579602771 3829037947396505 437532546203630935 n
Κοινοποίηση

«Στο ίδιο έργο θεατές οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας: υποβάθμιση και απαξίωση από την Κυβέρνηση»

Αναφορά κατέθεσε σήμερα ο Γιώργος Γαβρήλος σχετικά με το γεγονός ότι και αυτή η σχολική χρονιά βρίσκει τους μαθητές και τους καθηγητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας να είναι «χωρισμένοι» σε δυο κτίρια, με 20 χιλιόμετρα απόσταση μεταξύ τους!

Μεταφέροντας την έντονη ανησυχία της Γενικής Συνέλευσης Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου και την απόφαση που πάρθηκε πρόσφατα, ο βουλευτής Αργολίδας ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ ζητάει συγκεκριμένες απαντήσεις από τον Υπουργό Παιδείας και τον Υπουργό Εσωτερικών, σχετικά με το πότε θα σταματήσει αυτή η αδιανόητη ταλαιπωρία και το παράλογο να είναι το Καλλιτεχνικό Σχολείο ουσιαστικά «διαιρεμένο» ανάμεσα σε δυο κτίρια, δημιουργώντας πολλαπλά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην συνοχή της μαθητικής κοινότητας.

Ποιος ιθύνων νους, αναρωτιέται ο Γιώργος Γαβρήλος, σκέφτηκε ότι ένα Σχολείο μπορεί να λειτουργήσει κανονικά και να παράγει εκπαιδευτικά αποτελέσματα, με την Α΄ και Β΄ Γυμνασίου να στεγάζονται στην Προσύμνη, ενώ η Γ΄ Γυμνασίου και η Α΄ Λυκείου βρίσκονται στο Κουτσοπόδι;

Αν ο σκοπός των υπευθύνων, σημείωσε, είναι η σταδιακή υποβάθμιση του Σχολείου και τελικά το κλείσιμό του, το καταφέρνουν μια χαρά, όπως φαίνεται από τις τραγικές μειώσεις εγγραφών μαθητών που παρουσιάζονται στην Απόφαση των Συλλόγου Γονέων.

Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας είναι το μοναδικό αντίστοιχο Σχολείο σε όλη την Περιφέρεια, σημειώνει ο βουλευτής Αργολίδας ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ. Αντί το Υπουργείο να ενσκήψει στις ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών, αντί να ενισχύσει την διδακτική διδασκαλία με καθηγητές και υλικοτεχνική υποδομή ώστε να λειτουργούν όλοι οι καλλιτεχνικοί κλάδοι, αντί να στοχεύσει με πρωτοβουλίες και έμπρακτες ενέργειες προς την ανασκευή ενός και μόνο κτιρίου που θα στεγάσει πλήρως το Σχολείο και θα δώσει ώθηση στους μαθητές να επιλέξουν αυτές τις κατευθύνσεις, κομπορεύεται μόνο για την δήθεν λειτουργία του, κόβει κορδέλες και παραπέμπει στις καλένδες τα πραγματικά προβλήματα, κάνοντας τους μαθητές μπαλάκι, υποβαθμίζοντας έτσι την ουσία της Δημόσιας Εκπαίδευσης.