrique Iglesias, Ricky Martin, Justin Bieber!
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έκανε σχετική ανάρτηση γράφοντας: «Η μαγική στιγμή που τα όνειρα προσγειώνονται στην πραγματικότητα… Στις 18/11, στην καρδιά του Brooklyn, στο Barclays Center της Νέας Υόρκης, για πρώτη φορά θα ακουστεί η ελληνική μουσική. Αισθάνομαι απίστευτη χαρά και συγκίνηση που ξεπεράσαμε τα όρια και ταξιδεύουμε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού μαζί με την ελληνική μουσική για να διαδώσουμε το μήνυμα της χαράς και της αισιοδοξίας».
Ο 23χρονος τράπερ Gameboy έχασε τη ζωή του στο τροχαίο που έγινε στην Πέτρου Ράλλη, τα ξημερώματα της Δευτέρας, 4 Σεπτεμβρίου.
Ένας νεκρός και ένας βαριά τραυματίας είναι ο τραγικός απολογισμός τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας στην Πέτρου Ράλλη στου Ρέντη.
Μοτοσικλέτα, στην οποία επέβαιναν δύο άτομα ηλικίας 22 και 23 ετών, έπεσε σε σταθμευμένο φορτηγό όχημα, για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τους αναβάτες στο «Αττικόν» νοσοκομείο.
Δυστυχώς ο ένας από τους δύο δεν άντεξε και άφησε την τελευταία του πνοή λίγο αργότερα, ενώ ο δεύτερος δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.
Προανάκριση για τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος διεξάγει η Τροχαία.
Ποιος είναι ο GameBoy Melody
Ο 23χρονη καλλιτέχνης μεγάλωσε στην περιοχή της Κυψέλης και ασχολήθηκε από μικρή ηλικία με αυτό το είδος μουσική όπως και ο αδερφός του ο οποίος είναι επίσης τράπερ με το όνομα «YOUNG T».
Ο αδελφός του μάλιστα τον αποχαιρέτησε μέσα από το Instagram γράφοντας: «Σ’ αγαπώ μεγάλε αδελφέ! Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να ξανασυναντηθούμε. Rest in Peace»
Ο GameBoy Melody άνηκε στην δισκογραφική εταιρεία που είχε ιδρύσει ο Snik, την ATH Records βγάζοντας επιτυχίας με εκατομμύρια views!
Ο GameBoy Melody δεν συνεργαζόταν μόνο με τον Snik, αλλά τους ένωνε και μία δυνατή φιλία.
Με προσθήκη νέων συνεργατών και ανανεωμένο πρόγραμμα, θα δοθεί -νότα τη νότα- η «μάχη» για το δικαίωμα στο όνειρο.
ΟΘανάσης Παπακωνσταντίνου για ένα ακόμη καλοκαίρι γυρίζει την Ελλάδα με συναυλίες. Μουσικές στιγμές αξέχαστες για τους φίλους του. Την Τετάρτη 2 Αυγούστου ο αγαπημένος καλλιτέχνης θα βρεθεί στο Γήπεδο Ραφήνας.
Ο Kevin Mitnick, ο διαβόητος hacker που κάποτε είχε γίνει εθνικός καταζητούμενος στην Αμερική, πέθανε την Κυριακή σε ηλικία 59 ετών, όπως επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της η KnowBe4, μια εταιρεία εκπαίδευσης στην κυβερνοασφάλεια την οποία συν-ίδρυσε. Ως αιτία θανάτου αναφέρθηκαν επιπλοκές από καρκίνο του παγκρέατος, για τον οποίο λάμβανε θεραπεία για πάνω από ένα χρόνο στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ.
Ο Mitnick είχε χαρακτηριστεί ως ο “most wanted” hacker υπολογιστών παγκοσμίως τη δεκαετία του 1990, με τα exploits του να περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την κλοπή αμέτρητων αρχείων και αριθμών πιστωτικών καρτών. Ο Mitnick κατάφερνε να παραβιάσει με ευκολία τα διάφορα δίκτυα της χώρας, διεισδύοντας σε διάφορα κυβερνητικά, εταιρικά και πανεπιστημιακά συστήματα υπολογιστών. Το εντυπωσιακό του hacking σερί έφτασε όμως στο τέλος του το 1995, αφού το FBI κατάφερε να τον συλλάβει μετά από ανθρωποκυνηγητό που κράτησε πάνω από δύο χρόνια! Αργότερα δήλωσε ένοχος για απάτη με υπολογιστές και τηλεπικοινωνίες το 1999 και στο πλαίσιο συμφωνίας με τους εισαγγελείς, του επιβληθεί τελικά ποινή φυλάκισης 46 μηνών.Μετά την αποφυλάκισή του το 2000, ο Mitnick άφησε μια για πάντα το hacking και ανέλαβε ένα νέο ρόλο, αυτόν του υπέρμαχου της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Κάπως έτσι έγινε, λοιπόν, σύμβουλος ασφάλειας, συγγραφέας και δημόσιος ομιλητής. Στην πορεία ίδρυσε επίσης την KnowBe4, μια εταιρεία εκπαίδευσης σε θέματα που αφορούν την κυβερνοασφάλεια.Στο βιβλίο του “Ghost in the Wires”,από το 2011, ο Mitnick αμφισβήτησε πολλούς ισχυρισμούς, επιμένοντας πως έκανε ό,τι έκανε περισσότερο από περιέργεια και κυνηγώντας την αδρεναλίνη, παρά από κακόβουλες προθέσεις. Παρ’ όλα αυτά, η ζωή του χρησιμεύει ως ένα εντυπωσιακό παράδειγμα μεταμόρφωσης, από έναν από τους πιο καταζητούμενους hackers σε έναν υπέρμαχο της κυβερνοασφάλειας.
Η Ελένη Κοκκίδου μίλησε για την απόφασή της να αποχωρήσει από τη σειρά “Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα”. Η εξομολόγηση για τον δύσκολο αποχαιρετισμό με τους συναδέλφους της. news24707 Ιουλίου 2023 09:41 Η Ελένη Κοκκίδου παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη!» και τον Άρη Καβατζίκη. Η αγαπημένη ηθοποιός αναφέρθηκε στην απόφασή της να αποχωρήσει από τη «Μουρμούρα», έπειτα από 10 τηλεοπτικές σεζόν, ενώ μίλησε και για το τέλος της “Βούλας” στη σειρά.
«Πάντα ήμουν αναστατωμένη σε σχέση με το τι είναι η ζωή, πώς θα τη ζήσω, γιατί είναι πολύ δύσκολο πράγμα να ζήσεις τη ζωή. Γι’ αυτό και τελειώνω, κάνω κύκλους. Έκλεισα έναν κύκλο 10 χρονών στο «Μην αρχίζει τη μουρμούρα», θέλω να δω άλλα πράγματα, θέλω να δώσω στον εαυτό μου την δυνατότητα να ξεκουραστεί. Μπαίνω πλέον στην ιστορία των τραγικών μεγάλων ρόλων. Θέλει μια αφοσίωση αυτό», ανέφερε αρχικά η ηθοποιός.
«Δεν γίνεται να κάνεις τη «Μουρμούρα» και από την άλλη να παίζεις τον «Οιδίποδα Τύραννο». Θέλεις χρόνο και ο χρόνος ισούται με τον χώρο. Κάποιους, που δεν με έχουν δει στο θέατρο, θα τους ξενίσει. “Μα πως η Βούλα από τη «Μουρμούρα» θα παίξει την Εκάβη; Με τι φωνή;”», είπε η Ελένη Κοκκίδου.
Στη συνέχεια αποκάλυψε πως στο τελευταίο της γύρισμα στη σειρά της έφεραν δώρο μία ανθοδέσμη και ένα ξύλινο ψάρι (μια μουρμούρα), με την ίδια να ξεσπά σε κλάματα. Όσο για τον ρόλο της “Βούλας”, η ίδια αποκάλυψε πως πεθαίνει, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να τη δούμε σε κάποιο όνειρο του “Μηνά”.
«Δεν το περίμενα το τελευταίο γύρισμα. Μου φέρανε μια τεράστια ανθοδέσμη και μου κάνανε δώρο ένα ψάρι, μια μουρμούρα κι έβαλα τα κλάματα. Τους αγάπησα πάρα πολύ όλους και θα τους αγαπώ για πάντα. Η “Βούλα πεθαίνει… Μπορεί να την ξαναδείτε σε κάποιο όνειρο του “Μηνά”», τόνισε.
Με πολλές αλλαγές θα επιστρέψει στους δέκτες μας, την επόμενη σεζόν, η επιτυχημένη σειρά του Alpha, «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα», καθώς θα υπάρξουν αποχωρήσεις, όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, αλλά και νέες προσθήκες.
Σύμφωνα με την εκπομπή Breakfast@Star, η παραγωγή του σίριαλ του Alpha, έψαχνε ένα ζευγάρι που θα αντικαταστήσει τον Σπύρο Χατζηαγγελάκη και τη Μαρία Χάνου, οι οποίοι αποχωρούν από τη σειρά.
Έπειτα από αρκετά κάστινγκ, φαίνεται πως το νέο ζευγάρι της νέας τηλεοπτικής σεζόν θα είναι η Εριέττα Μανούρη και ο Στάθης Κόικας. Σημειώνεται ότι και οι δύο ηθοποιοί συμμετείχαν στη σειρά “Άγριες Μέλισσες”.
Κλέλια Ρένεση: Αποχωρεί από το “Μην αρχίζεις την μουρμούρα”
Τέλος για την γνωστή ηθοποιό Κλέλια Ρένεση ο ρόλος της “Καίτης” στη σειρά “Μην αρχίζεις τη μουρμούρα”.
Όπως ανακοίνωσε η ίδια με μια ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, αποχωρεί από την σειρά, καθώς, όπως γράφει, “πρέπει η καρδιά να μπει σε καινούρια μονοπάτια”.
Μιλώντας με πολλή αγάπη για τον ρόλο της, τον οποίο υποδύθηκε για πέντε χρόνια, η Κλέλια Ρένεση δηλώνει έτοιμη να αποχαιρετήσει την “Καίτη” και να ανοίξει ένα νέο κύκλο στη ζωή της το επόμενο διάστημα.
Η ανάρτηση της Κλέλιας Ρένεση
“Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη που λέει και το ρητό… και όπου Ρώμη η πηγή του καθενός. Με ένα πέπλο χαρμολύπης αποχαιρετώ την πανέμορφη «οδό Μουρμούρας», καθώς κλείνει για μένα φέτος αυτός ο υπέροχος πενταετής κύκλος. Ελπίζω, μέσα απ’ την καρδιά μου, η Καιτούλα, η Καιτάρα, η Καίτη –Κιτσο, αυτός ο δυναμίτης που δημιούργησε ο Παναγιώτης Χριστόπουλος και πλαισίωσε με τόση αγάπη όλη η ομάδα, να άγγιξε τις καρδιές σας και να σας θύμισαν τι σημαίνει αγάπη όπως έκανε σε μένα!
Εγώ και η Καίτη αποχαιρετούμε το πλοίο το οποίο θα συνεχίσει το ταξίδι του, και ευχόμαστε έστω και λίγο να σας ανεβάσαμε το ηθικό στις δύσκολες μέρες. Κάθε ιστορία που επιλέγω να πω στον κόσμο μέσα απ’ τη δουλειά μου, έχει και και ένα κομμάτι της καρδιάς μου μέσα που το αφήνω σαν περιστέρι να πετάξει ελεύθερο. Ελπίζω πάντα να ευλογούμαι με τόσο ωραία πλάσματα (ρόλους) και να φωτίζω έστω και λίγο τις ομίχλες της καθημερινότητας (οπότε και όπως το καταφέρνω). Τα πράγματα τελειώνουν γιατί πρέπει η καρδιά να μπει σε καινούρια μονοπάτια. Με πολλή αγάπη”.
Ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων ενημερώνει το κοινό, ότι η συναυλία με τους Παυλίνα Βουλγαράκη, Βιολέτα Ίκαρη, Παντελή Κυραμαργιό, Θάνο Ματζίλη και Ελεάννα Βαρελά “Πλάι στο κύμα”, την Τρίτη 4 Ιουλίου, μεταφέρεται από το Αρχαιολογικό Μουσείο στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης στις 21:30.
Πρόκειται για μία ξεχωριστή μουσική παράσταση από το νέο κύμα τραγουδιστών, οι οποίοι συμπράττουν με την Ορχήστρα «Ρυθμός», σε τραγούδια δικής τους δισκογραφίας, αλλά και γνωστά διαχρονικά τραγούδια. Μαζί τους το Φωνητικό Σύνολο «Ρυθμός».
Η συναυλία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος εκδηλώσεων “Όλη η Αθήνα μια σκηνή 2023” του Δήμου Αθηναίων
Ο βραβευμένος με Όσκαρ ελληνικής καταγωγής Αλεξάντερ Πέιν βρέθηκε στην Αιδηψό για την έναρξη του 2ου Evia Film Project και μίλησε ανοιχτά με το κοινό.
«Λυπάμαι πολύ για τους λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία του Evia Film Project, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι κομμάτι του», είπε ο Αλεξάντερ Πέιν μιλώντας στο κοινό που βρέθηκε στην Αιδηψό για την πρεμιέρα του 2ου Evia Film Project.
Στον θερινό κινηματογράφο Απόλλων πραγματοποιήθηκε η έναρξη και για τη φετινή διοργάνωση, με τον Πέιν να είναι ο μεγάλος καλεσμένος. Ο ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτης, βραβευμένος με δύο Όσκαρ, δημιουργός ταινιών όπως το “Sideways” και το “Descendants” δήλωσε ευτυχής που είναι και ο ίδιος «ένα πέταλο από τα λουλούδια του πολιτισμού που ανθίζουν στις στάχτες μια καταστροφής».
Στην Εύβοια, ο Πέιν παρουσίασε την πιο φιλόδοξη και αμφιλεγόμενη ταινία της καριέρας του, Downsizing (Μικρόκοσμος) της οποίας οι περιβαλλοντικές ανησυχίες την έκαναν πολύ ταιριαστή με τις θεματικές που πρεσβεύει η συγκεκριμένη διοργάνωση. Και ταυτόχρονα, το event έδωσε στον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη την ευκαιρία να συνομιλήσει με ειλικρίνεια με το κοινό για την πιο δύσκολη δημιουργικά στιγμή της καριέρας του.
«Είμαι χαρούμενος που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που θέλουν να δουν τη συγκεκριμένη ταινία διότι ελάχιστοι την είδαν όταν πρωτοβγήκε στις αίθουσες», δήλωσε πριν την έναρξη της προβολής.
Η ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ DOWNSIZING
Από το “Nebraska” ως το “Sideways” κι από τους “Απόγονους” ως το “Σχετικά με τον Σμιντ”, o Αλεξάντερ Πέιν έχει χτίσει μια φιλμογραφία γεμάτη μικρές, υπομονετικές ιστορίες μελαγχολικών μεσήλικων ηρώων μέσα σε απολύτως προσβάσιμες και ρεαλιστικές καταστάσεις. Ήταν λοιπόν εξαρχής απρόσμενο (όσο και καλοδεχούμενο) το πώς στην ταινία του που άνοιξε το φεστιβάλ Βενετίας το 2017, ποντάροντας προφανώς σε μια θριαμβευτική οσκαρική διαδρομή, ο εν λόγω μελαγχολικός μεσήλικας ήρωας πρωταγωνιστεί σε μια ιστορία εντυπωσιακού high-concept. Στην οποία ο Πέιν βρήκε ξανά κάτι από την ειρωνική αιχμή του “Election” καθώς φαντάζεται έναν κόσμο-μινιατούρα, όπου η ανθρωπότητα έχει την ευκαιρία να σκεφτεί τα πάντα από το μηδέν– αλλά φτιάχνει ξανά τον ίδιο ακριβώς κόσμο.
Στον κόσμο του “Downsizing”, Νορβηγοί επιστήμονες ανακαλύπτουν έναν τρόπο να σμικρύνουν ανθρώπους σε αναλογία περίπου 2.200 προς 1, ως λύση για τον υπερπληθυσμό του πλανήτη. Το σχέδιο είναι πως σε 200 με 300 χρόνια η ανθρωπότητα θα μπορεί να έχει ολοκληρώσει τη μετάβαση σε μια εκδοχή μινιατούρας, ώστε σταματήσουμε να εξαντλούμε το ζωτικό χώρο και τους πόρους του πλανήτη. Η διαδικασία αυτή μοιάζει αρχικά να είναι εντελώς εθελοντική, προσφέροντας ακόμα και σε απλούς μεσοαστούς μια μοναδική ευκαιρία ζωής: Σε αυτό το νέο κόσμο-μινιατούρα, ακόμα και με λίγα χρήματα, μπορείς να ζεις αναλογικά σαν κροίσος. Χίλια ευρώ είναι ισάξια ενός εκατομμυρίου, αφού χρειάζεσαι λιγότερα για να φας και για να ζήσεις.
Όλα για τη σωτηρία του πλανήτη λοιπόν; Ναι, αλλά και όχι ακριβώς. Η ταινία παρουσιάζει εξαρχής ένα τέτοιο θαύμα της φύσης μέσα από όρους καθαρά οικονομικούς, κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον όσο και ουσιώδες. Σε όλη την πρώτη πράξη του φιλμ, κανείς δε μιλάει για μεγάλες ιδέες ή για τη σωτηρία του πλανήτη (πέρα από τους επιστήμονες στην εισαγωγή), ή όταν αναφέρονται στην περιβαλλοντική διάσταση του downsizing, αυτό γίνεται με έναν τρόπο ειρωνικό. Σα να κλείνουν μεταξύ τους το μάτι: «Ναι, οπωσδήποτε, για να τη σωτηρία του πλανήτη το κάνουμε». Τα πάντα γίνονται και εξετάζονται με όρους οικονομικούς.
Το πρόβλημα που εμφανίζεται; Το ότι η ταινία δεν σταματά να κάνει απρόσμενες στροφές. Το high concept δεν μένει στάσιμο, κι ο Πέιν μαζί με τον συν-σεναριογράφο του Τζιμ Τέιλορ μοιάζουν να μην ικανοποιούνται ποτέ με την ιστορία τους, αν δεν βουτήξουν όλο και βαθύτερα σε κάθε γωνιά της. Τη στιγμή που θα πιστέψεις πως το φιλμ θα μείνει σε ένα επίπεδο, τότε παρουσιάζει κάποιο νέο δεδομένο. Είναι σαν μια αντίστροφη “Συνεκδοχή της Νέας Υόρκης”, ένα ενήλικο reboot του “Αγάπη Μου Συρρίκνωσα την Κοινωνία” γυρισμένο σαν το “Truman Show” σε θεματικό πάρκο. Κι όσο ο Πέιν και ο Τέιλορ εξερευνούν τον κόσμο που έχτισαν, η ταινία φλερτάρει πολύ συχνά με την πλήρη απώλεια του focus της, αλλά ποτέ δε σταματά να παρουσιάζει ενδιαφέρουσες ιδέες και χαρακτήρες.
Είναι πρόβλημα ο τρόπος με τον οποίο το στόρι μεταπηδά διαρκώς επίπεδα, μοιάζοντας με μια ακολουθία από ταινίες που εγκαταλείφθηκαν για να κάνουν χώρο για άλλες ταινίες, δίχως τίποτα να μοιάζει τελικά ακραίο ή ριζοσπαστικό. Όμως την ίδια στιγμή υπάρχει κάτι μεγαλεπίβολο σε αυτές τις ίδιες ιδέες και στον τρόπο που κοιτούν την ανθρωπότητα, τον πλανήτη και τη σχέση της ανθρωπότητας με τον πλανήτη. Τα ίδια λάθη και οι ίδιες αμαρτίες κυνηγούν την ανθρωπότητα σαν ιός, προσβάλλοντας κάθε νέα απόπειρα σε σχηματισμό κοινωνικοί ιστού. Χαοτικό, αλλά ποτέ αδιάφορο ή βολεμένο.
«ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΑΠΟΨΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΦΤΑ ΧΡΟΝΙΑ»
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Αρχικά, το σενάριο επικεντρωνόταν στην κωμική ιδέα του πόσο περισσότερα υλικά υπάρχοντα θα μπορούσε να έχει στη διάθεσή του ένας μικροσκοπικός άνθρωπος», είπε ο Πέιν μετά το τέλος της προβολής σε συζήτηση με το κοινό. Εξηγώντας πως η ιδέα για το φιλμ είχε αυτή το καθαρά κωμικό σημείο έναρξης. «Ξεκινώντας από αυτή την αφετηρία, καταλήξαμε στο ότι ο επιστημονικός λόγος πίσω από τη συρρίκνωση των ανθρώπων θα μπορούσε να σχετίζεται με μια απόπειρα σωτηρίας του πλανήτη από τον υπερπληθυσμό και τη σπατάλη των φυσικών πόρων».
«Δεν είχαμε ως πρόθεση να εκφράσουμε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, ασχέτως αν η ταινία αντανακλά και τις δικές μας απόψεις σε ορισμένα πολιτικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Παρόλα αυτά, με τον σεναριογράφο της ταινίας, Τζιμ Τέιλορ, δεν είχαμε την παραμικρή πρόθεση να φανούμε διδακτικοί. Σατιρικοί ίσως, αλλά σίγουρα όχι διδακτικοί».
Με απολύτως ειλικρινή διάθεση, ο Πέιν παραδέχτηκε πως ίσως σήμερα να είχε προσπαθήσει να κάνει το Downsizing σειρά αντί για ταινία, ακριβώς λόγω της συμπύκνωσης των τόσων πολλών ιδεών. «Αμέτρητες ιδέες έμειναν εκτός στην πορεία. Ίσως τελικά αυτό ακριβώς να ήταν και το πρόβλημα της ταινίας, η ύπαρξη μιας αρχικής ιδέας που προχωρά και αναπτύσσεται ανεξέλεγκτα. Όπως το σκέφτομαι σήμερα, το σενάριο ταιριάζει περισσότερο σε τηλεοπτική σειρά», ομολογεί.
«Παρακολούθησα απόψε την ταινία για πρώτη φορά ύστερα από επτά χρόνια και αναρωτιόμουν συνεχώς γιατί υπήρξε κριτική και εμπορική αποτυχία στην εποχή της. Κατέληξα λοιπόν στο ότι η ταινία υποφέρει από μια εσωτερική σύγκρουση, προσπαθώντας να βρει ισορροπία ανάμεσα στις υψηλές ιδέες και τις μικρές ανθρώπινες στιγμές. Εντοπίζω ένα ακόμη πρόβλημα στη συνεχή μετάβαση σε διαφορετικά κεφάλαια, στοιχείο που θα λειτουργούσε πιθανώς καλύτερα στη δομή μιας σειράς», εξήγησε.
«Ένα ακόμη πρόβλημα σε μια ταινία σαν κι αυτή είναι ότι θίγει, τουλάχιστον σε ένα πρώτο επίπεδο, πολιτικά και ταξικά ζητήματα, όπως και τα θέματα του φυλετικού ρατσισμού και της μετανάστευσης. Σε τελική ανάλυση, θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς εξίσου εύκολα ότι η ταινία διατυπώνει πολλά διαφορετικά μηνύματα, αλλά και κανένα απολύτως μήνυμα», συνεχίζει αναλύοντας το ίδιο του το φιλμ με τη νηφαλιότητα και την ψυχραιμία που φέρνει πάντα η χρονική απόσταση. «Προφανώς όλοι συμφωνούμε πως η κατάσταση που βιώνουμε σε ζητήματα όπως το περιβάλλον ή η μετανάστευση δεν είναι η επιθυμητή. Προσωπικά μιλώντας, αν υπάρχει ένα μήνυμα στην ταινία είναι πως ό,τι κι αν συμβαίνει, και παρά τα αμέτρητα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, πρέπει πάντα να βοηθούμε τον διπλανό μας», λέει.
«Μου έρχεται στο μυαλό μια συγκινητική λεπτομέρεια από το “Hotel Terminus”, το τετράωρο ντοκιμαντέρ του Μαρσέλ Όφιλς για τον εγκληματία πολέμου Κλάους Μπάρμπι, που έδρασε στη Γαλλία την εποχή της ναζιστικής κατοχής. Σε κάποια στιγμή, ο σκηνοθέτης επισκέπτεται μια πολυκατοικία σε ένα γαλλικό χωριό, όπου μια γυναίκα είχε προσπαθήσει να βοηθήσει μια Εβραία φίλη της ακριβώς τη στιγμή που την έπαιρναν με τη βία από το σπίτι της. Στο φινάλε της ταινίας υπάρχει μια αφιέρωση από τον ίδιο τον σκηνοθέτη: “Στην κυρία Μποντού, που υπήρξε τόσο καλή γειτόνισσα”. Ίσως τελικά όλη η ουσία να κρύβεται ακριβώς σε αυτό», ανέφερε ο Πέιν.
ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο Πέιν επιστρέφει φέτος με νέα ταινία, το “The Holdovers”, για την οποία επανενώνεται με τον Πολ Τζιαμάτι κι η οποία φυσικά και θα λανσαριστεί με τη νέα σεζόν (πιθανότατα στο φεστιβάλ Βενετίας) με γερές οσκαρικές βλέψεις.
«Η ταινία διαδραματίζεται στη δεκαετία του ’70, σε ένα οικοτροφείο αρρένων στη Μασαχουσέτη, και στο επίκεντρο της ιστορίας συναντούμε ένα ορφανό από πατέρα μοναχοπαίδι που είναι αναγκασμένο να περάσει ολομόναχος τις γιορτές των Χριστουγέννων, μιας και η μητέρα του θα φύγει σε διακοπές με τον βαθύπλουτο νέο σύζυγό της. Οι μόνοι άλλοι άνθρωποι που θα βρίσκονται στο οικοτροφείο την περίοδο των Χριστουγέννων, πέρα από τον νεαρό μαθητή, είναι ένας αυστηρός καθηγητής και λάτρης της πειθαρχίας, τον οποίο υποδύεται ο Πολ Τζιαμάτι, και η αφροαμερικανή μαγείρισσα, η οποία έχει μόλις χάσει τον γιο της στο Βιετνάμ», αποκάλυψε ο Πέιν για το νέο του πολυαναμενόμενο φιλμ.
«Η πλοκή της ταινίας, η οποία διαθέτει τόσο κωμικά όσο και δραματικά στοιχεία περιστρέφεται γύρω από τη συνύπαρξη αυτών των τριών φαινομενικά αταίριαστων χαρακτήρων στη διάρκεια των δύο χιονισμένων και γιορτινών εβδομάδων», εξηγεί κλείνοντας αυτή την συναρπαστική βραδιά έναρξης για το φετινό Evia Film Project.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το Evia Film Project διεξάγεται φέτος για δεύτερη χρονιά στη βόρεια Εύβοια κι αποτελεί τον τρίτο πόλο δράσεων του φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (μετά το διεθνές φεστιβάλ του Νοεμβρίου και το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ του Μαρτίου). Στόχος της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη της βόρειας Εύβοιας, μιας περιοχής που έχει πληγεί βαθιά από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2021, σε παγκόσμιο κέντρο για το green cinema.
«Φέτος θέλουμε να μοιραστούμε την αγάπη μας γι’ αυτό τον τόπο με επαγγελματίες του κινηματογράφου απ’ όλο τον κόσμο. Θα μας δείξουν τις ταινίες τους, θα δουλέψουν τα σχέδιά τους για τις επόμενες, θα μας αποκαλύψουν μυστικά του σινεμά και, κυρίως, θα ανακαλύψουν τις μαγικές τοποθεσίες της βόρειας Εύβοιας, με σκοπό αυτές να πρωταγωνιστήσουν σε ό,τι θα δούμε στο μέλλον στις οθόνες μας», δήλωσε κατά την έναρξη ο καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, Ορέστης Ανδρεαδάκης.
Η διοργάνωση διεξάγεται στην βόρεια Εύβοια από 20 ως 24 Ιουνίου. Όσο για τον Αλεξάντερ Πέιν, η νέα του ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει τη νέα σεζόν.
Εικόνες χάους και πανικού εκτυλίχθηκαν στο Waterboom Festival 2023 στο ΟΑΚΑ, όταν άγνωστοι έριξαν δακρυγόνα μέσα στον κόσμο. Εκατοντάδες παιδιά στην αρένα, έτρεχαν να ξεφύγουν.
Την Πέμπτη (22/06), έπειτα από την αναβολή του λόγω του τριήμερου εθνικού πένθους την προηγούμενη βδομάδα, πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ το Waterboom Festival 2023.
Το Waterboom Festival αποτελεί, στην ουσία, ένα μεγάλο event για νεαρές ηλικίες, που έχει ως κύρια στοιχεία το νερό και τη μουσική. Συγκεκριμένα, νερομαχίες και “εκρήξεις” από τεράστια κανόνια νερού σημειώνονται κατά τη διάρκειας μιας συναυλίας, που περιλαμβάνει γνωστούς Trappers, Pop Stars, Influencers και TikTokers της Ελλάδας.
Παρόλα αυτά, τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά στο φετινό φεστιβάλ, καθώς άγνωστοι κατάφεραν και πέρασαν στο πάρτι καπνογόνα και δακρυγόνα, τα οποία έριξαν στην αρένα, με αποτέλεσμα να προκληθεί πανικός και χάος.
Οι παρευρισκόμενοι, ανάμεσά τους χιλιάδες παιδιά, καθώς είναι ένα φεστιβάλ που απευθύνεται κυρίως σε εφήβους, έτρεχαν να προστατευτούν, φωνάζοντας “βοήθεια”, ενώ ποδοπατήθηκαν με σοβαρό κίνδυνο για τη ζωή τους, προκειμένου να φύγουν από το σημείο
Η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου και δεκάδες γονείς που βρίσκονταν εκεί ή που τα παιδιά τους πήγαν στο φεστιβάλ, προχώρησαν σε καταγγελίες, για την έλλειψη ασφάλειας εκ μέρους της διοργάνωσης.
“Μπορεί να βγει ένας σοβαρός άνθρωπος από αυτό το πανηγύρι που στήθηκε σήμερα στο ΟΑΚΑ και να μας πει επίσημα με ανακοίνωση, πως σε ένα κατάμεστο στάδιο με παιδιά κάποιοι πέρασαν δακρυγόνα δημιουργώντας πανικό στα ανυποψίαστα θύματα; Κάποια έφυγαν από εκεί ποδοπατημενα και με θολή όραση απο τους καπνούς. Ξεφτίλα! Αυτό σημαίνει διασκέδαση για εσάς; Να βάζετε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές; Ντροπή και αίσχος. Μπανανία όπως πάντα. Να αναλάβετε τις ευθύνες σας και να βγείτε να απολογηθείτε… νεροκουβαλητές. Ντροπή”, αναφέρει καταγγελία μητέρας.
“Είναι η δεύτερη φορά που πάω τα παιδιά μου. Ενώ η ύπαρξη αρκετών ατόμων στην ασφάλεια με έκανε να αισθάνομαι και εγώ ασφαλής για τα παιδιά μου, η αντιμετώπιση του συμβάντος ήταν απλά ανύπαρκτη, ήμουν ακριβώς εκεί (golden area) που έπεσε το δακρυγόνο και το πιο απλό, να διακόψουν και να πουν να μην τρέχουν πανικόβλητα τα παιδιά, ΔΕΝ το σκέφτηκε κανείς. Από το δακρυγόνο αν μείνεις ψύχραιμος την γλιτώνεις. Από το ποδοπάτημα ΑΝ ένα παιδάκι γλίστραγε στα νερά, τι θα συζητούσαμε τώρα!!!!”, αναφέρει πατέρας στο Facebook.
Η γνωστή ηθοποιός Κλέλια Ρένεση ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τη σειρά του Alpha “Μην αρχίζεις την μουρμούρα”. Το αποχαιρετιστήριο μήνυμά της στον ρόλο της “Καίτης”.
Τέλος για την γνωστή ηθοποιό Κλέλια Ρένεση ο ρόλος της “Καίτης” στη σειρά “Μην αρχίζεις τη μουρμούρα” του Alpha.
Όπως ανακοίνωσε η ίδια με μια ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, αποχωρεί από την αγαπημένη σειρά, καθώς, όπως γράφει, “πρέπει η καρδιά να μπει σε καινούρια μονοπάτια”.
Μιλώντας με πολλή αγάπη για τον ρόλο της, τον οποίο υποδύθηκε για πέντε χρόνια, η Κλέλια Ρένεση δηλώνει έτοιμη να αποχαιρετήσει την “Καίτη” και να ανοίξει ένα νέο κύκλο στη ζωή της το επόμενο διάστημα.
Σημειώνεται πως έχει γίνει ήδη γνωστό ότι από το “Μην αρχίζεις την μουρμούρα” θα αποχωρήσουν, επίσης, οι ηθοποιοί Ελένη Κοκκίδου, Μαρία Χάνου και Σπύρος Χατζηαγγελάκης.
Η ανάρτηση της Κλέλιας Ρένεση “Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη που λέει και το ρητό… και όπου Ρώμη η πηγή του καθενός. Με ένα πέπλο χαρμολύπης αποχαιρετώ την πανέμορφη «οδό Μουρμούρας», καθώς κλείνει για μένα φέτος αυτός ο υπέροχος πενταετής κύκλος. Ελπίζω, μέσα απ’ την καρδιά μου, η Καιτούλα, η Καιτάρα, η Καίτη –Κιτσο, αυτός ο δυναμίτης που δημιούργησε ο Παναγιώτης Χριστόπουλος και πλαισίωσε με τόση αγάπη όλη η ομάδα, να άγγιξε τις καρδιές σας και να σας θύμισαν τι σημαίνει αγάπη όπως έκανε σε μένα! Εγώ και η Καίτη αποχαιρετούμε το πλοίο το οποίο θα συνεχίσει το ταξίδι του, και ευχόμαστε έστω και λίγο να σας ανεβάσαμε το ηθικό στις δύσκολες μέρες. Κάθε ιστορία που επιλέγω να πω στον κόσμο μέσα απ’ τη δουλειά μου, έχει και και ένα κομμάτι της καρδιάς μου μέσα που το αφήνω σαν περιστέρι να πετάξει ελεύθερο. Ελπίζω πάντα να ευλογούμαι με τόσο ωραία πλάσματα (ρόλους) και να φωτίζω έστω και λίγο τις ομίχλες της καθημερινότητας (οπότε και όπως το καταφέρνω). Τα πράγματα τελειώνουν γιατί πρέπει η καρδιά να μπει σε καινούρια μονοπάτια. Με πολλή αγάπη”.
Ο γνωστός λαϊκός ερμηνευτής, Δημήτρης Γιώτης, έχοντας αφήσει πίσω του το πρόβλημα υγείας, που τον κράτησε εννέα μήνες μακριά από τις καλλιτεχνικές του δραστηριότητες, επιστρέφει πιο ανανεωμένος από ποτέ στο καλοκαιρινό ΕΜΠΑΤΗ north stage!
Από τις 16 Ιουνίου και για κάθε Παρασκευή και Σάββατο μέχρι τις 10 Αυγούστου (σ.σ.: στη συνέχεια θα ξεκινήσει την περιοδεία του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο) ο δημοφιλής τραγουδιστής θα μας διασκεδάζει σε ένα εξαιρετικό χώρο μέσα στο πράσινο, που δεν είναι άλλος από αυτόν που έφτιαξε ο επιχειρηματίας Νίκος Σπυρίδων στην Γέφυρα της Βαρυμπόμπης (Κηφισιά).
Μια από της μεγαλύτερες κύριες του λαϊκού τραγουδιού η Κατερίνα Στανίση, η οποία έχει κλέψει την παράσταση εφέτος στο «Just the 2 of Us», θα ηγείται του σχήματος, με τον Δημήτρη Γιώτη να παίρνει βασικό μέρος του προγράμματος!
Μαζί τους θα εμφανίζεται ο Κυριάκος Κυανός, ενώ το σχήμα θα πλαισιώνει μία πλειάδα νέων τραγουδιστών.
Ο Δημήτρης Γιώτης πρόσφατα επέστρεψε και στη δισκογραφικά, παρουσιάζοντας το νέο του single, με τίτλο «Σε πόση ώρα φεύγεις;», το οποίο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, καθώς ο κόσμος το αγκάλιασε με το… καλημέρα.
Το τραγούδι «Σε πόση ώρα φεύγεις;», που είναι σε στίχους και μουσική του ίδιου του ερμηνευτή, αποτελεί τον προπομπό του νέου CD του, το οποίο θα ονομάζεται «4 εποχές» και αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο.
Σε αυτό θα υπάρχουν τραγούδια των Χρήστου Νικολόπουλου, Κυριάκου Παπαδόπουλου, Ηλία Φιλίππου, Γιάννη Φρασέρη, Γιάννη Κερμανίδη, Μπάμπη Παπαφιλιππάκη, με τον Δημήτρη Γιώτη να έχει γράψει κι αυτός κάποια από αυτά.
Πέθανε ο δημοσιογράφος Γιώργος Γεωργίου, μετά από νοσηλεία του στον Άγιο Σάββα. Η πορεία του στην αθλητική δημοσιογραφία, οι αγαπημένες εκπομπές στην τηλεόραση και το “Καφενείο των Φιλάθλων”.
Έφυγε από την ζωή το πρωί της Δευτέρας, σε ηλικία 71 ετών ο δημοσιογράφος Γιώργος Γεωργίου. Νοσηλευόταν στον Άγιο Σάββα.
Ο Γιώργος Γεωργίου γεννήθηκε στα Πετράλωνα το 1952 και διακρίθηκε στο χώρο του αθλητικού ρεπορτάζ, καθώς ήταν ιδιαίτερα γνωστός μέσα από την παρουσίαση τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών
Επαγγελματικά δραστηριοποιήθηκε στο χώρο από το 1982, ως μέλος της ιδρυτικής ομάδας της αθλητικής εφημερίδας Ο Φίλαθλος του εκδότη Γιώργου Κουρή, υπό τη διεύθυνση του Νίκου Καραγιαννίδη, ενώ έχει συνεργαστεί και με τα περιοδικά Σύγχρονος Αθλητισμός και Forza.
Έγινε ευρύτερα γνωστός στο κοινό μέσω της καθημερινής στήλης που διατηρούσε στον Φίλαθλο, καθώς και με την αρχικά ραδιοφωνική, μετέπειτα τηλεοπτική εκπομπή του “Το Καφενείο των Φιλάθλων”.
Η εκπομπή, τηλεοπτικά στο Κανάλι 5 του Γιώργου Κουρή και ραδιοφωνικά στον Sprint FM, υπήρξε η πρώτη ευρείας ακροαματικότητας εκπομπή στην Ελλάδα, που παρείχε βήμα στους φιλάθλους για να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με τα αθλητικά δρώμενα και όχι μόνο. Η τηλεοπτική του εκπομπή έχει κατά καιρούς φιλοξενηθεί στους σταθμούς Alpha, Channel 9, Τηλεάστυ, Extra 3, Action 24 και Kontra Channel.
Από το 2008 έως το 2021 πραγματοποιούσε καθημερινές ραδιοφωνικές εκπομπές στο ραδιοσταθμό Real FM 97.8 και είναι ένας από τους μακροβιότερους δημοσιογράφους του σταθμού από ίδρυσης του.
Τον Μάρτιο του 2010 ανακοίνωσε ξαφνικά την αποχώρησή του από την ενεργό δημοσιογραφία, απόφαση την οποία ανακάλεσε μία ημέρα αργότερα, αποδίδοντάς την σε προσωπικούς και όχι επαγγελματικούς λόγους.
Έχει παντρευτεί δύο φορές, το 1980 την πρώτη του σύζυγο Μαρία και το 1997 την δεύτερη του σύζυγο Ευγενία. Έχει αποκτήσει με καθεμιά από τις δύο
Ο Τιτανικός «αποκαλύπτει» τους ξεχασμένους θησαυρούς του, έναν και πλέον αιώνα μετά το ναυάγιο. Oι αρχές θα αναζητήσουν συγγενείς των θυμάτων, σε μία προσπάθεια να αποκρυπτογραφήσουν καλά κρυμμένα μυστικά του θρυλικού πλοίου που βυθίστηκε το 1912.
Ο Τιτανικός «προδίδει» τους ξεχασμένους θησαυρούς του. Ένα χαμένο χρυσό κολιέ, κατασκευασμένο από το δόντι ενός γιγαντιαίου καρχαρία, εντοπίστηκε στο ναυάγιο, 110 χρόνια μετά τη βύθιση του καταδικασμένου πλοίου.
Το εντυπωσιακό κόσμημα από «μεγαλόδοντα» εντοπίστηκε σε πλάνα που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια μιας αποστολής το περασμένο καλοκαίρι με στόχο τη λήψη των πρώτων ψηφιακών σαρώσεων του ναυαγίου. Το εκπληκτικό τεχνούργημα – το οποίο δεν έχει φορεθεί από τη βύθιση του πλοίου τον Απρίλιο του 1912 – εντοπίστηκε σε πλάνα που τραβήχτηκαν το περασμένο καλοκαίρι από την εταιρεία Magellan Ltd με έδρα το Γκέρνσεϊ.
Το βίντεο τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια των προσπαθειών για την αποτύπωση των πρώτων ψηφιακών σαρώσεων του ναυαγίου, που το παρουσιάζουν σχεδόν σαν να έχει ανασυρθεί από το νερό. Άλλα αντικείμενα που περιβάλλουν το περιδέραιο δεν έχουν εντοπιστεί, αν και φαίνεται να βρίσκεται κοντά σε μια συλλογή από μικρές χάντρες.
Ωστόσο, η Magellan Ltd, η οποία συνεργάζεται με την Atlantic Productions σε ένα ντοκιμαντέρ για την περσινή αποστολή, απαγορεύεται να τα αφαιρέσει από τον πυθμένα της θάλασσας. Υπολογίζεται ότι 1.517 από τους 2.224 επιβαίνοντες στο Τιτανικό σκοτώθηκαν όταν το πολυτελές υπερωκεάνιο βυθίστηκε στις 15 Απριλίου 1912.
Η Magellan Ltd έστειλε υποβρύχια για να ερευνήσει όλα τα μέρη του ναυαγίου, το οποίο βρίσκεται περίπου 13.000 πόδια κάτω από την επιφάνεια του Βόρειου Ατλαντικού Ωκεανού, περίπου 350 ναυτικά μίλια από την ακτή του Newfoundland, στον Καναδά. Τα υποβρύχια πέρασαν περισσότερες από 200 ώρες το περασμένο καλοκαίρι τραβώντας 700.000 εικόνες από κάθε γωνία του πλοίου για να δημιουργήσουν την τρισδιάστατη ανακατασκευή.
Τώρα, η εταιρεία παρατήρησε το χαρακτηριστικό σχήμα ενός δοντιού καρχαρία στα πλάνα και μετά από προσεκτικότερη εξέταση συνειδητοποίησε ότι επρόκειτο για… κολιέ. Ο Richard Parkinson, διευθυντής της Magellan, περιέγραψε το εύρημα ως «εκπληκτικό, όμορφο και συναρπαστικό».
«Βρήκαμε ένα δόντι μεγαλόδοντος που έγινε κολιέ – είναι απίστευτο, απολύτως απίστευτο», είπε στο ITV News. Τα δόντια του εξαφανισμένου μεγαλόδοντα – ενός από τα μεγαλύτερα ψάρια που υπήρξαν ποτέ – είναι γνωστό ότι φτάνουν σε μήκος πάνω από επτά ίντσες.
Η Catalina Pimiento, παλαιοντολόγος στο Πανεπιστήμιο του Swansea που ειδικεύεται στους καρχαρίες, είπε ότι είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς εάν πρόκειται για ένα δόντι μεγαλόδοντα, χωρίς άλλα αναγνωρίσιμα αντικείμενα. «Το δόντι φαίνεται να έχει “λαιμό”, που είναι η πιο σκούρα περιοχή μεταξύ της στεφάνης του δοντιού και της ρίζας», είπε στο MailOnline. «Αλλά επειδή η εικόνα είναι τόσο χαμηλής ποιότητας, είναι δύσκολο να καταλάβουμε αν ισχύει αυτό».
Ο megalodon (επίσημα ονομάζεται Otodus megalodon, γνωστός και ως Meg) δεν ήταν μόνο ο μεγαλύτερος καρχαρίας στον κόσμο, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα ψάρια που έζησαν ποτέ. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι έφτανε από 15 έως 18 μέτρα σε μήκος, τρεις φορές μεγαλύτερο από τον μεγαλύτερο καταγεγραμμένο μεγάλο λευκό καρχαρία.
Ο Μάικλ Μπέντον, καθηγητής παλαιοντολογίας σπονδυλωτών στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ, θεωρεί πάντως οτι «είναι πιο πιθανό να είναι δόντι από σύγχρονο καρχαρία παρά απολίθωμα».
Η εταιρεία πίσω απο την ψηφιακή σάρωση σχεδιάζει τώρα να χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) για να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες του περιδέραιου και άλλων αντικειμένων και να έρθει σε επαφή με τους απογόνους των 2.200 επιβατών του Τιτανικού όταν βυθίστηκε. Η AI θα μελετήσει πλάνα των επιβατών, εστιάζοντας στα πρόσωπά τους και στα ρούχα που φορούσαν όταν επιβιβάστηκαν στο πλοίο, λίγες μέρες πριν ο Τιτανικός χτυπήσει το παγόβουνο το βράδυ της 14ης Απριλίου 1912.
Ο Τιτανικός ταξίδευε με σχεδόν πλήρη ταχύτητα -περίπου 25 μίλια την ώρα- όταν εντοπίστηκε το παγόβουνο στις 23:40 εκείνο το βράδυ. Παρά τις προσπάθειες να κατευθύνουν το πλοίο γύρω από το εμπόδιο, ο Τιτανικός χτύπησε το παγόβουνο, δημιουργώντας έξι στενά ανοίγματα στο δεξιό κύτος του σκάφους.
Ο Τιτανικός άρχισε να βυθίζεται με την πλώρη, ενώ το μεγάλο πλοίο έσπασε στη μέση λίγο πριν κάνει την τελική του βουτιά τις πρώτες πρωινές ώρες της 15ης Απριλίου 1912, και τώρα δύο μέρη του πλοίου –η πλώρη και η πρύμνη– απέχουν 2.600 πόδια το ένα από το άλλο.
Και τα δύο μισά περιβάλλονται από ένα πεδίο συντριμμιών που αποτελείται από κομμάτια μετάλλου, έπιπλα, παπούτσια, ακόμη και κλειστά μπουκάλια σαμπάνιας. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι υπάρχουν ακόμη στοιχεία για τη βύθιση που δεν έχουν ακόμη μελετηθεί, περισσότερο από έναν αιώνα μετά την τραγωδία, όπως η ακριβής μηχανική του τρόπου με τον οποίο χτύπησε στον πυθμένα της θάλασσας.
Η αμερικανική εταιρεία διάσωσης ναυαγίων RMS Titanic Inc είναι η μόνη οντότητα που επιτρέπεται νόμιμα να αφαιρεί αντικείμενα από τα «λείψανα» του Τιτανικού. Ενώ ορισμένα ναυάγια έχουν μεταφερθεί στη στεριά, είναι πιθανό αυτό να μην συμβεί ποτέ με τον Τιτανικό. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι είναι πολύ ευαίσθητο για να μετακινηθεί λόγω της φθοράς από τη διάβρωση, τη βιολογική δραστηριότητα και τα βαθιά ωκεάνια ρεύματα, ενώ θα υπήρχαν και ηθικές συνέπειες.
Η βρετανική επιζήσασα του Τιτανικού Eva Hart, η οποία έχασε τον πατέρα της στην καταστροφή, είπε λίγο πριν από το θάνατό της το 1996: «Ελπίζω πολύ ότι δεν θα επιχειρήσουν ποτέ να μετακινήσουν μέρος του. Ελπίζω ότι θα θυμούνται ότι αυτός είναι ένας τάφος – ένας τάφος 1.500 ανθρώπων που δεν θα έπρεπε ποτέ να πεθάνουν και δεν νομίζω ότι πρέπει να πάτε εκεί κάτω και να ληστέψετε τάφους και είμαι πολύ αντίθετη σε αυτό».
Η αλόη είναι πολυετές φυτό, ανθεκτικό και μπορεί να φυτευτεί εύκολα σε οποιαδήποτε γλάστρα.
Το πιο γνωστό είδος είναι aloe vera. Το τζελ που περιέχεται στα φύλλα του φυτού χρησιμοποιείται για εγκαύματα, κοψίματα καθώς και για καλλυντικά. Έχει ισχυρή αναλγητική δράση και θεωρείται αποτελεσματική κατά των μικροβίων.
Πού να βάλετε την αλόη
Η αλόη χρειάζεται φως και ζέστη. Αν έχετε την αλόη σε γλάστρα προσπαθήστε να μην έρχεται σε απευθείας επαφή με τις ακτίνες του ήλιου ειδικά τις ζεστές μεσημεριανές ώρες. Αν είναι σε εσωτερικό χώρο, προτιμήστε σημεία όπου υπάρχει πλούσιο φως. Προσοχή στα φύλλα της αλόης…. Εφόσον αλλάξουν χρώμα σε ανοιχτό κίτρινο ή κόκκινο ή αν εμφανίσουν μαύρες κηλίδες, τότε η αλόη έχει εκτεθεί σε έντονο φως. Μετακινήστε τη σε άλλο σημείο το οποίο παραμένει φωτεινό.
Πόσο συχνά πρέπει να ποτίζετε την αλόη
Το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι με την αλόη είναι το υπερβολικό πότισμα. Την άνοιξη και το καλοκαίρι χρειάζεται πότισμα μια φορά την εβδομάδα ίσως και στις 10 μέρες ( θα πρέπει να έχει στεγνώσει το χώμα της γλάστρας) ενώ το φθινόπωρο και το χειμώνα, καλό είναι να την ποτίζετε μόνο μία φορά το μήνα.
Σημάδια υπερβολικού ποτίσματος: τα φύλλα γίνονται καφέ ή έχουν μαύρες κηλίδες. Επίσης, θα σαπίσει η ρίζα. Αν υποψιάζεστε ότι έχετε ποτίσει πολύ την αλόη, μη ρίχνετε για αρκετές ημέρες νερό και μπορεί να ανακάμψει.
Η αλόη χρειάζεται λίπανση;
Η φροντίδα της αλόης δεν απαιτεί πολλά λιπάσματα. Μια κουταλιά βιολογικό λίπασμα μια φορά την άνοιξη και το καλοκαίρι, αρκεί.
Τύποι φυτών αλόης
Υπάρχουν περισσότερα από 500 είδη φυτών στην οικογένεια της αλόης, αλλά μόνο λίγα, εκτός από την αλόη βέρα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως φυτά εσωτερικού χώρου.
Γιατί η αλόη έγινε καφέ;
Πιθανότατα την ποτίζετε υπερβολικά αλλά ελέγξτε επίσης μήπως έχει προσβληθεί από μύκητες.
Η φωτιά εκδηλώθηκε γύρω στη 01:00 τοπική ώρα (02:00 ώρα Ελλάδος) σε δωμάτιο του νοσηλευτικού κέντρου και εξαπλώθηκε γρήγορα, σύμφωνα με ανακοίνωση της περιφερειακής υπηρεσίας Υγείας
Τρεις ασθενείς έχασαν τη ζωή τους από πυρκαγιά σε νοσοκομείο στην Αυστρία, λόγω της οποίας απομακρύνθηκαν από το κτίριο περίπου 90 ασθενείς, δήλωσε εκπρόσωπος του νοσηλευτικού ιδρύματος που βρίσκεται στο Μέντλινγκ, νότια της Βιέννης.
“Η αιτία της τραγωδίας δεν έχει καταστεί ακόμη δυνατό να διευκρινιστεί με βεβαιότητα”, σημείωσε η εκπρόσωπος ενώ οι πυρκαγιές αυτού του είδους είναι κάτι το πολύ σπάνιο στην πλούσια αυτή χώρα των 9 εκατομμυρίων κατοίκων.
Η φωτιά εκδηλώθηκε γύρω στη 01:00 τοπική ώρα (02:00 ώρα Ελλάδος) σε δωμάτιο του νοσηλευτικού κέντρου και εξαπλώθηκε γρήγορα, σύμφωνα με ανακοίνωση της περιφερειακής υπηρεσίας Υγείας.
Η πυροσβεστική απέστειλε 33 οχήματα και περίπου 170 πυροσβέστες. Ομάδα του Ερυθρού Σταυρού έσπευσε επίσης στο σημείο.
Η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο έπειτα από δύο ώρες και οι ασθενείς που είχαν απομακρυνθεί διακομίστηκαν σε άλλα νοσηλευτικά ιδρύματα.