LIFE STYLE

To Δημοτικό Κινηματοθέατρο Μαρκοπούλου «Άρτεμις» παρουσιάζει τις νέες ταινίες της εβδομάδας

To Δημοτικό Κινηματοθέατρο Μαρκοπούλου «Άρτεμις» παρουσιάζει σε Α΄ προβολή την ελληνική «μαύρη» κωμωδία «ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ», τη συνέχεια του καταιγιστικού «JOHN WICK: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4», την απολαυστική περιπέτεια μεταγλωττισμένων κιν. σχεδίων «ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ» και για 4η εβδομάδα την ταινία – φαινόμενο «ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΙΣΕΡΙΝ».

Πρόγραμμα προβολών 23 – 29 Μαρτίου 2023:

Πέμπτη 23 Μαρτίου
17:00 ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΙΣΕΡΙΝ
19:15 ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ
21:15 JOHN WICK: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

Παρασκευή 24 Μαρτίου έως και Κυριακή 26 Μαρτίου
15:20 ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ (μεταγλωττισμένο)
17:00 ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΙΣΕΡΙΝ
19:15 ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ
21:15 JOHN WICK: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

Από Δευτέρα 27 Μαρτίου έως και Τετάρτη 29 Μαρτίου
17:00 ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΙΣΕΡΙΝ
19:15 ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ
21:15 JOHN WICK: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

Πώς ο Karl Lagerfeld έμαθε να αγαπά τη λογοτεχνία

ις λογοτεχνικές φιγούρες που έθρεψαν το δημιουργικό μυαλό ενός θρυλικού σχεδιαστή μόδας παρουσιάζει ο William Middleton στο βιβλίο του «Paradise Now: The Extraordinary Life of Karl Lagerfeld» που εκδόθηκε από τον Harper.

Η μητέρα του είχε συγκροτήσει μια αξιόλογη βιβλιοθήκη γερμανικής, γαλλικής και αγγλικής λογοτεχνίας, λέει ο Middleton. Και ο Karl θυμάται: «Το διάβασμα ήταν το μεγάλο πάθος της. Κλεινόταν στο δωμάτιό της να διαβάσει». Το πρώτο βιβλίο στη βιβλιοθήκη των γονιών του που τράβηξε την προσοχή του Karl ήταν το «Das Nibelugenlied», η ιστορία που ήταν πηγή έμπνευσης για τον κύκλο όπερας «Το Δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν» του Βάγκνερ. «Ήταν χοντρό βιβλίο, με εικόνες που ήταν πολύ τρομακτικές. Δεν ήταν βιβλίο για παιδιά. Αλλά η μητέρα μου είπε: “Αν θέλεις να το διαβάσεις, μάθε να διαβάζεις”. Κι έτσι έμαθα», αναπολεί ο Lagerfeld.

Η μητέρα του τον ενθάρρυνε να διαβάσει Γκαίτε, εστίασε την προσοχή του νεαρού στην πλήρη έκδοση των έργων του, 40 τόμους. «Η μητέρα μου ήταν γοητευμένη από τον Γκαίτε και στην κυριολεξία με ανάγκασε να διαβάσω όλα τα έργα του» εξηγεί ο Karl. Βρήκε ανιαρά κάποια στοιχεία του Γκαίτε, για παράδειγμα την ποίησή του. Ωστόσο, σε όλη τη ζωή του το αγαπημένο του γερμανικό μυθιστόρημα ήταν το «Εκλεκτικές Συγγένειες» του Γκαίτε (σ.σ. κυκλοφορεί στη γλώσσα μας από τις Εκδόσεις ΚΑΝΑΚΗ, σε μετάφραση Δημοσθένη Κούρτοβικ).

Ο Karl έμαθε τον συγγραφέα του 19ου αιώνα Eduard von Keyserling. «Γράφει για τα πάθη της αριστοκρατίας στη Βαλτική της δεκαετίας του 1880. Σαγηνευτικό» επισημαίνει. «Ο Keyserling είναι Ιμπρεσιονισμός. Με τρεις λέξεις, βλέπεις το μέρος, την περιοχή, μυρίζεις τον αέρα. Οι περιγραφές του, που ακόμη και σήμερα με γοητεύουν, προκαλούν τόσους συνειρμούς με τόσες λίγες λέξεις» (σ.σ. το «Κύματα» του von Keyserling κυκλοφορεί στη γλώσσα μας από τις Εκδόσεις LOGGIA σε μετάφραση Αναστασίας Χατζηγιαννίδη).

Τον συνεπήρε ιδιαιτέρως ο κόμης Harry Graf Kessler (1868-1937), όπως αναφέρει ο Middleton. «Λόγω της μητέρας μου, από τα πρώιμα νεανικά μου χρόνια υπήρξα μεγάλος θαυμαστής του Harry Kessler» τονίζει. Ο Middleton αφηγείται ότι ο Kessler δεν απουσίαζε από καμία σημαντική πολιτιστική εκδήλωση, είτε επρόκειτο για την πρεμιέρα του «Θωρηκτού Ποτέμκιν» του ‘Αιζενσταϊν είτε για την «Όπερα της Πεντάρας» των Μπρεχτ και Βάιλ· τη μια εβδομάδα είχε τραπέζι στον ‘Αλμπερτ Αϊνστάιν, την επόμενη στην Ζοζεφίν Μπέικερ, η οποία αυτοσχεδίασε έναν χορό γύρω από ένα γυμνό γυναικείο γλυπτό του Aristide Maillol που είχε ο Kessler. Για τον Βρετανό ποιητή W.H. Auden ο Kessler ήταν «πιθανώς ο πιο κοσμοπολίτης που έζησε ποτέ». Εγκαταστάθηκε στο Βερολίνο στα τέλη του 19ου αιώνα και μετά στη Βαϊμάρη και υπήρξε συντάκτης σε λογοτεχνικό περιοδικό, επιμελητής σε μουσείο και συγγραφέας. Το 1909 συνέλαβε την ιδέα και συνέγραψε το λιμπρέτο για την όπερα «Ο Ιππότης με το Ρόδο» του Ρίχαρντ Στράους· σήμερα, είναι περισσότερο γνωστός για τα ημερολόγιά του.

Ο Middleton αφηγείται ότι ο τυπογράφος και εκδότης Gerhard Steidl συχνά κουβέντιαζε με τον Karl Lagerfeld για τον Kessler. «Η μητέρα του θεοποιούσε τον Harry Graf Kessler. Ήταν αριστερός, πολλοί αναφέρονταν σε αυτόν ως “Κόκκινο Κόμη”, ήταν υπουργός στη νέα κυβέρνηση της Γερμανίας πριν τον Χίτλερ και ενδιαφερόταν για την εβραϊκή κουλτούρα» διευκρίνισε ο Steidl. O Karl Lagerfeld ήταν γοητευμένος από τον Kessler, υπογραμμίζει ο William Middleton και συνεχίζει «Όπως είχε πει κάποτε, “αν ταυτίζομαι με κάποιον, αυτός θα ήταν ο Harry Kessler”».

www.cnn.gr

Μπιλ Γκέιτς: Το GPT είναι η πιο σημαντική πρόοδος στην τεχνολογία από το 1980

Γιατί την συγκρίνει με το γραφικό περιβάλλον που χρησιμοποιήθηκε στην ανάπτυξη των Windows

Ο συνιδρυτής της Microsoft, φιλάνθρωπος και… γκουρού της τεχνολογίας, Μπιλ Γκέιτς, δηλώνει ότι το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης GPT που ανέπτυξε η OpenAI αποτελεί την πιο επαναστατική πρόοδο στην τεχνολογία από τότε που ο ίδιος είδε για πρώτη φορά ένα σύγχρονο γραφικό περιβάλλον επιφάνειας εργασίας (GUI), πίσω στο μακρινό το 1980.

Σημειώνεται ότι η τεχνολογία GUI (Graphical user interface) είναι αυτή στην οποία βασίστηκε το λειτουργικό περιβάλλον των Windows, δημιουργώντας το λειτουργικό σύστημα που έχει εξελιχθεί μέχρι και σήμερα. Πριν την χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας οι προσωπικοί υπολογιστές λειτουργούσαν σε περιβάλλον γραμμής εντολών. Πλέον, ο Μπιλ Γκέιτς βλέπει στα μοντέλα GPT της OpenAI αντίστοιχα στοιχεία καινοτομίας αφού μπορούν να δημιουργήσουν κείμενο που μοιάζει με αυτό που θα έγραφε ένας άνθρωπος και να δημιουργήσουν σχεδόν έτοιμο κώδικα υπολογιστή.

«Η όλη εμπειρία ήταν εκπληκτική»

Σε ανάρτησή του ο Γκέιτς αναφέρει ότι «προκάλεσε» πέρυσι την ομάδα της OpenAI να αναπτύξει ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούσε να περάσει τις εξετάσεις Προχωρημένης Βιολογίας. Σύμφωνα και με την OpenAI, το GPT-4, η τελευταία έκδοση της τεχνητής νοημοσύνης που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα, σημείωσε τη μέγιστη βαθμολογία..

«Η όλη εμπειρία ήταν εκπληκτική», αναφέρει ο Γκέιτς. «Ήξερα ότι μόλις είχα δει την πιο σημαντική πρόοδο στην τεχνολογία από τη διεπαφή χρήστη μέσω γραφικών».

«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης είναι τόσο θεμελιώδης όσο και η δημιουργία του μικροτσίπ, του προσωπικού υπολογιστή, του Διαδικτύου και του κινητού τηλεφώνου. Θα αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι εργάζονται, μαθαίνουν, ταξιδεύουν, λαμβάνουν υγειονομική περίθαλψη και επικοινωνούν μεταξύ τους. Ολόκληρες βιομηχανίες θα αναπροσανατολιστούν γύρω από αυτό. Οι επιχειρήσεις θα ξεχωρίζουν πλέον από το πόσο καλά το χρησιμοποιούν», συνέχισε.

Οι επώνυμοι στηρίζουν την AI

Ο Γκέιτς είναι ο πιο πρόσφατος από τους… επώνυμους του κλάδου της τεχνολογίας που παίρνει θέση σχετικά με τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη ως μια σημαντική αλλαγή στον κλάδο της τεχνολογίας. Έχουν προηγηθεί ο πρώην CEO της Google, Έρικ Σμιντ, και ο πρώην CEO της Amazon, Τζεφ Μπέζος, οι οποίοι προβλέπουν ότι η μηχανική μάθηση βάσει δεδομένων θα μπορούσε να αλλάξει ολόκληρους κλάδους.

Αντίστοιχη ωστόσο είναι η γνώμη και εν ενεργεία στελεχών του κλάδου καθώς βλέπουν σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες σε εφαρμογές και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Χαρακτηριστική η περίπτωση του CEO της Nvidia, Τζεν-Σουν Χουάνγκ, ο οποίος δήλωσε την Τρίτη ότι ο κλάδος βιώνει μια «στιγμή iPhone», αναφερόμενος στη στιγμή που μια νέα τεχνολογία υιοθετείται ευρέως και οι επιχειρηματίες βλέπουν ευκαιρίες για νέες επιχειρήσεις και προϊόντα.

Οι δεσμοί Microsoft-OpenAI

Σημειώνεται ότι Γκέιτς και Microsoft διατηρούν εξαιρετικά στενούς δεσμούς με την OpenAI, που ανέπτυξε το μοντέλο GPT. Η Microsoft επενδύει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια στην startup και επιπλέον έχει συνάψει συμφωνία διάθεσης του λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης της μέσω των υπηρεσιών cloud Azure.

Πάντως ο Μπιλ Γκέιτς στην ανάρτησή του αναφέρεται και σε όσους βλέπουν με επιφύλαξη την τεχνητή νοημοσύνη. Προτείνει μάλιστα σε αυτούς να «εξισορροπούν τους φόβους» των μεροληπτικών, λανθασμένων ή μη φιλικών εργαλείων με τις δυνατότητές τους να βελτιώνουν τις ζωές. Θεωρεί επίσης ότι οι κυβερνήσεις και οι φιλανθρωπικές οργανώσεις θα πρέπει να στηρίξουν τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και της υγείας στον αναπτυσσόμενο κόσμο, επειδή οι εταιρείες δεν θα επιλέξουν απαραίτητα να κάνουν αυτές τις επενδύσεις οι ίδιες.

ΠΗΓΗ: in.gr

Μαντόνα: Οι «κανόνες του σπιτιού» που πρέπει να ακολουθούν τα παιδιά της

Η παγκοσμίου φήμης σταρ και βασίλισσα της ποπ, Μαντόνασε πρόσφατο InstaStory στο Instagram κρατώντας μια πινακίδα, μοιράστηκε πέντε απλούς οικιακούς κανόνες που θέλει να τηρούνται από όλους στο σπίτι.

«Να είσαι χαρούμενος με αυτό που έχεις» είναι ένας από τους πέντε «κανόνες του σπιτιού» που πρέπει ν΄ακολουθούν τα παιδιά της.

Η λίστα περιελάμβανε κανόνες θετικής συμπεριφοράς υπενθυμίζοντας στα παιδιά της να «χαμογελούν», «να είναι ευτυχισμένα» και «να ακούνε τους άλλους». Επίσης «να είναι ευχαριστημένα με αυτά που έχουν» και να είναι «ευγενικά».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της DailyMail η τραγουδίστρια μοιράστηκε τους κανόνες στο σαλόνι του σπιτιού της φορώντας ένα μαύρο πουλόβερ στολισμένο με πολύχρωμα και αφηρημένα σχέδια λουλουδιών.

Σημειωτέον έχει τέσσερις κόρες και δύο γιους. Το μεγαλύτερο παιδί της είναι η Λούρδη Λεόν και ακολουθεί ο Ρόκο Ρίτσι ενώ έχει υιοθέτησε τον γιο της Ντέιβιντ Μπάντα και τις τρεις κόρες της, Μέρσι Τζέιμς, καθώς και τις δίδυμες Στελ και Εκλέρ Τσικόνε.

Τον Ιανουάριο η Μαντόνα ανακοίνωσε την επιστροφή της στην σκηνή με την παγκόσμια περιοδεία «Four Decades, The Celebration Tour». Πρώτη στάση θα είναι το Βανκούβερ στις 15 Ιουλίου.

www.cnn.gr

Το αλάτι θα σκοτώσει εκατομμύρια ανθρώπους μέσα στα επόμενα χρόνια

Τι ζητά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας από κυβερνήσεις και εταιρείες τροφίμων.

ΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα μπορούσαν να πεθάνουν από ασθένειες που συνδέονται με την υπερβολική κατανάλωση αλατιού πριν από το τέλος της δεκαετίας, εάν οι κυβερνήσεις δεν θεσπίσουν αμέσως αυστηρότερους περιορισμούς για το αλάτι, προειδοποίησε την Πέμπτη έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Οι συντάκτες της καλούν τις κυβερνήσεις να εφαρμόσουν αυστηρότερους στόχους για το νάτριο στα τρόφιμα, να σημειώνουν με μεγαλύτερη σαφήνεια την περιεκτικότητα σε αλάτι στις συσκευασίες και να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί για την υγεία η κατανάλωση πολλών αλμυρών τροφίμων.

«Η υπερβολική πρόσληψη νατρίου είναι ο κορυφαίος παράγοντας κινδύνου για μια ανθυγιεινή διατροφή και ευθύνεται για 1,8 εκατομμύρια θανάτους κάθε χρόνο», δήλωσε ο Φραντσέσκο Μπράνκα, διευθυντής του Τμήματος Διατροφής για την Υγεία και την Ανάπτυξη του ΠΟΥ.

Οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο καταναλώνουν περίπου 10,8 γραμμάρια αλάτι την ημέρα, υπερδιπλάσιο από το επίπεδο που συνιστάται τόσο από τον ΠΟΥ όσο και από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, τα οποία προτείνουν να μην καταναλώνεται περισσότερο από ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι την ημέρα.
Η κατανάλωση υπερβολικού αλατιού είναι μία από τις κύριες αιτίες των καρδιαγγειακών παθήσεων, οι οποίες οδηγούν στον θάνατο περίπου 17,9 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνο, σύμφωνα με τον ΠΟΥ. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε εγκεφαλικά επεισόδια, τα οποία κυριολεκτικά σκοτώνουν 5 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνο παγκοσμίως.


Οι κυβερνήσεις θα μπορούσαν να σώσουν πολλές από αυτές τις ζωές με τη θέσπιση υποχρεωτικών ορίων στην ποσότητα αλατιού που επιτρέπεται να προσθέτει η βιομηχανία τροφίμων στα επεξεργασμένα τρόφιμα, δήλωσε ο Μπράνκα, προσθέτοντας ότι αυτό αντιπροσωπεύει την πλειονότητα του νατρίου που καταναλώνουν οι περισσότεροι Αμερικανοί, παρά το αλάτι που πασπαλίζουμε στις τροφές που παρασκευάζουμε στην κουζίνα μας.

«Αυτό είναι πραγματικά κάτι που δεν κοστίζει χρήματα σε κανέναν. Είναι μια απλή παρέμβαση, αλλά είναι απίστευτα αποτελεσματική», εξήγησε ο Μπράνκα.

Οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο καταναλώνουν περίπου 10,8 γραμμάρια αλάτι την ημέρα, υπερδιπλάσιο από το επίπεδο που συνιστάται τόσο από τον ΠΟΥ όσο και από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, τα οποία προτείνουν να μην καταναλώνεται περισσότερο από ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι την ημέρα. Ενώ το αλάτι είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό, το νάτριο –το οποίο αποτελεί το 40% αυτού– προξενεί ανυπολόγιστη ζημιά στα αιμοφόρα αγγεία.

«Αν το σώμα σας συγκρατεί περισσότερο αλάτι στο σώμα από το επιτρεπόμενο όριο, αυτό ανεβάζει σιγά σιγά την αρτηριακή πίεση», δήλωσε ο Graham MacGregor, καθηγητής καρδιαγγειακής ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Queen Mary του Λονδίνου, ο οποίος δεν συμμετείχε στην έκθεση αλλά κάνει εκστρατεία υπέρ της μείωσης της πρόσληψης αλατιού. «Αυτή η αυξημένη αρτηριακή πίεση προκαλεί στη συνέχεια εγκεφαλικά επεισόδια, καρδιακές προσβολές ή καρδιακή ανεπάρκεια», εξήγησε.

Πολλές άλλες οργανώσεις υγείας –μεταξύ των οποίων η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, το Αμερικανικό Κολέγιο Καρδιολογίας και οι Εθνικές Ακαδημίες Επιστημών, Μηχανικής και Ιατρικής– συνιστούν επίσης στους καταναλωτές να μειώσουν δραστικά την πρόσληψη νατρίου. Η θέση αυτή βασίζεται σε επιστημονικά στοιχεία δεκαετιών (συμπεριλαμβανομένων αναλύσεων εκατοντάδων δημοσιευμένων μελετών που υπογραμμίζουν τους κινδύνους που κρύβει το νάτριο για την υγεία), τα οποία παραμένουν αμετάβλητα παρά τις διάφορες μελέτες των τελευταίων ετών.

Ο ΠΟΥ ελπίζει να μειώσει την παγκόσμια πρόσληψη αλατιού κατά 30% από τα επίπεδα του 2013, ένας 12ετής στόχος που συμφωνήθηκε τότε και από τα 194 κράτη μέλη του – αλλά που κανένα δεν είναι σε καλό δρόμο για να τον επιτύχει, όπως δήλωσε την Πέμπτη. Ο Μπράνκα δήλωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης του στόχου έως το 2030.


Ο ΠΟΥ ελπίζει να μειώσει την παγκόσμια πρόσληψη αλατιού κατά 30% από τα επίπεδα του 2013, ένας 12ετής στόχος που συμφωνήθηκε τότε και από τα 194 κράτη μέλη του – αλλά που κανένα δεν είναι σε καλό δρόμο για να τον επιτύχει.
Σε μια ανασκόπηση των πολιτικών μείωσης του αλατιού που έχουν εφαρμοστεί από τις παγκόσμιες κυβερνήσεις, ο ΠΟΥ διαπίστωσε ότι μόλις εννέα από τα μέλη του είχαν θεσπίσει επαρκώς ολοκληρωμένα μέτρα για τη μείωση της υπερβολικής κατανάλωσης αλατιού – για την ακρίβεια, ο λόγος γίνεται για το 5% των μελών του.

Ο οργανισμός υγείας του ΟΗΕ καλεί τις κυβερνήσεις να ενισχύσουν τις καμπάνιες ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με τους κινδύνους μιας υπερβολικά αλμυρής διατροφής και να επεξηγούν αναλυτικότερα τα επίπεδα αλατιού με μεγαλύτερη σαφήνεια στις συσκευασίες. Οι αξιωματούχοι του ΠΟΥ πιστεύουν ότι απαιτούνται επίσης υποχρεωτικά επίπεδα περιεκτικότητας σε αλάτι για να απεξαρτηθεί ο κόσμος από τη θανατηφόρα συνήθεια του αλατιού – δεδομένου του υψηλού ποσοστού που χρησιμοποιείται από τους κατασκευαστές τροφίμων.

«Δεν έχει νόημα να λέμε στους ανθρώπους να σταματήσουν να προσθέτουν αλάτι στα τρόφιμά τους, ενώ αυτά έχουν ήδη αλάτι», δήλωσε ο MacGregor.
Περισσότερο από το 70 τοις εκατό του αλατιού στην αμερικανική διατροφή προέρχεται από συσκευασμένα και παρασκευασμένα τρόφιμα, σύμφωνα με την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων, και φυσικά όχι από τη χρήση της… αλατιέρας στο σπίτι.

Στο μεταξύ, τον Σεπτέμβριο, ο FDA ανακοίνωσε ότι σχεδίαζε να αλλάξει τους κανόνες για τις διατροφικές ετικέτες στις συσκευασίες τροφίμων, ώστε να αναγράφεται ότι είναι «υγιεινά». Σημειώνεται ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να τηρούν συγκεκριμένα όρια, μεταξύ άλλων θρεπτικών συστατικών, για το νάτριο.

Σε απάντηση, η Consumer Brands Association, η οποία εκπροσωπεί 1.700 μεγάλες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των General Mills και Pepsi, δήλωσε ότι ο προτεινόμενος κανόνας ήταν υπερβολικά περιοριστικός και αντί αυτού πρότεινε «την αναθεώρηση των ορίων θρεπτικών συστατικών σε μέτρια υψηλότερα επίπεδα για τα προστιθέμενα σάκχαρα και το νάτριο».

Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι κατασκευαστές τροφίμων συνεχίζουν να προσθέτουν τόσο πολύ αλάτι παρά τους γνωστούς κινδύνους για την υγεία, υποστηρίζει ο Branca του ΠΟΥ, είναι ότι η χρόνια προσθήκη υπερβολικού αλατιού στα τρόφιμα έχει απευαισθητοποιήσει τους γευστικούς κάλυκες των ανθρώπων, με αποτέλεσμα αν κάτι δεν είναι «τσιμπημένο» στο αλάτι, να θεωρείται άνοστο…

«Περιμένετε μια συγκεκριμένη ποσότητα αλατιού και νομίζετε ότι αν δεν υπάρχει τόσο πολύ αλάτι, το φαγητό είναι άγευστο. Οι κατασκευαστές δεν θέλουν να πάρουν την πρωτοβουλία να μειώσουν το νάτριο, αν υπάρχει ανταγωνιστής που έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε αλάτι», εξήγησε ο Μπράνκα, απαιτώντας από τις κυβερνήσεις να αναγκάσουν τους κατασκευαστές τροφίμων να μειώσουν αυτά τα επίπεδα μέσω υποχρεωτικών στόχων.

Τα οφέλη από τη μείωση της πρόσληψης αλατιού αρχίζουν σχετικά γρήγορα, λένε οι επιστήμονες. Η αρτηριακή πίεση αρχίζει να πέφτει μέσα σε λίγες εβδομάδες για τους περισσότερους ανθρώπους, σύμφωνα με το CDC, και οι γευστικοί κάλυκες αρχίζουν να γεύονται ξανά έστω και το λιγοστό αλάτι σχετικά σύντομα.

«Οι γευστικοί σας κάλυκες θα προσαρμοστούν στη μείωση του αλατιού και θα μπορείτε να γευτείτε καλύτερα και τις άλλες γεύσεις. Το φαγητό σταδιακά θα αρχίσει να έχει ακόμα καλύτερη γεύση και εσείς θα ζήσετε πολλά περισσότερα χρόνια», καταλήγει ο Μπράνκα.

Σαμ Νιλ: Αποκάλυψε πως δίνει μάχη με τον καρκίνο

«Δεν φοβάμαι να πεθάνω, αλλά θα με ενοχλούσε», είπε

ΟΝεοζηλανδός ηθοποιός Σαμ Νιλ, ευρέως γνωστός για τον πρωταγωνιστικό ρόλο του στην κινηματογραφική σειρά «Jurassic Park», αποκαλύπτει στα απομνημονεύματά του ότι δίνει μάχη με τον καρκίνο.

Ο 75χρονος ηθοποιός διαγνώστηκε με αγγειοανοσοβλαστικό Τ-λέμφωμα τον προηγούμενο Μάρτιο, όταν εμφάνισε πρησμένους λεμφαδένες στη διάρκεια εκδηλώσεων για την προώθηση της ταινίας «Jurassic World: Κυριαρχία».

Υποβλήθηκε σε χημειοθεραπεία, η οποία όμως δεν είχε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Ακολούθησε στη συνέχεια αγωγή, την οποία θα πρέπει να λαμβάνει μηνιαίως για το υπόλοιπο της ζωής του.

«Το θέμα είναι πως είμαι ένας απατεώνας. Πιθανόν να πεθαίνω», γράφει στο πρώτο κεφάλαιο της αυτοβιογραφίας του με τίτλο «Did I ever tell you this?» που θα κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα. «Δεν φοβάμαι να πεθάνω, αλλά θα με ενοχλούσε αν αυτό συνέβαινε», σημειώνει χαρακτηριστικά σε συνέντευξη που παραχώρησε στη βρετανική εφημερίδα «The Guardian».

Γεννημένος στη Βόρεια Ιρλανδία, ο Σαμ Νιλ ξεκίνησε την κινηματογραφική του καριέρα στη δεκαετία του 1970. Ο ρόλος που τον έκανε διάσημο παγκοσμίως ήταν αυτός του παλαιοντολόγου δρ Άλαν Γκραντ στην κινηματογραφική σειρά «Jurassic Park».

Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: Η εντυπωσιακή φωτογράφισή της με λευκό ύφασμα πάνω σε άλογο

Έκλεψε την παράσταση η πλεξούδα της που θυμίζει Ραπουνζέλ

ΗΑλεξάνδρα Παναγιώταρου συνηθίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον στο διαδίκτυο και τα κατάφερε ακόμη μία φορά με τη νέα της ανάρτηση της στο Instagram.

Αυτή τη φορά το γνωστό μοντέλο δημοσίευσε μία σειρά φωτογραφιών, που τη δείχνουν να ποζάρει πάνω σε ένα άλογο, καλύπτοντας τα απολύτως απαραίτητα με ένα λευκό ύφασμα.

Μάλιστα, φαίνεται πως έχει προσθέσει μακριά extension στα μαλλιά της, τα οποία έχει μαζέψει σε μία πλεξούδα, παραπέμποντας σε… Ραπουνζέλ.

Σάρον Στόουν: Έχασα τις μισές μου οικονομίες από την κατάρρευση της Silicon Valley Bank

«Είμαι τεχνικά ηλίθια, αυτή τη στιγμή ξέρω τι συμβαίνει»

Για το γεγονός ότι έχασε τις μισές οικονομίες της έπειτα από την πρόσφατη κατάρρευση της Silicon Valley Bank μίλησε η Σάρον Στόουν μόλις παρέλαβε το Βραβείο Θάρρους, κατά τη διάρκεια τελετής του Γυναικείου Ταμείου Έρευνας για τον Καρκίνο (WCRF).

«Ξέρω ότι πρέπει να ασχοληθείς και να καταλάβεις πως το να διαχειρίζεσαι χρήματα είναι δύσκολο. Είμαι τεχνικά ηλίθια, αλλά μπορώ να γράψω μια επιταγή. Και αυτή τη στιγμή ξέρω τι συμβαίνει. Μόλις έχασα τα μισά λεφτά μου σε αυτό το τραπεζικό πράγμα και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ερχόμουν», ανέφερε η ηθοποιός στην ομιλία της.

Η Στόουν συνέχισε ότι η παρουσία της στον έρανο γίνεται μετά τον πρόσφατο θάνατο του αδερφού της Πάτρικ Στόουν σε ηλικία 57 ετών λόγω καρδιακής νόσου.

«Ο αδερφός μου μόλις πέθανε, και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ήμουν εδώ. Δεν είναι εύκολη στιγμή για κανέναν από εμάς. Αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή για τον κόσμο, αλλά σας λέω, δεν βάζω κάποιον πολιτικό να μου πει τι μπορώ και τι δεν μπορώ να κάνω», είπε και πρόσθεσε: «Πώς μπορώ και πώς δεν μπορώ να ζήσω, και ποια είναι η αξία της ζωής μου και ποια δεν είναι. Σηκωθείτε λοιπόν. Σηκωθείτε και πείτε τι αξίζετε. Σας προκαλώ. Αυτό είναι το θάρρος».

Η Στόνου θυμήθηκε ότι της είπαν ότι είχε καρκίνο του μαστού λόγω ενός μεγάλου όγκου στο στήθος της. Ο όγκος αργότερα διαπιστώθηκε ότι ήταν καλοήθης, αλλά είχε ως αποτέλεσμα η ηθοποιός να υποβληθεί σε επανορθωτική επέμβαση το 2001.

«Πήγα στο νοσοκομείο λέγοντας: “Αν με ανοίξετε και είναι καρκίνος, σας παρακαλώ να αφαιρέσετε και τα δύο στήθη μου”, γιατί δεν είμαι άτομο που με καθορίζει το στήθος μου», μοιράστηκε η Στόουν.

Τζέιμς Καφετζής: Η Ελευθερία Ελευθερίου έχει γίνει ρεζίλι

«Ο Μάριος Πρίαμος θα πάει στην πεντάδα έτσι όπως το βλέπω»

Για την παρουσία της Ελευθερίας Ελευθερίου και του Μάριου Πρίαμου στο Survivor All Star μίλησε ο Τζέιμς Καφετζής στην κάμερα της εκπομπής Open Weekend.

«Ο Μάριος Πρίαμος καλά το πάει. Καλοπερνάει, έχει φύγει και η Δαλάκα, έχει φύγει ο Στάθης, μια χαρά. Στην πεντάδα θα πάει έτσι όπως το βλέπω.

Η Ελευθερία Ελευθερίου ότι της λένε να πει το λέει. Έχει γίνει ρεζίλι που παρακολουθούσε τις προσωπικές συνεντεύξεις των συμπαικτών της», είπε ο πρώην παίκτης του ριάλιτι επιβίωσης.

«Ο Νίκος Μπάρτζης είναι πρωταγωνιστής του φετινού Survivor.  Ξέρει πώς παίζεται το παιχνίδι, λέει την αλήθεια», κατέληξε ο Τζέιμς Καφετζής.

Δανάη Μπάρκα: Παραμένω στο MEGA το καλό μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου

«Το κανάλι θα κάνει τις ανακοινώσεις, εγώ είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης για αυτά τα θέματα»

Για το τηλεοπτικό της μέλλον και τις φήμες που την θέλουν να αποχωρεί από το MEGA μίλησε η Δανάη Μπάρκα στην κάμερα της εκπομπής Open Weekend.

«Το κανάλι θα κάνει τις ανακοινώσεις, εγώ είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης για αυτά τα θέματα», δηλώνει η Δανάη Μπάρκα. «Νομίζω ότι τα πράγματα είναι όπως πρέπει να είναι. Όλα τα άλλα αργότερα», προσθέτει.

«Ο Νίκος (Μουτσινάς) κάνει πλάκα, είναι πλακατζής. Εγώ παραμένω στο Mega το καλό μέχρι αποδείξεως του… αντιθέτου», σχολιάζει η Δανάη Μπάρκα, για τις συζητήσεις που προκάλεσε η εμφάνισή της στα παρασκήνια του ΣΚΑΪ.

Τέλος, όσον αφορά το ενδεχόμενο να τη δούμε να κάνει κάποιο guest στο J2US, η Δανάη Μπάρκα ξεκαθαρίζει: «Δεν ξέρω. Ντρέπομαι λίγο, επειδή είναι εκεί η μαμά μου, αλλιώς θα πήγαινα».

Μακαλιάς στο DOT: «Δεν ξέρω αν θέλω να κάνω εκπομπή και του χρόνου»

«Όταν βλέπω την Αντιγόνη στο θέατρο μπορεί να κλάψω από θαυμασμό»

Είτε στον ρόλο ηθοποιού, είτε σε αυτόν του παρουσιαστή, ο Δημήτρης Μακαλιάς φροντίζει να κάνει με πάθος και συνέπεια αυτά με τα οποία καταπιάνεται.

Η αγάπη του για την υποκριτική τον οδήγησε να δώσει εξετάσεις στο ΚΘΒΕ. Ακολούθησαν κάποιες τηλεοπτικές προτάσεις, ενώ το 2014 μπήκε στη ζωή του η τηλεπαρουσίαση στο πλευρό της Κατερίνας Καραβάτου και του Κρατερού Κατσούλη.

Τα τελευταία δύο χρόνια τον απολαμβάνουμε στην εκπομπή «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» με παρουσιάστρια την Μπέττυ Μαγγίρα.

Και στην προσωπική του ζωή διανύει μια από τις ομορφότερες περιόδους της ζωής του αφού με την Αντιγόνη Ψυχράμη έχουν αποκτήσει δύο παιδιά.

Ο Σλας των Guns N’ Roses αποφάσισε να γίνει παραγωγός ταινιών τρόμου

Ο Σολ Χάντσον, γνωστός ως Σλας, αποφάσισε να επεκταθεί και στο χώρο της μεγάλης οθόνης συμμετέχοντας στην παραγωγή ταινιών τρόμου. Ο Βρετανο-Αμερικανός κιθαρίστας του εμβληματικού ροκ γκρουπ Guns N’ Roses, για τη νέα του εταιρεία BerserkerGang, συνεργάζεται με τους καλύτερους επαγγελματίες του είδους όπως τον Μίχαελ Παστ, τον Τζέιμς Φλερ και τον Άντριου Τόμας Χαντ καθώς επίσης με τον σκηνοθέτη Ροντρίγκο Γκουντίνιο και τον παραγωγό Πασά Πατρίκι.

«Ήμουν πάντα μεγάλος θαυμαστής του τρόμου, ειδικά όταν οι ταινίες τρόμου σε τρόμαζαν πραγματικά», είπε ο Σλας σε δήλωση του. «Θέλω να μπω στην καρδιά της παραγωγής, ώστε να προσπαθήσω να κάνω ταινίες που θα ήθελα να δω». Ο Σλας συνεργάστηκε πρόσφατα με τον Γκουντίνιο στην ταινία «The Breach» σε σενάριο του Νικ Κάτερ, την οποία παρήγαγε ο Πατρίκι. Ο Σλας έγραψε τη μουσική τίτλων στην ταινία και ήταν εκτελεστικός παραγωγός.

Το «The Breach» έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Fantasia στον Καναδά τον περασμένο Ιούλιο και αργότερα έπαιξε στο FrightFest του Ηνωμένου Βασιλείου. Έχει προγραμματιστεί για εμπορική κυκλοφορία αργότερα φέτος. Αυτή η συνεργασία οδήγησε στη δημιουργία της BerserkerGang ως όχημα για την ομάδα να συνεχίσει τη συνεργασία της. «Ο στόχος της BerserkerGang θα είναι η ποιότητα έναντι της ποσότητας», είπε ο Χαντ στο Variety. «Θα επιλέγουμε έργα που συλλογικά πιστεύουμε ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα την εταιρεία», μεταδίδει το ΑΠΕ -ΜΠΕ.

«Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε έργα με κινηματογραφιστές και συγγραφείς που είναι εξίσου παθιασμένοι με τις ταινίες του είδους όπως εμείς», είπε ο Παστ. «Το σλόγκαν της εταιρείας είναι “Films Forged in Fury”, αν αυτό είναι κάποια ένδειξη για το τι θα τολμήσουμε», είπε ο Γκουαντίγιο.

newsbeast

The Voice: Απόψε ο μεγάλος τελικός

Ένας συναρπαστικός ημιτελικός ολοκληρώθηκε χθες με επτά φωνές να παίρνουν την πρόκριση για τον μεγάλο τελικό του The Voice of Greece με τη Φαίη Σκορδά απόψε στις 21.00 στον ΣΚΑΪ.

Το καρδιοχτύπι συνεχίζεται για όλους τους coaches αφού οι διαγωνιζόμενοι που προκρίθηκαν προέρχονται από όλες τις ομάδες. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ο Πάνος Μουζουράκης, η Έλενα Παπαρίζου και ο Σάκης Ρουβάς δίνουν τις τελικές τους οδηγίες λίγο πριν από την πιο κρίσιμη εμφάνισή τους.

Το αποψινό σόου θα ξεκινήσει με την πρώτη εμφάνιση των διαγωνιζόμενων. Οι τέσσερις φωνές που θα προκριθούν από την πρώτη φάση του τελικού θα ερμηνεύσουν ένα ακόμα τραγούδι. Δύο διαγωνιζόμενοι θα αποχωρήσουν και οι δύο φωνές που θα περάσουν στην τελική φάση θα ερμηνεύσουν ένα τρίτο τραγούδι στη σκηνή του The Voice of Greece. Το τηλεοπτικό κοινό είναι εκείνο που θα αποφασίσει τον μεγάλο νικητή!

Στη σκηνή του The Voice of Greece επιστρέφει απόψε η περσινή νικήτρια από την ομάδα του Σάκη Ρουβά, Άννα Αργυρού. Η νεαρή ερμηνεύτρια θα παρουσιάσει το νέο της single με τίτλο «Fools Paradise» στο οποίο υπογράφει επίσης τους στίχους και τη μουσική.

Οι επτά διαγωνιζόμενοι που θα παρακολουθήσουμε να διαγωνίζονται απόψε, στον μεγάλο τελικό είναι:
#teamArgigos
Dodona
Μωυσής Παπαμωυσέως

#teamPanistes
Μαρία Σακελλάρη
Εβίτα Θεοδωροπούλου

#teamHelena
Σίσσυ Πολυδώρου
Celina Michael

#teamSakis
Λάμπρος Τσιαπούτας

Ποιος ή ποια θα καταφέρει να μαγέψει το τηλεοπτικό κοινό με τη φωνή του και να αναδειχθεί μεγάλος νικητής υπογράφοντας ένα χρυσό συμβόλαιο με την Minos EMI, a Universal Music Company, τη μεγαλύτερη δισκογραφική της χώρας;

Δήμητρα Αλεξανδράκη: Κότες του πληκτρολογίου, μην με ενοχλείτε

Το μοντέλο και επιχειρηματίας Δήμητρα Αλεξανδράκη, με αφορμή το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, δέχτηκε κάποια σχόλια στα social media, που πιθανόν αναφέρονταν στον τρόπο που πενθεί ο κάθε άνθρωπος, σχολιάζοντάς την στάση της ίδιας τις τελευταίες ημέρες.

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη, δημοσιεύοντας κάποια stories στο Instagram, θέλησε να απαντήσει στα συγκεκριμένα μηνύματα, και εμφανώς εκνευρισμένη είπε:

«Πριν δύο χρόνια εξυπνάκια μου εδώ μέσα, 25η Μαρτίου αν θυμάστε, πατήστε στο Google αν δεν θυμάστε, χάθηκε ένα παιδί 23 χρονών στο Σχιστό σε ένα τροχαίο.

Πένθησε κανένας γι’ αυτό το παιδί; Όχι. Εμείς πενθούμε μέχρι σήμερα γιατί ήταν ο πρώτος ξάδερφος μου και ο μικρότερος. Οπότε βουλώστε τα στόματα σας και κοιτάξτε τη δουλειά σας. Και αν εσύ αύριο δεν θέλεις να πας στη δουλειά σου για το πένθος μην πας.

Κότες όλες του πληκτρολογίου, μην με ενοχλείτε ρε, θα τρώτε μπλοκ και εξαφανισμό για μια ζωή. Έτσι αυτή την Δήμητρα θέλετε αυτή θα έχετε.

Εσύ πρέπει να βάλεις κουστούμι στη δουλειά σου γιατί αν δεν το βάλεις θα σε κράξουν. Αν είσαι στο στρατό και είσαι αξύριστος, θα φας φυλακή ή οτιδήποτε άλλο.

Η άλλη πρέπει να έχει κοντά τα νύχια της, η άλλη πρέπει να έχει μακιγιάζ η άλλη δεν πρέπει να έχει μακιγιάζ.

Οπότε σταματήστε να βάζετε ταμπέλες, τραβάτε να κάνετε τις δουλειές σας εδώ μέσα και το τι κάνει και τι περνάει ο καθένας σε αυτή τη ζωή επειδή δεν το ξέρετε κλείστε το.

Πενθείστε, αγαπήστε, γελάστε, κάντε ότι θέλετε γιατί στο τέλος της ημέρας ο Θεός μας επιτρέπει και είμαστε ακόμα εδώ».

Πηγή:newsit.gr

Ο Σεθ Ρόγκεν τα έβαλε με τους κριτικούς κινηματογράφου

Οι αρνητικές κριτικές «πληγώνουν πολύ τους πάντες» είπε ο Σεθ Ρόγκεν, εξαπολύοντας… επίθεση στους κριτικούς του κινηματογράφου.

Ο Σεθ Ρόγκεν ήταν ιδιαίτερα σκληρός με τους κριτικούς κινηματογράφου κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για την ψυχική υγεία και την αυτοαμφισβήτηση στο podcast «Diary of a CEO».

Ο κωμικός είπε στον οικοδεσπότη Στίβεν Μπάρτλετ: «Νομίζω ότι αν οι περισσότεροι κριτικοί ήξεραν πόσο πληγώνει τους ανθρώπους που έφτιαξαν τα έργα για τα οποία γράφουν, θα το σκέφτονταν δεύτερη φορά πριν γράψουν».

«Είναι καταστροφικό. Ξέρω ανθρώπους που δεν έχουν συνέλθει ποτέ μετά από αυτό… Είναι πολύ προσωπικό… Είναι καταστροφικό όταν σου λένε θεσμικά ότι η προσωπική σου έκφραση ήταν κακή, και αυτό είναι κάτι που οι άνθρωποι κουβαλούν μαζί τους, κυριολεκτικά, ολόκληρη τη ζωή τους και καταλαβαίνω γιατί. Είναι χάλια», πρόσθεσε ο γνωστός ηθοποιός.

Ο Μπάρτλετ έφερε ως παράδειγμα την κωμωδία υπερηρώων του Μισέλ Γκόντρι του 2011 «The Green Hornet», στην οποία πρωταγωνιστούσε ο Ρόγκεν, ως ο ομώνυμος ήρωας δίπλα στον Τζέι Τσου και την Κάμερον Ντίαζ.

Η ταινία κατακεραυνώθηκε από τους κριτικούς, κερδίζοντας 44% στο Rotten Tomatoes.

Ο Ρότζερ Ίμπερτ έδωσε στο «Green Hornet» ένα αστέρι και το χαρακτήρισε «μια σχεδόν ανυπόφορη ταινία που δεν έχει τίποτα να πει», ενώ η εφημερίδα «The Guardian» έγραψε ότι «σχεδόν τα πάντα στην ταινία είναι απογοητευτικά».

«Για το “Green Hornet”, οι κριτικές ήταν πολύ κακές», είπε ο Ρόγκεν. «Ο κόσμος το μισούσε. Ο κόσμος χαιρόταν που το αντιπαθούσε πολύ. Αλλά άνοιξε με περίπου 35 εκατομμύρια δολάρια, που ήταν το καλύτερο [εισπρακτικά] Σαββατοκύριακο μέχρι εκείνη τη στιγμή. Τα πήγε αρκετά καλά. Αυτό είναι που είναι ωραίο μερικές φορές».

Ο Ρόγκεν είπε ότι ήταν «πιο επώδυνο» να υπομείνει τις αρνητικές κριτικές για τη διαβόητη κωμωδία του 2014 «The Interview» επειδή «οι άνθρωποι χαιρόντουσαν να μιλούν γι’ αυτό και να αναρωτιούνται τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί που έκαναν μια τέτοια ταινία».

«…(Το “Green Hornet”) Δεν ήταν τόσο δημιουργική αποτυχία από μέρους μας, αλλά εννοιολογική αποτυχία. Με το “The Interview”, οι άνθρωποι μας αντιμετώπισαν σαν να αποτύχαμε δημιουργικά και αυτό ήταν χειρότερο».

Ο Ρόγκεν κέρδισε πρόσφατα λαμπρές κριτικές για το «The Fabelmans» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, το οποίο είναι υποψήφιο για Όσκαρ καλύτερης ταινίας.

Πηγή:newsit.gr