ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σημαντικές εντάξεις έργων για τον πολιτισμό και την οδική ασφάλεια στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

Συνεδρίασε την Τρίτη του Πάσχα, 22 Απριλίου 2025, η Περιφερειακή Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, υπό την προεδρία του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη, Χρήστου Λαμπρόπουλου.

Ήταν η πρώτη συνεδρίαση μετά τις εορτές του Πάσχα, με τον κ. Λαμπρόπουλο να εκφράζει ευχές για χρόνια πολλά και να επισημαίνει τη μεγάλη προσέλευση Ελλήνων και ξένων επισκεπτών κατά την πασχαλινή περίοδο στην Πελοπόννησο, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι η αυξημένη τουριστική κίνηση θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης εγκρίθηκε, μεταξύ άλλων, η προγραμματική σύμβαση για τη συνέχιση των αρχαιολογικών ανασκαφών στην Αρχαία Θουρία, στη Μεσσηνία. Όπως ανέφερε ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης, πρόκειται για μια σύμβαση με το Υπουργείο Πολιτισμού που ενισχύει το σημαντικό αρχαιολογικό έργο σε μια Περιφέρεια με εξαιρετικά πλούσια πολιτιστική και αρχαιολογική κληρονομιά.

Εγκρίθηκε επίσης προγραμματική σύμβαση με τον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας για τη λειτουργία Κέντρου Κοινότητας, με τον κ. Λαμπρόπουλο να σημειώνει πως όλοι οι Δήμοι της Περιφέρειας αποκτούν πλέον ένα τέτοιο σημαντικό εργαλείο κοινωνικής πολιτικής.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην ένταξη της κατασκευής νέου γυμναστηρίου στον Δήμο Ερμιονίδας, έργο ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, με ώριμη μελέτη και άμεση προοπτική δημοπράτησης.

Τέλος, η Περιφερειακή Επιτροπή ανέδειξε τον προσωρινό ανάδοχο του μεγάλου έργου οδικής ασφάλειας, προϋπολογισμού 45 εκατομμυρίων ευρώ, ενταγμένου στο Ταμείο Ανάκαμψης. Ο κ. Λαμπρόπουλος τόνισε ότι η Πελοπόννησος είναι η μοναδική Περιφέρεια που κατάφερε να διατηρήσει το έργο ενεργό, παρά τις παλαιότερες προσφυγές και καθυστερήσεις, ενώ επισήμανε πως η σύμβαση θα επιτρέψει επεμβάσεις σε περισσότερα από 500 σημεία του οδικού δικτύου.

Στο ίδιο πνεύμα, υπενθύμισε ότι στους τελευταίους δύο μήνες έχουν ενταχθεί και πρόσθετα έργα οδικής ασφάλειας ύψους άνω των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ σε όλους τους νομούς της Περιφέρειας, όπως και νέα έργα κατασκευής κόμβων, όπως αυτός στην περιοχή «Πλάτσα» του Δήμου Τρίπολης.

«Η προσπάθεια συνεχίζεται με τη συμβολή των υπηρεσιών μας για ένα ασφαλές και λειτουργικό οδικό δίκτυο που εξυπηρετεί τους πολίτες και αναβαθμίζει την ελκυστικότητα της Πελοποννήσου», κατέληξε ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης.

Ρημάζει από καταστροφές και λεηλασίες το ΞΕΝΙΑ Μυκηνών(φώτο-βίντεο)

Δείτε τις φωτογραφίες & βίντεο με το πώς είναι σήμερα ο χώρος που τις προηγούμενες δεκαετίες φιλοξενούσε χιλιάδες επισκέπτες.

Το κτίριο του ΞΕΝΙΑ Μυκηνών βρίσκεται πλησίον του κεντρικού δρόμου που οδηγεί στον αρχαιολογικό χώρο και του Μουσείου των Μυκηνών δημιουργήθηκε στη δεκαετία του 60΄΄για να προσφέρει μια ανάσα δροσιάς στις χιλιάδες επισκέπτες στην περιοχή.

Πάντως, αναμφισβήτητα οι καταστροφές που έχει πάθει ο χώρος είναι μεγάλες τα τελευταία χρόνια μάλιστα αποτέλεσε και πρόχειρη στέγη για λαθρομετανάστες – εργάτες στις καλλιέργειες της Αργολίδας.

Το ακίνητο είναι εγκαταλειμμένο τα τελευταία 25 χρόνια η σημερινή κατάσταση του κτιρίου είναι άθλια και οι καταστροφές που έχει υποστεί είναι μεγάλες δείτε παρακάτω στις φώτο & βίντεο την σημερινή κατάσταση του χώρου.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

https://web.facebook.com/share/v/1ABGGY27uP

Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων ανακοινώνει την επίσημη πιστοποίηση της παιδικής χαράς στον Γαλατά (vid)

ΟΔήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων, με ιδιαίτερη χαρά, ανακοινώνει την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης και την επίσημη πιστοποίηση της παιδικής χαράς που βρίσκεται στον Γαλατά στο δυτικό άκρο.

Με στόχο την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την αισθητική αναβάθμιση του χώρου, προχωρήσαμε σε εκτεταμένες εργασίες επισκευής, αντικατάστασης εξοπλισμού και διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου, σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλείας που ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία.

Η νέα παιδική χαρά είναι πλέον κατάλληλη για χρήση, προσφέροντας έναν ασφαλή, φιλόξενο και δημιουργικό χώρο παιχνιδιού και κοινωνικοποίησης των παιδιών.

Η παράδοση του χώρου στους δημότες πραγματοποιήθηκε και προσκαλούμε μικρούς και μεγάλους να επισκεφθούν και να απολαύσουν το ανακαινισμένο σημείο συνάντησης και χαράς.

Ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων συνεχίζει με συνέπεια τις προσπάθειες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των πολιτών, δίνοντας έμφαση στη φροντίδα και την ασφάλεια των παιδιών μας.

Γιάννης Ανδριανός τα έργα προστασίας και ανάδειξης του Πυργόσπιτου στον Άγ.Ανδριανό

Απάντηση Μενδώνη σε Αναφορά μου για τα έργα προστασίας και ανάδειξης του Πυργόσπιτου στον Άγιο Ανδριανό–

Στην υπ’ αριθμό πρωτοκόλλου 1460/20.3.2025 Αναφορά που είχα καταθέσει στη Βουλή με θέμα την ανάγκη ανάληψης άμεσων έργων επισκευής και στερέωσης, καθώς και προστασίας και ανάδειξης του πύργου-ορμητηρίου του αγωνιστή της Επανάστασης του ́1821 Στάικου Σταϊκόπουλου στον Άγιο Ανδριανό», απάντησε η αρμόδια Υπουργός Πολιτισμού κ. Λίνα Μενδώνη.

Στο κείμενο της απάντησης αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:

«Το πυργόσπιτο, που βρίσκεται στον Άγιο Αδριανό του Δ. Ναυπλιέων, της Π.Ε. Αργολίδας, αποτελεί δείγμα οχυρής κατοικίας της β’ φάσης της Οθωμανικής κυριαρχίας της Πελοποννήσου (1715-1822). Το κτήριο, στη διάρκεια της Επανάστασης, χρησιμοποιήθηκε ως στρατηγείο του Στάικου Σταϊκόπουλου. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο πρώτος όροφός του είχε χρησιμοποιηθεί ως (μονοθέσιο) δημοτικό σχολείο στις αρχές του 20ου αιώνα (1910-1930). Το πυργόσπιτο είναι κηρυγμένο ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με την Υ.Α. ΥΠΠΟ/ΑΡΧ/Β1/ Φ30/46675/1165/3-11-1988 (Β’ 843).

Το εν λόγω πυργόσπιτο απαλλοτριώθηκε υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου για αρχαιολογικούς σκοπούς με την υπ’ αριθμ. 1087396/6795/0010/31.08.1989 ΚΥΑ των Υπουργών Πολιτισμού και Οικονομικών (Δ’ 565) και μετά την υπ’ αρ. ΥΠΠΟ/ΑΠΑΛΛ/Φ130/42308/1379/20.08.1993 ειδοποίηση για παρακατάθεση αποζημίωσης από αναγκαστική απαλλοτρίωση το κτήριο περιήλθε στην κυριότητα του Υπουργείου Πολιτισμού.

Κατά το έτος 2019, η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδας πραγματοποίησε επείγουσες εργασίες στερέωσης των λιθοδομών, για άρση των επικινδυνοτήτων. Δεδομένου ότι το μνημείο παρουσιάζει στατικά προβλήματα, με την υπ αριθμ. 471103/25.10.2024 (ΑΔΑ: 6ΝΚΝ46ΝΚΟΤ-ΤΜΔ) Απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης Μνημείων και Τεχνικών Έργων συγκροτήθηκε πενταμελής επιτροπή, σύμφωνα με το άρθρο 41 του ν. 4858/2021, για την εκτίμηση επικινδυνότητάς του.

Η ανωτέρω επιτροπή υπέβαλλε το πόρισμά της στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδας στις 3.04.2025, στο οποίο προβλέπεται λήψη σωστικών μέτρων. Ακολούθως, η Εφορεία προχώρησε στη σύνταξη τεχνικής έκθεσης εργασιών και στην παρούσα φάση βρίσκεται στη διαδικασία προετοιμασίας για την υλοποίηση του έργου».

Ο Δήμος Σπετσών: Tο Σχέδιο Κανονισμού εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών.

Ο Δήμος Σπετσών θέτει σε δημόσια διαβούλευση το Σχέδιο Κανονισμού εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών.

Η διαβούλευση, υπό μορφή σχολίων – παρατηρήσεων επί του σχεδίου, τα οποία μπορείτε να καταθέσετε επί της παρούσας σελίδας, θα διαρκέσει έως τις 30 Απριλίου 2025, ώστε να διαμορφωθεί το τελικό σχέδιο που θα τεθεί προς ψήφιση από την Δημοτική Επιτροπή και ακολούθως από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Παρακαλείστε για την όσο το δυνατό ευρύτερη συμμετοχή σας.

Λαϊκή Συσπείρωση : «Δεν θα το επιτρέψουμε!»

«Όχι άλλες παραχωρήσεις στο ιδιωτικό κεφάλαιο!» είναι το σύνθημα της Λαϊκής Συσπείρωσης Ναυπλίου με τα μέλη της να υπόσχονται ότι θα υπερασπιστούν αγωνιστικά το Ναύπλιο, την πλούσια ιστορία του και το φυσικό του περιβάλλον.

Screenhunter 2024
Screenhunter 2034
Screenhunter 2031
Screenhunter 2035
Screenhunter 2030
Screenhunter 2032
Screenhunter 2028
Screenhunter 2025

Ξεκινά τα έργα κατασκευής για την νέα Μαρίνα Ναυπλίου η ΤΕΚΑΛ BINTEO DRONE

Ένα από τα πρώτα βήματα θα είναι η έλευση ενός πλωτού γερανού που θα συνδράμει στην κατασκευή της νέας Μαρίνας. To κόστος των έργων ανέρχεται σε περίπου 23,4 εκατ. ευρώ.

Η ΤΕΚΑΛ που είναι η ανάδοχος εταιρεία μέσω της NAFPLIO MARINA M.A.E, έχει πολύ μεγάλη πείρα σε λιμενικά έργα καθώς θεωρείται “εξπέρ” έχοντας στο portfolio της τα μεγάλα έργα στο λιμάνι του Πειραιά, τη Μαρίνα Βουλιαγμένης, το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου κ.α. ενώ είναι ανάδοχος από κοινού με τη ΜΕΤΚΑ για τα εργα επέκτασης του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ.

Σημαντικό μέρος των έργων δεν είναι μόνο η διευρυμένη δυνατότητα φιλοξενίας σκαφών αλλά και οι χερσαίες εγκαταστάσεις οι οποίες σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η μέγιστη συνολική δόμηση ανέρχεται σε 3.014,00 m² κτηριακών εγκαταστάσεων. Στόχος είναι τα έργα να έχουν ολοκληρωθεί πλήρως σε μια τριετία, δηλαδή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2028 για να αποκτήσει η πόλη την πρώτη της Μαρίνα.Ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα της νέας Μαρίνας Ναυπλίου είναι η μεγάλη δυνατότητα στάθμευσης οχημάτων καθώς είναι γνωστό το πρόβλημα που υπάρχει στη στάθμευση λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας που έχει η πόλη, τα Σαββατοκύριακα, γιορτές-αργίες αλλά και κατα την καλοκαιρινή περίοδο.

Στόχος της υλοποίησης του έργου, είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου Τουριστικού Λιμένα, τόσο σε λειτουργικό και τεχνικό επίπεδο, όσο και σε αισθητικό, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός της γειτνίασης με την ιστορική πόλη του Ναυπλίου. Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στην ένταξη και την αρμονική συνύπαρξη με το ιστορικό περιβάλλον και την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του αστικού ιστού, στην αναβάθμιση της θέσης της πόλης του Ναυπλίου ως τουριστικού προορισμού, στην οικονομική αυτονομία του Έργου, καθώς και στο λειτουργικό σχεδιασμό του.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Μαρίνα Ναυπλίου αποτελεί το πρώτο δημοτικό έργο-ΣΔΙΤ στη χώρα και μάλιστα με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το έργο υπεγράφη στις 8 Απριλίου 2023 με διάρκεια 40 έτη. Μετά την ολοκλήρωση των έργων το 2028, θα ακολουθήσει η περίοδος λειτουργίας και συντήρησης για διάστημα 37 ετών.

Αναλυτικά τι πρόκεται να κατασκευαστεί

Το έργο πρόκειται να υλοποιηθεί στη θαλάσσια περιοχή πεντακόσια μέτρα βόρεια του λιμένα της πόλης του Ναυπλίου. Σύμφωνα με το ΦΕΚ χωροθέτησης του τουριστικού λιμένα Ναυπλίου, η επιφάνεια της παραχωρημένης θαλάσσιας ζώνης καταλαμβάνει χώρο 71.200,00 m² περίπου και η επιφάνεια της χερσαίας ζώνης καταλαμβάνει 43.125,00 m². Σήμερα, στη θέση του έργου υπάρχει υφιστάμενο αδιαμόρφωτο τμήμα της χερσαίας ζώνης με έκταση περίπου 12.000,00 m². Το τμήμα της χερσαίας ζώνης που υπολείπεται προκειμένου να διαμορφωθεί η χερσαία ζώνη της νέας μαρίνας, πρόκειται να κατασκευαστεί με επέκταση προς τη θάλασσα.

Η είσοδος των σκαφών στη μαρίνα θα γίνεται μέσω του διαύλου του λιμένα Ναυπλίου, ο οποίος θα επεκτείνει τη χρήση του για τις ανάγκες εξυπηρέτησης της μαρίνας. Σημειώνεται ότι μετά τις εργασίες εκβάθυνσης του πυθμένα του λιμένα για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των κρουαζιερόπλοιων, έχουν ήδη εξασφαλιστεί τα ωφέλιμα βάθη που απαιτούνται μέχρι την είσοδο στη μαρίνα. Στην παρούσα μελέτη, συμπεριλαμβάνονται και οι εργασίες εκβάθυνσης, ως αναπόσπαστο τμήμα του έργου, καθώς είναι βέβαιο ότι θα απαιτείται περιοδικά η έστω και περιορισμένη επανάληψή τους για τη διατήρηση των απαραίτητων βαθών κατά τη λειτουργία του εμπορικού και του τουριστικού λιμένα.

Οι κτιριακές εγκαταστάσεις αποτελούνται από ισόγεια κτίσματα (με εξαίρεση τον πύργο ελέγχου), που διατάσσονται κατά κύριο λόγο στο δυτικό τμήμα του έργου και παράλληλα με τη σιδηροδρομική γραμμή. Στο βορειοανατολικό άκρο της χερσαίας ζώνης, εντός του οικοδομικού τετραγώνου Ο.Τ.1, χωροθετείται το κτίριο της σχολής ναυταθλητισμού.

Εντός της χερσαίας ζώνης δεν εντοπίζονται και δεν δραστηριοποιούνται εγκαταστάσεις τρίτων.

Όσον αφορά στην χωροθέτηση και κατασκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων της υπό ανάπτυξη μαρίνας Ναυπλίου, δημοσιεύτηκε ΦΕΚ με το οποίο επικυρώνεται η ρυμοτομική μελέτη του τουριστικού λιμένα και καθορίζονται οι όροι και οι περιορισμοί δόμησης για κάθε οικοδομικό τετράγωνο, οι χρήσεις που επιτρέπεται να περιλαμβάνονται σε κάθε ένα, καθώς και ο συνολικός συντελεστής δόμησης του τουριστικού λιμένα.

Έργα στη ΧΖΛ

Οικοδομικό τετράγωνο 1
Στο Ο.Τ.1 πρόκειται να ανεγερθεί το κτίριο Α, με ύψος περί τα 4,00 m μετρημένο από το τεχνητά διαμορφωμένο έδαφος πέριξ του κτιρίου, ενώ τα στηθαία διαμορφώνονται με στάθμες που κυμαίνονται από 0,25 έως 1,50 m. Το συνολικό εμβαδό της κάλυψης του κτιρίου Α υπολογίζεται Ε=420,50< 895,52 m² επιτρεπόμενο και της δόμησης σε Ε=420,50 m²
< 424,00 m² επιτρεπόμενο.

Το συνολικό εμβαδό του κτιρίου Α (μαζί με την περιμετρική του τοιχοποιία) υπολογίζεται σε 474,14 m2. Σε επίπεδο χαμηλότερο του εδάφους, τοποθετείται υπόγειος χώρος που εξυπηρετεί τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του κτιρίου και έχει εμβαδό Ε=118,56 m².

Εντός του Ο.Τ.1 και του κτιρίου Α, χωροθετείται η σχολή ναυταθλητισμού με τις απαραίτητες βοηθητικές της εγκαταστάσεις, το καφέ – εστιατόριο της σχολής, καθώς και έναν χώρο κυβερνητών.

Οικοδομικό τετράγωνο 2
Εντός του οικοδομικού τετραγώνου 2 τοποθετούνται τέσσερα κτίρια (Β, Γ1, Γ2 και Γ3). Το κτίριο Β φιλοξενεί τα γραφεία διοίκησης της μαρίνας, γραφεία ναυτιλιακών εταιρειών καθώς και ένα μικρό ιατρείο. Στον όροφο βρίσκεται ο πύργος ελέγχου της μαρίνας.
Το υπόγειο των κτιρίων Β, Γ1, Γ2 και Γ3, δεσμεύεται για τη χωροθέτηση των απαραίτητων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων της χερσαίας ζώνης της μαρίνας, καθώς και για τη δημιουργία πρόσθετου στεγασμένου χώρου στάθμευσης οχημάτων και τη διαμόρφωση λοιπών βοηθητικών χρήσεων, που αφορούν κυρίως σε χώρους αποθήκευσης και χώρους Η/Μ εγκαταστάσεων. Τα κτίρια Γ1 & Γ2 φιλοξενούν χώρους εξυπηρέτησης των επισκεπτών της μαρίνας, όπως super market και εμπορικά καταστήματα. Εντός του κτιρίου Γ3 τοποθετούνται οι χώροι εστίασης.

Τα ύψη των κτιρίων δεν υπερβαίνουν τα 4,50 m, με εξαίρεση τον πύργο ελέγχου που – όπως προβλέπεται – φτάνει στα 7,50 m. Το συνολικό εμβαδό της κάλυψης του ΟΤ2 υπολογίζεται σε Ε=2221,16 m² <5.442,20 m² επιτρεπόμενο και της δόμησης σε Ε=2,039,95 m² < 2.040,00 m² επιτρεπόμενο.
Το συνολικό εμβαδό του κτιρίου Β (μαζί με την περιμετρική του τοιχοποιία) υπολογίζεται σε 480,50 m2 για το ισόγειο και σε 125,42 m2 για τον όροφο, του κτιρίου Γ1 σε 824,68 m2, του κτιρίου Γ2 σε 422,00 m2 και του κτιρίου Γ3 σε 546,96 m2.

Στα ανατολικά του κτιρίου Γ3 τοποθετείται ανοικτό κλιμακοστάσιο, εκτός δόμησης και εντός κάλυψης, το οποίο οδηγεί στο υπόγειο και στο δώμα. Έχει εμβαδό εντός κάλυψης Ε= 73,57 m2, ενώ συνολικά το εμβαδό του είναι 95,43 m2.

Οικοδομικό τετράγωνο 5
Συνέχεια των κτιρίων Β, Γ1, Γ2 και Γ3 του Ο.Τ.2 αποτελούν τα κτίρια Δ, Ε & ΣΤ εντός του Ο.Τ.5, στο οποίο χωροθετείται το υπαίθριο θέατρο με τους υποστηρικτικούς του χώρους, το καφέ- εστιατόριο του θεάτρου και κατασκευάζονται δύο μικρών διαστάσεων κτίρια (Ε και ΣΤ). Εντός του κτιρίου Ε, υπάρχει ο χώρος έκδοσης εισιτηρίων και τα WC των επισκεπτών, ενώ στο κτίριο ΣΤ, τοποθετούνται τα αποδυτήρια και τα καμαρίνια.

Το ύψος των κτιρίων δεν ξεπερνά τα 4,00 m. Το συνολικό εμβαδό της κάλυψης των κτιρίων υπολογίζεται Ε=496,90 < 1.298,00 m² επιτρεπόμενο και της δόμησης σε Ε=496,90 m² < 500,00 m² επιτρεπόμενο.
Το συνολικό εμβαδό του κτιρίου Δ (μαζί με την περιμετρική του τοιχοποιία) υπολογίζεται σε 424,00 m2, του κτιρίου Ε σε 54,76 m2 και του κτιρίου ΣΤ σε 107,30 m2.

Οικοδομικό τετράγωνο 3 & 4
Εντός της χερσαίας ζώνης της μαρίνας κατά μήκος του υφιστάμενου οδικού δικτύου (Ο.Τ 4), πρόκειται να κατασκευαστούν υπαίθριοι χώροι για αναψυχή. Οι χώροι αυτοί περιλαμβάνουν αθλητικές εγκαταστάσεις και χώρους για ομαδική και ατομική άθληση.

Εντός του Ο.Τ.4, χωροθετείται βρόγχος που περιλαμβάνει την κύρια εσωτερική οδό, τον υπαίθριο χώρο στάθμευσης οχημάτων, καθώς και τις δύο εισόδους/εξόδους της μαρίνας σε ανατολή και νότο. Το πλάτος των εσωτερικών οδών του βρόγχου είναι 6.00 m, ενώ παράλληλα δημιουργούνται χώροι φύτευσης μπροστά και πλαγίως του χώρου στάθμευσης. Οι φυτεύσεις των νησίδων θα αποτελούνται από ενδημικά φυτά που συναντώνται στην περιοχή και δεν θα δημιουργηθούν ισχυροί φυτικοί φράχτες παράλληλοι προς τη θάλασσα. Η χωρητικότητα του υπαίθριου χώρου στάθμευσης ανέρχεται στις 115 θέσεις, τηρώντας όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές για την ασφαλή πρόσβαση και κίνηση εντός αυτού.

Όσον αφορά τον περιβάλλοντα χώρο του υπόλοιπου χερσαίου τμήματος, η σχεδιαστική λογική έχει ως στόχο την εξασφάλιση ομαλής σχέσης των κτιρίων με το περιβάλλον τους και το θαλάσσιο μέτωπο, καθώς και την οριοθέτηση και οργάνωση των κινήσεων των πεζών και των αυτοκινήτων, καθώς και των αντίστοιχων προσβάσεων. Οι φυτεμένες περιοχές οργανώνονται με τρόπο τέτοιο, ώστε να αναδείξουν τη φυσική βλάστηση της περιοχής δίνοντας έμφαση στην επιλογή φυτών υπαρχόντων στην περιοχή, προκειμένου να επιτευχθεί μια ομαλή ένταξη στο τοπίο.

Λιμενικά έργα

Σύμφωνα και με το ΦΕΚ χωροθέτησης του τουριστικού λιμένα Ναυπλίου, τα αδειοδοτημένα λιμενικά έργα αφορούν στα παρακάτω:

Κρηπιδώματα
Το θαλάσσιο μέτωπο του Τουριστικού Λιμένα θα διαμορφωθεί με κρηπιδώματα ωφέλιμου βάθους −3,50 m και στάθμης κυκλοφορίας +1,20 m, στα οποία αφ’ ενός θα πρυμνοδετούν σκάφη και αφ’ ετέρου θα προσαρμοσθούν οι πλωτοί προβλήτες και ο πλωτός κυματοθραύστης.

Ο κρηπιδότοιχος θα κατασκευασθεί με πρόχυτους συμπαγείς τεχνητούς ογκολίθους από σκυρόδεμα. Θα γίνει εκσκαφή και εξυγίανση του θαλάσσιου πυθμένα μέχρι τη στάθμη
−4,50 m και θα τοποθετηθεί λιθορριπή έδρασης 0,1−100 kg και πάχους 0,70 m. Πίσω από τις στήλες των τεχνητών ογκολίθων θα τοποθετηθεί ανακουφιστικό πρίσμα από λιθορριπή. Ο μώλος (ΚΛΜΝ), μήκους 60 m και πλάτους 6 m, θα κατασκευασθεί με πρόχυτους συμπαγείς τεχνητούς ογκολίθους από σκυρόδεμα. Τέλος, ο μώλος (ΒΓΔΕΖΗ), πλάτους 6,00 m στα πρώτα 114 m και 12 m στα τελευταία 30 m, θα κατασκευασθεί επίσης με πρόχυτους συμπαγείς τεχνητούς ογκολίθους από σκυρόδεμα.

Πλωτός κυματοθραύστης
Ο πλωτός κυματοθραύστης (ΠΠ1Π2Π3) σχήματος Γ, θα έχει συνολικό μήκος 300 m και θα τοποθετηθεί κάθετα στο κρηπίδωμα (ΝΞΟΠ), στη θέση Π. Το πλωτό αυτό έργο πλάτους 4 m θα αποτελείται από το τμήμα (ΠΠ1) μήκους 160 m, το τμήμα (Π1Π2) μήκους 40 m και το τμήμα (Π2Π3) μήκους 100 m, τα οποία συντίθενται από στοιχεία μήκους 20 m.

Ο κυματοθραύστης θα αποτελείται από πλωτά στοιχεία βαρέως τύπου από σκυρόδεμα. Η πρόσβαση από το μόνιμο τμήμα του κρηπιδώματος προς το πλωτό τμήμα θα γίνεται με ειδική γέφυρα (πασαρέλα). Η γέφυρα θα είναι σταθερά συνδεδεμένη με άρθρωση πάνω στο μόνιμο έργο, ενώ θα κυλίεται με τροχούς στο άλλο άκρο της, προς την πλευρά του πλωτού κυματοθραύστη.

Πλωτοί προβλήτες
Στη λιμενολεκάνη του Τουριστικού Λιμένα θα εγκατασταθούν δύο πλωτοί προβλήτες (ΞΞ1) και (ΟΟ1), συνολικού μήκους 192 m (με αντίστοιχα μήκη 60 m και 132 m). Θα αποτελούνται από πλωτά στοιχεία πλάτους 3 m και μήκους 12 m. Η πρόσβαση από τα κρηπιδώματα στους πλωτούς προβλήτες θα γίνεται με ειδικές γέφυρες (πασαρέλες). Κάθε γέφυρα θα είναι σταθερά συνδεδεμένη με άρθρωση πάνω στον κρηπιδότοιχο, ενώ θα κυλίεται με τροχούς στο άλλο άκρο της, προς την πλευρά του
πλωτού προβλήτα.

Δέστρες − Μόνιμα αγκυροβόλια σκαφών
Όλα τα κρηπιδώματα πρόσδεσης σκαφών, το εσωτερικό του μώλου (ΒΓΔΕΖΗ), ο μώλος (ΚΛΜΝ), καθώς και οι πλωτοί προβλήτες και ο πλωτός κυματοθραύστης θα εξοπλισθούν με κατάλληλες δέστρες για την ασφαλή πρόσδεση των σκαφών.

Τα σκάφη θα προσδένονται προς μεν την πλευρά του κρηπιδώματος ή του πλωτού στοιχείου στις δέστρες, προς δε την πλευρά της θάλασσας στα μόνιμα αγκυροβόλια (ρεμέτζα) που θα δημιουργηθούν.

Ανέλκυση/καθέλκυση σκαφών
Για την ανέλκυση και καθέλκυση μικρών σκαφών προβλέπεται η κατασκευή, στο κρηπίδωμα (ΝΞΟΠ), μιας ράμπας, πλάτους 10 m για την ανέλκυση/καθέλκυση των σκαφών με τη βοήθεια τρέϊλερ. Η ράμπα συνολικού μήκους 30 m περίπου, θα περιλαμβάνει ένα τμήμα με κλίση 10% (προς την ξηρά) και ένα τμήμα με κλίση 20% (προς τη θάλασσα), ενώ το προς τη θάλασσα άκρο της θα έχει ωφέλιμο βάθος −3,5 m.

Βυθοκορήσεις
Σε ολόκληρη τη λιμενολεκάνη του Τουριστικού Λιμένα προβλέπεται εκτεταμένη βυθοκόρηση ώστε να επιτευχθεί ελάχιστο ωφέλιμο βάθος –3,50 m. Η βυθοκόρηση θα επεκταθεί από την είσοδο της Μαρίνας μέχρι τα όρια του διαύλου ναυσιπλοΐας του λιμένα, ώστε ολόκληρη η θαλάσσια αυτή περιοχή να έχει επαρκές βάθος για την κυκλοφορία των σκαφών. Τα βάθη της βυθοκόρησης αναφέρονται λεπτομερώς στην απόφαση χωροθέτησης του τουριστικού λιμένα.

Τότε η Μαρίνα Ναυπλίου υπόσχεται να έχει δημιουργήσει ακόμα ένα σημείο ενδιαφέροντος στην ιστορική πόλη έχοντας στις χερσαίες εγκαταστάσεις της καφέ, χώρους εστίασης και αναψυχής, εμπορικά καταστήματα και παροχή υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με την εγκεκριμένη χωροθέτηση, το έργο περιλαμβάνει εντός της ζώνης της Μαρίνας Ναυπλίου, λιμενικές εγκαταστάσεις για την εξυπηρέτηση των σκαφών αναψυχής, κτηριακές εγκαταστάσεις και υπαίθριες διαμορφώσεις για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών, καθώς και τις εγκαταστάσεις όλων των απαραίτητων υποδομών.

Screenhunter 7890

Ο Κωσταντίνος Μάκαρης στα “Παρασκηνιακά”. BINTEO

Ο Κωσταντίνος Μάκαρης στα “Παρασκηνιακά”. Σε μια εποχή που το παρασκήνιο βρίσκεται στην επικαιρότητα μια νέα σειρά εκπομπών ξεκινά.

Screenhunter 9046

Την εκπομπή παρουσιάζει ο Άγγελος Δρίτσας.

Με την πρώτη ματιά βλέπουμε ότι το στυλ της εκπομπής στοχεύει σε πραγματικά γεγονότα.

Σε αρχειακό υλικό, βίντεο που έχει εξασφαλίσει ο ίδιος με πλάνα και καταγραφές Drone που εμβόλιμα μπαίνουν στη συζήτηση, κάνεις δεν μπορεί να αμφισβητήσει αυτό που βλέπει.

Ο Άγγελος Δρίτσας μας διαβεβαιώνει ότι ο στόχος της εκπομπής δεν είναι καταγγελτικος αλλά ουσιαστικός!

Η πρόσκληση των καλεσμένων θα γίνεται στον αέρα μέσα από τα social media με ανάλογο βίντεο -τρέιλερ.

Screenhunter 9042

Η ατζέντα θα είναι προσυμφωνημένη από την πλευρά του καλεσμένου και όπως ο ίδιος μας πληροφορεί, στόχος του είναι να δώσει στους πολίτες μια σφαιρική εικόνα με θέματα που απασχολούν τους απλούς πολίτες,τους καθημερινούς απλούς ανθρώπους..

Τέλος τα ψέματα,τέλος τα δήθεν και τα δημοσιογραφικά “λιβανιστήρια”. . .

Από την πρώτη αυτή εκπομπή θα σας παρουσιάσει τον Κωνσταντίνο Μάκαρη.

Screenhunter 9048

Καλό ταξίδι Γιώργο…Κρίμα δεν υπάρχουν λόγια…

Δυστυχώς έχασες την μάχη πολύ μικρός 34χρονων μετά από τό σοβαρό ατύχημα στο μεγαβουνι…. Στο εργοτάξιο διαχείρισης απορριμμάτων….. και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες τραυματισμού..

Τά θερμά συλλυπητήρια μου..

Με ευθύνη του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Πελοποννήσου (ΦΟΔΣΑ)

Με ευθύνη του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Πελοποννήσου (ΦΟΔΣΑ), εκτελείται το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης των μαθητών των σχολικών μονάδων.
Σήμερα η κινητή μονάδα προβολής του προγράμματος επισκέφτηκε το Γυμνάσιο της Νέας Κίου παρουσία της αρμόδιας αντιδημάρχου για την ανακύκλωση κυρίας Αργυροπούλου.
Στο πλαίσιο αυτής της επίσκεψης τα παιδιά φιλοξενήθηκαν στο χώρο της μονάδας ενημερώθηκαν για την ανακύκλωση και τα οφέλη της και ασχολήθηκαν σε πρακτικό επίπεδο με τη διαδικασία διαλογής και ταξινόμησης ανακυκλώσιμων υλικών.
Θα ακολουθήσει παρουσίαση του προγράμματος και στις άλλες σχολικές μονάδες της πόλης μας.
Μία αρχή που χρόνια περιμέναμε στο Δήμο μας.

Κώστας Χρυσικός

Ελληνικό Δίκτυο Ανθεκτικών Πόλεων

Στον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας

η πρώτη επίσημη παρουσίαση της μελέτης του Ελληνικού Δικτύου Ανθεκτικών Πόλεων (ΕλΔΑΠ)

468549171 122193283934227631 5229650951919238615 N

Σε θετικό κλίμα και με αισιόδοξα αποτελέσματα πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη παρουσίαση της μελέτης του Ελληνικού Δικτύου Ανθεκτικών Πόλεων (ΕλΔΑΠ) στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024.

468660819 122193283790227631 1628597971251163002 N

Σε λιγότερο από ένα μήνα από τη Γενική Συνέλευση του Δικτύου στη Ρόδο, η ολοκληρωμένη και κοστολογημένη Πρόταση – Πλαίσιο για την ενίσχυση της Πολιτικής Προστασίας και της ανθεκτικότητας των Δήμων – Μελών του Δικτύου, κατατέθηκε θεσμικά στον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια.

468638604 122193283676227631 4869042023003598296 N

Ο Πρόεδρος του ΕλΔΑΠ & Δήμαρχος Ελληνικού Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος παρέδωσε στον Υπουργό την κοστολογημένη μελέτη, που αφορά δράσεις και προμήθειες εξοπλισμού για τους 140 δήμους του Δικτύου εκ των οποίων, το 88% έχει υποστεί τουλάχιστον μια μεγάλη φυσική καταστροφή.

468434485 122193283910227631 6255157162589562030 N

«Η πρόταση που έγινε σε χρόνο ρεκόρ για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ύψους 205 εκ. είχαμε δεσμευτεί ότι θα κατατεθεί στον Πρωθυπουργό, στους Υπουργούς, στους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων και σε όλους τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να δείξουμε ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση ξέρει να διεκδικεί και με ωριμότητα να παρουσιάζει τις θέσεις, τις προτάσεις και τις απόψεις της. Ενωμένοι, συνεχίζουμε την κοινή μας δράση για να δημιουργήσουμε ένα μέλλον όπου οι τοπικές κοινωνίες θα είναι πιο ασφαλείς, ανθεκτικές και έτοιμες να διαχειριστούν κάθε πρόκληση», τόνισε μεταξύ άλλων ο Γιάννης Κωνσταντάτος.

468430130 122193283766227631 6696976861366293642 N

Ο Υπουργός Βασίλης Κικίλιας δήλωσε εντυπωσιασμένος για τα αποτελέσματα της μελέτης και τις προτάσεις του Δικτύου, ευχαρίστησε του Δημάρχους και δεσμεύθηκε ότι θα μελετήσει την πρόταση του ΕΛΔΑΠ και θα έρθει σε επαφή με τα συναρμόδια υπουργεία, προκειμένου να συζητηθεί σε ρεαλιστική βάση ποιες δράσεις μπορούν να υλοποιηθούν.

Ο Υπουργός τόνισε ότι το κλειδί για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών είναι η πρόληψη καθώς και σε οικονομικό επίπεδο, 1 ευρώ που επενδύεται στην πρόληψη «γλιτώνει» 8 ευρώ από τις αποζημιώσεις που δίνονται για αποκατάσταση από καταστροφές λόγω των ακραίων φαινομένων, τα οποία εκδηλώνονται όλο και πιο συχνά και με μεγαλύτερη ένταση λόγω της κλιματικής κρίσης. Επισήμανε, δε, ότι οι φυσικές καταστροφές αντιμετωπίζονται με συνεργασίες και ενημέρωσε για τον εξοπλισμό και τα τεχνολογικά συστήματα που αναμένεται να παραλάβει φέτος η χώρα μέσω του προγράμματος ΑΙΓΙΣ, που θα μπορούν να αξιοποιηθούν και από τους Δήμους για την πρόληψη και τη διαχείριση φυσικών καταστροφών.

Στη σύσκεψη εκ μέρους του ΔΣ του Ελληνικού Δικτύου Ανθεκτικών Πόλεων συμμετείχαν επίσης ο Αντιπρόεδρος του Δικτύου & Δήμαρχος Αργιθέας Ανδρέας Στεργίου, ο Δήμαρχος Βιάννου Παύλος Μπαριτάκης, ο Δήμαρχος Επιδαύρου Αναστάσιος Χρόνης, ο Δήμαρχος Παιανίας Ισίδωρος Μάδης και ο Δήμαρχος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας Γεώργιος Τσαπουρνιώτης. Μαζί τους παρευρέθηκε και το επιστημονικό προσωπικό του Δικτύου, το οποίο συνέβαλε καθοριστικά στην εκπόνηση της μελέτης.

#ΕλΔΑΠ#ΕλληνικοΔικτυοΑνθεκτικωνΠολεων

Γιάννης Κωνσταντάτος

Vassilis Kikilias

Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Έκτακτο δελτίο καιρού: Έρχονται έντονα καιρικά φαινόμενα τις επόμενες ώρες

Μεταβολή παρουσιάζει ο καιρός από σήμερα, κατά τις πρωινές ώρες, στη δυτική Ελλάδα με βροχές και σποραδικές καταιγίδες.

Επιδείνωση αναμένεται να παρουσιάσει ο καιρός από τις επόμενες ώρες, σύμφωνα με το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης που εξέδωσε σήμερα, Δευτέρα (11.11.24) η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, με το σκηνικό να συνθέτουν βροχές, καταιγίδες και χαλάζι.

Από το απόγευμα της Δευτέρας (11-11-2024) μέχρι και την Τετάρτη (13-11-2024) στη δυτική κυρίως Ελλάδα προβλέπονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες που θα συνοδεύονται από μεγάλη συχνότητα κεραυνών και τοπικές χαλαζοπτώσεις.

Τα ισχυρά φαινόμενα τη Δευτέρα και την Τρίτη θα επηρεάσουν τα νησιά του Νοτίου Ιονίου, τη Δυτική Στερεά και τη Δυτική Πελοπόννησο και την Τετάρτη όλο το Ιόνιο, την Ήπειρο, τη Δυτική Στερεά, τη Δυτική Πελοπόννησο και πιθανόν τα δυτικά τμήματα της Θεσσαλίας.

Ο Δήμος Ερμιονίδας 1ος στην Ανακύκλωση στην Πελοπόννησο, έλαβε ως ανταμοιβή 100.000,00€ από τον ΦΟΔΣΑ

Στη συνεδρίαση της 5ης Νοεμβρίου 2024, το Δημοτικό Συμβούλιο Ερμιονίδας γνωμοδότησε ομόφωνα θετικά επί της υπ’ αριθμ. 72/2024 (ΑΔΑ: Ρ1Κ8ΟΞΝΒ-5ΝΜ) Απόφασης της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΦΟΔΣΑ (Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Πελοποννήσου), με την οποία καθορίστηκε η τιμολογιακή πολιτική του Φορέα για το έτος 2025.

Σύμφωνα με την εν λόγω απόφαση, ο Δήμος Ερμιονίδας έλαβε ως επιβράβευση, έκπτωση 12,5% στο συνολικό κόστος διαχείρισης αποβλήτων για το έτος 2025.

Συγκεκριμένα, το κόστος διαχείρισης των απορριμμάτων για το έτος 2025 θα είναι 87€ ανά τόνο, από 97€ ανά τόνο που ήταν το έτος 2024, κάτι το οποίο συνεπάγεται μια συνολική έκπτωση ύψους 100.141,88€ στο κόστος διαχείρισης των απορριμμάτων του Δήμου μας.

Οπότε, για το έτος 2025 η διαχείριση των απορριμμάτων θα κοστίσει στον Δήμο Ερμιονίδας 700.000,00€ αντί για 800.000,00€ το έτος 2024 και αυτές οι 100.000,00€ που εξοικονομήθηκαν θα χρησιμοποιηθούν για την υλοποίηση αναπτυξιακών έργων στον τόπο μας.

Η ανταμοιβή που λάβαμε ως Δήμος, οφείλεται στα εξαιρετικά νούμερα που πετύχαμε στην διαχείριση των αποβλήτων για το έτος 2023, με βάση το Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων, τα οποία μας κατέταξαν πρώτο Δήμο σε ολόκληρη την Πελοπόννησο.

Με τα επίσημα στοιχεία λοιπόν το έτος 2023 συλλέξαμε, 1.200 τόνους Ανακυκλώσιμα Συσκευασιών (μπλε κάδος), 220 τόνους βαρέα και ογκώδη υλικά και 502 τόνους Βιοαποδομήσιμα Απόβλητα (ανοιχτός σκαφοειδής κάδος και καφέ κάδος).

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 1.200 τόνοι Ανακυκλώσιμων Συσκευασιών (μπλε κάδος), που συλλέξαμε στο Δήμο Ερμιονίδας το έτος 2023, μας κατατάσσουν πρώτο Δήμο σε όλη την Ελλάδα σε αυτή την κατηγορία.

Για το έτος 2024, η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ερμιονίδας αύξησε τον αριθμό των μπλε κάδων και τοποθέτησε περισσότερους ανοιχτούς σκαφοειδείς κάδους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με στόχο την αύξηση της ποσότητας συλλογής Ανακυκλώσιμων και Βιοαποδομήσιμων Αποβλήτων, κάτι που σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων προς όφελος των Δημοτών.

Επίσης, για το έτος 2025 έχει προϋπολογιστεί η αύξηση του αριθμού των καφέ κάδων (Βιοαποδομήσιμα Απόβλητα).

Η συνετή και υπεύθυνη πολιτική που εφαρμόζει η Δημοτική Αρχή στον τομέα Καθαριότητας αποδίδει σημαντικά οφέλη για τους Δημότες, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετικά θετική ανταπόκρισή τους στο πρόγραμμα συλλογής Ανακυκλώσιμων και Βιοαποδομήσιμων Αποβλήτων και τους καλούμε να εντείνουν την εφαρμογή της ανακύκλωσης των απορριμμάτων στην πηγή, ώστε όλοι μαζί να πετύχουμε ακόμα μεγαλύτερες επιδόσεις στον τομέα αυτό.

Γραφείο Δημάρχου

MyΘέρμανση: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης – Ποιοι το δικαιούνται;

Επίδομα θέρμανσης: Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να βγει η απόφαση για το επίδομα θέρμανσης και αμέσως να ανοίξει το myΘέρμανση για αιτήσεις.

Με την υπογραφή της απόφασης, το επίδομα θέρμανσης αυξάνεται κατά 20% για τους δικαιούχους που θα χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικό ρεύμα ως κύριο μέσο θέρμανσης, κατόπιν πρότασης του Υπουργού Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Θεόδωρου Σκυλακάκη.
Στόχος είναι η ενίσχυση της χρήσης περιβαλλοντικά φιλικότερων πηγών ενέργειας, ενώ το ανώτατο ύψος του επιδόματος για τη φετινή περίοδο αυξάνεται στα 1.200 ευρώ, έναντι 1.000 ευρώ την προηγούμενη χρονιά.

Συνολικά, πάνω από 1,3 εκατομμύρια νοικοκυριά θα λάβουν οικονομική ενίσχυση που θα φτάσει τα 260 εκατομμύρια ευρώ, με την καταβολή να πραγματοποιείται σε δύο δόσεις. Η πρώτη, αντιστοιχώντας στο 60% του συνολικού ποσού, θα καταβληθεί τον Δεκέμβριο, με τη δεύτερη δόση να εκκαθαρίζεται τον Απρίλιο. Το ύψος κάθε επιδόματος θα καθοριστεί με βάση τα δεδομένα ψύχους της προηγούμενης χειμερινής περιόδου.

Τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια θα παραμείνουν αμετάβλητα σε σχέση με πέρυσι.

Συγκεκριμένα:

1) Για να καταστεί ο αιτών δικαιούχος του επιδόματος θα πρέπει το ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα, ανεξάρτητα από την πηγή προέλευσής του, πραγματικό ή τεκμαρτό να μην υπερβαίνει τα 16.000 ευρώ για άγαμο τον άγαμο ή τον ευρισκόμενο σε κατάσταση χηρείας ή σε διάσταση και τα 24.000 ευρώ για τον έγγαμο ή μέρος συμφώνου συμβίωσης που υποβάλλει ξεχωριστή φορολογική δήλωση. Για κάθε εξαρτώμενο τέκνο το ισχύον εισοδηματικό όριο θα προσαυξάνεται κατά 5.000 ευρώ. Για τη μονογονεϊκή οικογένεια το ετήσιο εισόδημα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 29.000 ευρώ με προσαύξηση 5.000 ευρώ για κάθε παιδί.

Επιπλέον εφόσον πρόκειται για αιτούντα που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα, τα συνολικά ακαθάριστα έσοδα από τη δραστηριότητα αυτή να μην υπερβαίνουν το ποσό των 80.000 ευρώ.

2) Επιπλέον, για να καταστεί ο αιτών δικαιούχος του επιδόματος θα πρέπει η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας του, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ αν είναι άγαμος ή σε κατάσταση χηρείας ή εν διαστάσει ή το ποσό των 300.000 ευρώ αν είναι έγγαμος ή μονογονεϊκή οικογένεια

Οι αιτήσεις

Στην πλατφόρμα myΘέρμανση, η οποία θα ανοίξει τον Νοέμβριο από την ΑΑΔΕ οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση για να ενταχθούν στο Μητρώο Δικαιούχων του επιδόματος θέρμανσης.