Super Market 4 768x512
Κοινοποίηση

Με θετικό πρόσημο συνέχισε τον Φεβρουάριο εφέτος ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας, παρά την υποχώρηση που καταγράφηκε στους κλάδους των σούπερ μάρκετ και των φαρμακευτικών ειδών. 

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο, σημείωσε αύξηση 2,4% σε ετήσια βάση (σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022), ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023 σημείωσε  αύξηση 4,1%.  

Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,6% τον Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023. 

Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε: Πολυκαταστήματα (27,8%),  Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (12,5%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (8,9%), Ένδυση- υπόδηση (5,6%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (5%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (4,6%). Στον αντίποδα, μειώθηκαν σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (1,4%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (1,1%). 

Παράλληλα, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 11,3% τον Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023 σημείωσε αύξηση 4,6%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,2% τον Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023.