ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Τάσος Λάμπρου

Οι πάγιες διεκδικήσεις του Αυτοδιοικητικού Κινήματος και το τακτικό συνέδριο της Κ.Ε.Δ.Ε (κεντρική ένωση Δήμων Ελλάδας)

Την Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2024 ξεκίνησε στην Ρόδο το τακτικό συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας , εάν δει κανείς το πρόγραμμα των συνεδρίου και τις εισηγήσεις των ομιλητών θα αντιληφθεί η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ο φτωχός συγγενής της κεντρικής Διοίκησης.

Με μια σειρά από νομοθετήματα τα τελευταία χρόνια έχουν καταστρατηγήσει σημαντικές κατακτήσεις του θεσμικού πλαισίου της Αυτοδιοίκησης, έχει συρρικνωθεί η έννοια της ουσιαστικής και αποτελεσματικής αποκέντρωσης , έχει ισχυροποιηθεί ο ρόλος της κεντρικής Διοίκησης, ο ρόλος του Υπουργείου Εσωτερικών στην χάραξη εκείνων των πολιτικών που επιθυμούν το απόλυτο έλεγχο του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Το αυτοδιοικητικό κίνημα που ξεπερνάει τις κομματικές γραμμές διεκδικεί τα αυτονόητα που όμως η παρούσα Κυβέρνηση είτε δεν τα αντιλαμβάνεται είτε συνειδητά δεν τα αποδέχεται.

Επιγραμματικά θα υπενθυμίσω τα εξής διαχρονικές διεκδικήσεις:

– την θέσπιση αυτοτελών Πόρων για την τοπική αυτοδιοίκηση και όχι να περιμένουν οι Δήμοι τις οικονομικές ενέσεις – χρηματοδοτήσεις του κάθε Υπουργείου, του κάθε Υπουργού “κατόπιν ενεργειών του” με ειδική μέριμνα <<δικούς μας Δημάρχους>>.

-την πρόσληψη κατάλληλου μόνιμου προσωπικού που θα στελεχώσουν τους Ο.Τ.Α με αντικείμενα κριτήρια επιλογής μέσω του ΑΣΕΠ σύμφωνα με τον εσωτερικό Οργανισμό τους.

-Οι χρηματοδοτήσεις για αναπτυξιακά έργα να είναι έγκαιρες ,να τηρούνται αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα και όχι να εξαγγέλλονται συνεχώς και να υλοποιούνται με μεγάλες καθυστερήσεις .

– Να ενισχυθούν οι ρόλοι των εποπτικών μέσων για να διασφαλιστεί η διαφάνεια και ουσιαστικός έλεγχος των οικονομικών των Ο.Τ.Α.

– Να μεταφερθούν αρμοδιότητες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από την κεντρική διοίκηση με αντίστοιχους πόρους και ανθρώπινο δυναμικό ,μια πολιτική βούληση για μια ουσιαστική αποκέντρωση.

– Τέλος να ενισχυθεί ο ρόλος του Δημοτικού συμβουλίου ως το κορυφαίο θεσμικό συλλογικό όργανο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στο όνομα της “Κυβερνησιμότητας των Δήμων” αντισυνταγματικά μεταφέρθηκαν αρμοδιότητες σε ολιγομελή όργανα περισσότερες αρμοδιότητες από ότι προβλεπόταν στο κώδικα Δήμων και κοινοτήτων.

Το αυτοδιοικητικό κίνημα συνεχίζει να διεκδικεί μια ουσιαστική και πραγματική αποκέντρωση προς όφελος όλων των πολιτών, όλων των δημοτών.

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος
Δήμου Ερμιονίδας

Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ.

Υπογραφή Σύμβασης για την αγροτική οδοποιία της Δ.Ε. Ερμιόνης του Δήμου Ερμιονίδας

Υπογράφηκε σήμερα, Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024, η  σύμβαση για την εκτέλεση του έργου: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ, Υποέργο 2: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ Δ.Ε. ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ», συνολικού προϋπολογισμού 1.182.639,66 €, μεταξύ του Δημάρχου Ερμιονίδας, κ. Γιάννη Γεωργόπουλου και του ανάδοχου εργολάβου Μαυροδόπουλου Χρήστου νόμιμου εκπρόσωπου της ατομικής επιχείρησης «ΜΑΥΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Βύρωνα» με έδρα το Άργος, παρουσία της Προϊσταμένης των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ερμιονίδας, κας Σουσάνας Καρανανικόλα.

Όπως είναι γνωστό, έχει ήδη δημοπρατηθεί το Υποέργο 1: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ Δ.Ε. ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ», συνολικού προϋπολογισμού 1.850.535,68 €, το οποίο βρίσκεται στη φάση προετοιμασίας υπογραφής της σύμβασης με τον ανάδοχο του έργου.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», και  αφορά το έργο  «Ανάπτυξη της υπαίθρου – Αγροτική οδοποιία Δήμου Ερμιονίδας», συνολικού προϋπολογισμού 3.200.000,00 €, που περιλαμβάνει ακόμα  και το επιπλέον ποσό για τις απαιτούμενες δαπάνες που αφορούν αρχαιολογικές εργασίες,  έρευνες κλπ.

Αντικείμενο του έργου είναι η βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργική γη και τις κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις του Δήμου Ερμιονίδας και αφορά εργασίες βελτιώσεις των σχετικών δρόμων, οδοστρωσία και ασφαλτικά. Οι παρεμβάσεις αφορούν όλες τις Δημοτικές Κοινότητες της Δ.Ε. Ερμιόνης σε  δρόμους συνολικού μήκους 11.110 μ.

Πρόκειται για ένα σημαντικό Έργο, με το οποίο βελτιώνονται οι συνθήκες της πρωτογενούς παραγωγής, δημιουργείται στήριξη της ανάπτυξης στον συνδυασμό τουρισμού – αγροτουρισμού με τη διευκόλυνση της παραγωγής και τη διακίνηση αγροτικών προϊόντων, βελτιώνεται η ποιότητα ζωής των δημοτών και αναβαθμίζεται η κάθε περιοχή, οι συνθήκες ασφάλειας, ενώ παράλληλα μειώνονται οι φθορές των κινούμενων οχημάτων.

Ως Δημοτική Αρχή μεριμνούμε για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών μας, καλύπτοντας μια σειρά από ανάγκες με άμεση προτεραιότητα τη διευκόλυνση της καθημερινότητας του αγροτικού πληθυσμού της Ερμιονίδας.

Βελτιώνουμε τις υποδομές σε όλο το εύρος του Δήμου Ερμιονίδας και στηρίζουμε έμπρακτα τον αγροτικό πληθυσμό. .

Ένα σημαντικό έργο υλοποιείται, στα πλαίσια της βελτίωσης του οδικού δικτύου του Δήμου Ερμιονίδας, το οποίο θα συμβάλει αφενός στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και αφετέρου στην ποιότητα ζωής των πολιτών.

Συνεχίζουμε υπεύθυνα να σχεδιάζουμε και να δρομολογούμε νέα έργα υποδομών.

Γραφείο Δημάρχου

Έφυγε από την ζωή ο Πόρτο Χελιώτης Τάσος Τριγκακης

Έφυγε από την ζωή ο Πόρτο Χελιώτης και αγαπητός σε όλους μας Τάσος Τριγκακης του Σπυρίδωνος σε ηλικία 70 ετών. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει καλή ανάπαυση να έχει και τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του

Screenhunter 7598

Εκτός έδρας νίκη για την ομάδα μας με σκορ 77-71 απέναντι στην ομάδα του Αργοναύτης

Εκτός έδρας νίκη για την ομάδα μας με σκορ 77-71 απέναντι στην ομάδα του Αργοναύτης Νέας Κίου B.C στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Α1 ΕΣΚΑΚ Ανδρών 2024-2025

Μετά από έναν όμορφο αγώνα σε ένα γεμάτο από κόσμο γήπεδο η ομάδα μας κατάφερε να επικρατήσει απέναντι σε μια δυσκολοκατάβλητη ομάδα

465058272 122148980720289116 4542591807667628157 N

Συγχαρητήρια αξίζουν στους παίκτες μας και στον προπονητή μας που παρά τις δύσκολες συνθήκες προετοιμασίας όλης της εβδομάδας και παρά τις αρκετές απουσίες κατάφεραν και πήραν την νίκη

465032599 122148980756289116 4286849448362041814 N

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην διοίκηση της ομάδας της Νέας Κίου για την άψογη φιλοξενία που μας παρείχε καθώς και για την ανταπόκριση τους σε κάθε τι που τους ζητήσαμε. Τους ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και καλή συνέχεια στο Πρωτάθλημα

465031522 122148980708289116 490109709159305551 N

Υ.Γ. Ιδιαίτερη μνεία θέλουμε να κάνουμε στον αθλητή του Αργοναύτη Νέας Κίου Αναστάση Παλλαδινό ο οποίος επέστρεψε στα γήπεδα μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό. Του ευχόμαστε να είναι γερός και δυνατός γιατί τέτοιοι αθλητές και χαρακτήρες σπανίζουν στα γήπεδα της Ένωσης μας

Συνεχίζουμε δυνατά…

Πρόεδρος ΔΕΥΑ Επιδαύρου

Πρόεδρος ΔΕΥΑ Επιδαύρου: Ενημέρωση των καταναλωτών για να σταματήσει η τρομοκρατία από αναρμόδιους και αντιπολίτευση

Οι αναλύσεις της ύδρευσης βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. (deyaep.gr) και είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ φορέας υπεύθυνος για την διαχείριση και ενημέρωση σχετικά με το νερό ανθρώπινης κατανάλωσης του Δήμου Επιδαύρου. 

✓ Για την Νέα Επίδαυρο η τελευταία ανάλυση από το συνεργαζόμενο ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ εργαστήριο είναι στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 και η ανάλυση της Υγειονομικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου στις 10 Οκτωβρίου 2024, όπου έδειξαν ότι το νερό είναι ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για ανθρώπινη κατανάλωση και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έχουν εισέλθει στο δίκτυο βοθρολύματα όπως διαδίδεται από ομάδα ατόμων. 

✓ Για την Αρχαία Επίδαυρο, το νερό συνεχίζει να παρουσιάζει αυξημένη αγωγιμότητα και δεν είναι κατάλληλο προς πόση. Είμαστε σε αναμονή έγκρισης της πρότασης που καταθέσαμε για χρηματοδότηση στο Υπουργείο Εσωτερικών για την ενοικίαση συστήματος αφαλάτωσης υφάλμυρου νερού (όχι θαλασσινό), ώστε να μην επιβαρυνθούν οι καταναλωτές το κόστος της επεξεργασίας. Αναλύσεις υδάτων από μη πιστοποιημένους φορείς του ιδιωτικού τομέα είναι απλώς ανεπαρκείς! 

Το Πανελλήνιο Κέντρο Οικολογικών Ερευνών (Π.Α.Κ.Ο.Ε.) είναι μια Μ.Κ.Ο. στο καταστατικό της οποίας αναγράφεται ότι αποτελείται από δύο συγγενικά πρόσωπα (πατέρας και γιος), με κατά παραγγελία αναλύσεις από ιδιώτες (όπως αναφέρει και στο δελτίο τύπου), χωρίς πιστοποιημένα εργαστήρια αναλύσεων (δεν είναι καταχωρημένη στο μητρώο Ε.ΣΥ.Δ.), άρα είναι προφανές ότι στις σχετικές μετρήσεις και δειγματοληψίες τους δεν ακολουθούνται οι απαιτήσεις των εναρμονισμένων προτύπων που απαιτούνται, κάτι που θέτει εν αμφιβόλω την ικανότητα τους και την τεχνική τους επάρκεια, προκειμένου να παράγει έγκυρα και αμερόληπτα αποτελέσματα. Αδυνατούν να παρουσιάσουν εχέγγυα επιστημονικής εγκυρότητας. 

Πάγια τακτική τους είναι η δυσφήμιση κυρίως τουριστικών περιοχών με ανυπόστατες καταγγελίες και αρνητικές ειδήσεις με τους ανάλογους τίτλους για να κάνουν εντύπωση. 

Υπάρχουν πολλές καταγγελίες από Δήμους καθώς και από την Κ.Ε.Δ.Ε., που δεν δέχτηκαν συνεργασία μαζί τους και ξαφνικά ως εκβιαστικό μέσο εμφανίστηκαν αναλύσεις υδάτων ακατάλληλων για ανθρώπινη χρήση. Γεννιούνται λοιπόν κάποια ερωτήματα. 

• Γιατί μια εθελοντική ομάδα που ασχολείται με θέματα περιβάλλοντος αποτελείται από δύο πρόσωπα (πατέρα και γιο); 

• Τι γνώσεις σχετικά με το περιβάλλον έχουν; 

• Από που αντλούν οικονομικούς πόρους; 

• Γιατί μπαίνουν στη διαδικασία γνωμοδότησης στο δελτίο τύπου τους; Δεν γνωρίζουν ότι τα διαπιστευμένα εργαστήρια απαγορεύεται να κάνουν γνωμοδότηση; Μάλλον όχι γιατί δεν είναι διαπιστευμένοι. 

• Γιατί τροποποιούν τα νομοθετικά όρια που προβλέπει η ΚΥΑ για το νερό ανθρώπινης κατανάλωσης βάζοντας δικά τους όρια; 

• Ποιος είναι ο υπεύθυνος χημικός που πραγματοποιεί τις αναλύσεις; Και γιατί δεν υπογράφει σε αυτές; Μήπως γιατί δεν υπάρχει; 

• Ποιος τους ορίζει να κάνουν μη έγκυρες αναλύσεις; 

Δεν χρειάζεται πολύ να καταλάβουμε ποιος έδωσε τη συγκεκριμένη παραγγελία. Φαίνεται από τον τρόπο μετάδοσης της χορηγούμενης διαφήμισης του δελτίου τύπου και από τα γραφόμενα εντός αυτού. 

Άνθρωποι που μοναδική τους πλέον ασχολία είναι να προκαλούν προβλήματα στην τοπική κοινωνία νομίζοντας έτσι ότι επουλώνουν τα προσωπικά τους προβλήματα. 

Το χειρότερο για την τοπική κοινωνία δεν είναι η δυσφήμιση του τόπου με κάθε τρόπο και κόστος, είναι ότι η αντιπολίτευση έχει χάσει τον ρόλο της, ενσαρκώνει τέτοια φαινόμενα και τα αναπαράγει νομίζοντας ότι βοηθάει τον τόπο δυσφημώντας τον. 

Το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο από αυτό που είναι ορισμένη να πράττει. 

Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για την αντιπολίτευση του Δήμου μας! 

Περιμένουμε όμως να δούμε εάν κάποιοι από τους δημοτικούς συμβούλους του κ. Σαρρή διαχωρίζουν τη θέση τους από την τακτική αυτή, αλλιώς θα βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να τους καταγγείλουμε συνολικά για την ανεύθυνη και επικίνδυνη τακτική τους. 

Ο κ. Σαρρής είναι και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. και όφειλε να επικοινωνήσει με τον Πρόεδρο να ενημερωθεί για τα στοιχεία που διαθέτει η επιχείρηση και όχι να δημοσιοποιήσει στοιχεία τα οποία αμφισβητούνται από το σύνολο των Δήμων της χώρας. “Αν δεν είστε ικανοί να δώσετε λύσεις, ένας είναι ο δρόμος και είναι μονόδρομος. ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ!”, αναφέρει το δελτίο τύπου του κ. Σαρρή και της Δημοτικής του παράταξης.

 Του το επιστρέφουμε, γιατί τους αφορά και μάλιστα ΑΜΕΣΑ, αφού δεν μπορούν να εκτιμήσουν τη σοβαρότητα κάποιων θεμάτων και να ενώσουν τη φωνή τους με αυτήν της Δημοτικής πλειοψηφίας και του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. Τα σοβαρά θέματα αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, την οποία μέχρι σήμερα δεν έχετε αποδείξει πως διαθέτετε! 

Φάνηκε και στις τελευταίες αποφάσεις της επιχείρησης για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας, τις οποίες καταψηφίσατε, όταν μάλιστα το μέλος σας στο Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. είχε υπερψηφίσει! Αποφασίστε τι θέλετε τελικά! 

Δεν λάβατε υπόψη σας ούτε το πρόσφατα έγγραφο της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου για το θέμα αντιμετώπισης της λειψυδρίας. Μικροπολιτική και ανευθυνότητα! 

Είσαστε επικίνδυνοι για τον τόπο και τους καταναλωτές!! 

Η ΔΕΥΑΕΠ θα κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την διασφάλιση των συμφερόντων της και την προστασία των καταναλωτών της. 

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΕΠ Παύλου Γιώργος

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ναυπλίου

Με μεγάλη μας χαρά και ιδιαίτερο ενδιαφέρον ξεναγηθήκαμε στο Πολεμικό Μουσείο της πόλης μας όπου, μέσα από τα ανεκτίμητης αξίας εκθέματα, είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε ένα υπέροχο”ταξίδι” στην ιστορία της χώρας μας. Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση του Μουσείου και τον εξαιρετικό ξεναγό μας!

464326950 1628448638015695 4846191602974377535 N
464385116 1628448584682367 7068902032037510063 N

Γ. Γαβρήλος από τη σύσκεψη πολιτών στην Νέα Κίο

Θέμα: «Γ. Γαβρήλος από τη σύσκεψη πολιτών στην Νέα Κίο: Αυτονόητη η στήριξη στις προτάσεις της
Επιτροπής. Διεκδικούμε την εφαρμογή ενός ολιστικού σχεδίου αντιμετώπισης της παραβατικότητας και στήριξης της περιοχής» Στο πλαίσιο της ανοιχτής σύσκεψης που διοργανώθηκε την Κυριακή στην Νέα Κίο από την Επιτροπή
Πολιτών Ενάντια στην εγκληματικότητα, ο Γιώργος Γαβρήλος εξέφρασε τις θέσεις του για τα μεγάλα
ζητήματα που απασχολούν την περιοχή και δεσμεύτηκε ότι θα βρίσκεται στο πλευρό των κατοίκων για τη στήριξη των αιτημάτων τους, όπως άλλωστε έχει πράξει ως τώρα.
Απευθυνόμενος στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Νέας Κίου, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ Αργολίδας σημείωσε πως στην περιοχή συντελείται ένα διαχρονικό έγκλημα υποβάθμισης και αδιαφορίας, για το οποίο ευθύνη έχουν τα συντεταγμένα όργανα της Πολιτείας τα οποία εδώ και χρόνια δεν έχουν σκύψει πάνω από τις ανάγκες των κατοίκων.
Τις τελευταίες μέρες, είπε χαρακτηριστικά, μετά τον τραγικό θάνατο της νέας κοπέλας, είμαστε όλοι
συντετριμμένοι και θυμωμένοι. Όμως αυτό που χρειάζεται τώρα, είναι να πάρουμε αποφάσεις όχι με
βάση το θυμικό, αλλά με βάση το πραγματικό συμφέρον της Νέας Κίου. Έχουμε υποχρέωση, τόνισε ο
Γιώργος Γαβρήλος, να απαιτήσουμε από τα αρμόδια Υπουργεία την εφαρμογή ενός ολιστικού σχεδίου
που να απαντά σε όλα τα ζητήματα που γεννούν την παραβατικότητα και την εγκληματική συμπεριφορά. Η Νέα Κίος χρειάζεται στήριξη υποδομών, ενίσχυση υπηρεσιών, λύσεις στις χωροταξικές παραβάσεις και προφανώς η περιοχή συνολικά χρειάζεται την εφαρμογή προγραμμάτων ένταξης, ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών και δράσεις που να στοχεύουν στην αλλαγή μιας κουλτούρας που οδηγεί στην παραβατικότητα, δυστυχώς, ακόμη και από μικρή ηλικία των Ρομά.
Κλείνοντας ο βουλευτής Αργολίδας ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ σημείωσε πως στηρίζει τις προτάσεις της Επιτροπής Αγώνα και θα εργασθεί προς την υλοποίησή τους, ενώ παράλληλα κάλεσε τους κατοίκους να στοχεύσουν τις διεκδικήσεις τους ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες εκείνες που θα παράσχουν μια καλύτερη και ασφαλέστερη ζωή, για όλους.

Υπερηφάνεια, ένα μοναδικό συναίσθημα που κάθε γονιός βιώνει.

Το χαμόγελό μας μεγάλωσε, η λάμψη μας ολοφάνερη και τα μάτια μας γεμάτα δάκρυα από συγκίνηση.

Ναι, αυτό σημαίνει Υπερηφάνεια, ένα μοναδικό συναίσθημα που κάθε γονιός βιώνει.

464963906 122193857114080378 501578974134724806 N (1)

Είναι εκείνη η στιγμή ρε παιδί μου που έχεις την αίσθηση πως το μωρό σου μεγάλωσε.

Είναι ο τρόπος και οι πράξεις του, που σχηματίζουν μια ώριμη εικόνα και που αντιλαμβάνεσαι την μετάβαση του παιδιού σου στη ενήλικη ζωή.

464927009 122193857168080378 9112181274505488038 N

Ένας άντρας που του έχεις δώσει τα εφόδια να προχωρήσει με σταθερά βήματα.

464789776 122193857240080378 8166937291830814615 N

#theloums#angelikiloumi#oursons

Ergodive Loumisdivingteam

Odusseas Loumis

Christos Loumis

Η 13η γιορτή του ροδιού της Ερμιόνης.

●Καλοκαιρινή και όμορφη μέρα στην απο ρόδια στολισμένη παραλία της Ερμιόνης, με εξαιρετική διάθεση τόσο από τον κόσμο όσο και από τους διοργανωτές.

464869277 10235168170012220 3685229655875668505 N

●Σημείωσε τεράστια επιτυχία η σημερινή εκδήλωση.

464441962 10235168170572234 7796672313157371596 N

Η 13η Γιορτή Ροδιού στην Ερμιόνη έχει γίνει πλέον θεσμός.

464624340 10235168169412205 6094117167409705799 N

Εξαιρετικές ήταν οι δημιουργίες των επαγγελματιών του ροδιού που είχαν εκθέσει τα προϊόντα τους κατά μήκος της παραλίας σε όμορφα περίπτερα, αλλά και πολλές δημιουργίες με βάση το προϊόν ΠΟΠ της Ερμιόνης, το ρόδι.

464619648 10235168171332253 1037349178178738216 N

●Το Επιμελητήριο Αργολίδας ήταν εκεί, όπως πάντα στηρίζοντας όλες αυτές τις εκδηλώσεις.

 ΑΣΙΝΗ ΝΑΥΠΛΙΟΥ : Η Ελληνική σημαία κυματίζει και οι καρδιές των Ελλήνων .

Ολόκληρη η χώρα ντύνεται στα γιορτινά της. Παρελάσεις παντού. Η Ελληνική σημαία κυματίζει και οι καρδιές των Ελλήνων χτυπούν δυνατά. Συγκίνηση και δέος.

Screenhunter 7547

Στην Ασίνη παρέλασαν σήμερα τα παιδιά μπροστά στους επισήμους, δίνοντας το δικό τους παρών στην μεγάλη σημερινή γιορτή.

Screenhunter 7553

Για τους επισήμους παρέστησαν: Η κα Καραγιάννη, ο κος Διαλιάτσης, ο κ. Καρμανιόλας, ο κ. Μανουσάκης και ο κ. Κωστόπουλος.

Screenhunter 7549
Screenhunter 7551

ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ DRONE -: Μεγάλη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στο Ναύπλιο

Πλήθος κόσμου παρακολούθησε στο Ναύπλιο τις εκδηλώσεις για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου του 1940.

Screenhunter 7513

Στις εκδηλώσεις η κυβέρνηση εκπροσωπήθηκε στο Ναύπλιο από την Γενική Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, Όλγα Καφετζόπουλου.

Screenhunter 7498
Screenhunter 7499
Screenhunter 7500
Screenhunter 7502
Screenhunter 7514
Screenhunter 7504
Screenhunter 7510

Υδροπλάνα: Η ιστορία τους στην Ελλάδα-Oι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις στην Ερμιόνη και την Κοιλάδα

Η σύγχρονη ιστορία των υδροπλάνων ξεκινά απο το 2005. Μέχρι και πριν από λίγα χρόνια η δραστηριοποίηση των υδροπλάνων στην Ελλάδα κολλούσε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, καθώς ακόµα και η Αρχαιολογική Υπηρεσία, µεταξύ άλλων υπηρεσιών, απαιτούσε βεβαιώσεις ότι δεν υπάρχουν αρχαία στα σηµεία… προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσής τους!

Ο πρώτος αερολιμένας για υδροπλάνα δημιουργήθηκε στο Παλαιό Φάληρο κατά το έτος 1926. Στη δεκαετία του 1930 υδροπλάνα πραγματοποιούσαν πτήσεις και σε άλλα νησιά της χώρας, όπως στο Καστελόριζο, Κέρκυρα (1935) και Ζάκυνθο.

Το υδροπλάνο BLACKBURN DART ήταν το πρώτο επιχειρησιακό αεροπλάνο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα, σε σχέδια της βρετανικής εταιρείας BLACKBURN. Από τη Μ. Βρετανία αγοράστηκαν 4 αεροσκάφη, ενώ άλλα 12 κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα στο Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων (ΚΕΑ) στο Φάληρο.

Υδροπλάνα η ιστορία τους

Τα υδροπλάνα είναι μοναδικά αεροσκάφη που συνδυάζουν την ικανότητα της πτήσης με την κίνηση στο νερό. Μπορούν να απογειωθούν και να προσγειωθούν σε λίμνες, ποτάμια ή θάλασσες, χάρη σε ειδικές κατασκευές που τους επιτρέπουν να επιπλέουν. Αντί για απογείωση και προσγείωση, χρησιμοποιούν τους όρους αποθαλάσσωση και προσθαλάσσωση.

Η πλευστότητά τους εξασφαλίζεται με πλωτήρες ή ειδική διαμόρφωση του αμαξώματος. Ιστορικά, ονομάζονταν αεράκατοι, ενώ σήμερα συχνά αναφέρονται ως αμφίβια αεροσκάφη. Όταν βρίσκονται στο νερό, υπόκεινται στους ίδιους κανονισμούς με τα πλοία.

Σήμερα, τα υδροπλάνα χρησιμοποιούνται κυρίως για πυροσβεστικές επιχειρήσεις και ως μεταφορικά μέσα σε νησιωτικές περιοχές. Η πρώτη πτήση υδροπλάνου πραγματοποιήθηκε το 1910 στη λίμνη Μπερ από τον Γάλλο Ανρύ Φαμπρ.

16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμή

Η Ελλάδα διαθέτει 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμή, με πολλά νησιωτικά συμπλέγματα ( πολυνησιωτικότητα) παράκτιες και παραλίμνιες περιοχές, γεγονός που από μόνο του καθιστά αναγκαία την ένταξη των υδροπλάνων στο συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας μας.

Η αναγκαιότητα αυτή, επιβεβαιώνεται και ιστορικά, αφού από πολύ νωρίς, ο εθνάρχης και μέγας οραματιστής, Ελευθέριος Βενιζέλος, αντιλαμβανόμενος τη σημασία του μεταφορικού αυτού μέσου, στην 2η περίοδο πρωθυπουργίας του, αφού ίδρυσε το Υπουργείο Αεροπορίας(1929), οργάνωσε την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, αγόρασε τα πρώτα αεροπλάνα και υδροπλάνα και κατασκεύασε τα δέκα πρώτα αεροδρόμια. Τέλος, οργάνωσε όρμους προσθαλάσσωσης για τα υδροπλάνα. Τα υδροπλάνα αυτά εκτελούσαν τακτικά δρομολόγια, στο Αργοστόλι στο Καστελόριζο, στη Ρόδο, στην Ελούντα και αλλού.

Το υδροπλάνο στη χώρα μας εγκαταλείφθηκε λόγω του Β΄ παγκοσμίου πολέμου. Το 2006 εταιρεία του κλάδου από το Καναδά, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται ξανά στην Ελλάδα, μέσα σε ένα ανεπαρκές και ασαφές νομικό πλαίσιο. Το 2009, μετά από πολλές χιλιάδες ώρες πτήσης, αναγκάστηκε να διακόψει την δραστηριότητα της.

Μετά από σχετικές «πιέσεις», το 2013, ψηφίστηκε ο πρώτος νόμος, 4146/2013, για την αδειοδότηση και λειτουργία των υδατοδρομίων, με σημαντικές, πρέπει να σημειώσουμε ελλείψεις αλλά και δυσλειτουργίες, χρονοβόρες και πολυσύνθετες γραφειοκρατικές διαδικασίες, ο οποίος όχι μόνο δεν βοήθησε, άλλα, με βεβαιότητα, ανέκοψε την ανάπτυξη του δικτύου υδατοδρομίων. Με τον νόμο αυτό αδειοδοτήθηκαν, τελικά, μόνο τρία υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα.

Εν συνεχεία, ξεκίνησε σειρά βελτιωτικών, τροποποιητικών νομοθετικών ρυθμίσεων, με πρόσφατο το νόμο 4663/2020 και τίτλο: «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, ρυθμίσεις μεταφορών και άλλες διατάξεις». Ο νόμος αυτός προβλέπει την αδειοδότηση των υδατοδρομίων να πραγματοποιείται σε δύο στάδια: α) Άδεια ίδρυσης και β) Άδεια λειτουργίας. Επιπρόσθετα δίνει τη δυνατότητα ίδρυσης υδατοδρομίου, όχι μόνο σε δημόσιο, αλλά και σε ιδιωτικό φορέα, ενώ διευρύνει το πλαίσιο χορήγησης της άδειας, τόσο σε τουριστικούς λιμένες (μαρίνες αγκυροβόλια) όσο και σε περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης (ΠΟΤΑ).

Δοκιμαστικές πτήσεις στην Ερμιόνη και την Κοιλάδα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις υδροπλάνων στην Ερμιόνη και την Κοιλάδα, ανοίγοντας νέους δρόμους στη γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση στην Πελοπόννησο. Όπως επισημαίνει ο Εντεταλμένος Σύμβουλος σε θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αναστάσιος Γανώσης, η Πελοπόννησος σε συνεργασία με τους τοπικούς δήμους και ιδιωτικούς φορείς, στηρίζει κάθε προσπάθεια για την ενίσχυση των υποδομών και της τουριστικής ανάπτυξης.

Στην Ερμιόνη, το υδάτινο πεδίο, το οποίο εγκρίθηκε για την κατασκευή του στο πλαίσιο της λειτουργίας της νέας Μαρίνας, αναμένεται να εξυπηρετεί εκατοντάδες τουρίστες και επενδυτές που επιζητούν γρήγορες και άνετες μετακινήσεις σε κοντινούς προορισμούς.

Παράλληλα, στην Κοιλάδα, έχουν παραδοθεί τα πρώτα τεύχη των μελετών για την αδειοδότηση υδατοδρομίου, με στόχο τη δημιουργία ενός ακόμη σημαντικού κόμβου για την αερομεταφορά στην περιοχή.

Το νέο αυτό μέσο θα συνδέει νησιά και ηπειρωτικούς προορισμούς μέσα σε λιγότερο από 30 λεπτά, επιτρέποντας τη γρήγορη πρόσβαση σε πολυτελείς τουριστικούς προορισμούς και ενισχύοντας τον τουρισμό υψηλής οικονομικής στάθμης. Τα υδροπλάνα αποτελούν μια στρατηγική επένδυση, που συνδυάζει την ανάπτυξη των τοπικών υποδομών με την οικονομική και κοινωνική ευημερία των περιοχών.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με τον συντονισμό των τοπικών Αρχών και τη στήριξη ιδιωτικών επενδύσεων, προωθεί σταθερά την ανάπτυξη υποδομών που συμβάλλουν στη συνολική ανάπτυξη της περιοχής. Ο στόχος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης δικτύωσης που θα φέρει πιο κοντά τα νησιά του Αργοσαρωνικού, την Πελοπόννησο και τους κύριους τουριστικούς προορισμούς της χώρας.

Hellenic Seaplanes: Πρώτες πτήσεις υδροπλάνων σε νησιά του Αιγαίου

Εχουν πραγματοποιηθεί οι πρώτες πτήσεις για τα υδροπλάνα της Hellenic Seaplanes προσεγγίζοντας τα λιμάνια σε Σκόπελο, Αλόννησο καθώς και το νησί της Σκύρου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε δρομολόγια γνωριμίας, ταξιδεύοντας από νησί σε νησί.

Η Hellenic Seaplanes συνεχίζει την πτητική της προετοιμασία, βάζοντας πλώρη για τα νησιά και τις υποδομές τους που θα φιλοξενήσουν τα υδροπλάνα στο Αιγαίο.

Οι πτήσεις αυτές δίνουν την ευκαιρία στον ευρύτερο κόσμο, στους μελλοντικούς επιβάτες και τις τοπικές αρχές να γνωρίσουν τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα των υδροπλάνων.

Με αφετηρία τη βάση της Hellenic Seaplanes στο αεροδρόμιο Μεγάρων πραγματοποιήθηκε το πρώτο σκέλος ταξιδιών με προορισμό τα νησιά των Σποράδων και συγκεκριμένα σε Σκόπελο, Αλόννησο και Σκύρο.

Τα δρομολόγια που θα εξυπηρετούν και το κόστος των εισιτηρίων

Το ύψος θα εξαρτάται από την υπηρεσία που θα προσφέρεται στον επιβάτη, αλλά και από τον προορισµό στον οποίο θα επιλέγει να κατευθύνεται.

Ενδεικτικές τιµές εισιτηρίων είναι: Αθήνα – Κύθηρα από 85 ευρώ, Αθήνα – Νάξος από 77 ευρώ, Αθήνα – Πάρος από 69 ευρώ, Αθήνα – Μύκονος από 67 ευρώ, Αθήνα – Τήνος από 65 ευρώ, Αθήνα – Σίφνος από 60 ευρώ, Αθήνα – Σαντορίνη από 90 ευρώ, Αθήνα – Σύρος από 60 ευρώ, Αθήνα – Σητεία από 155 ευρώ, Αθήνα – Κάρπαθος από 158 ευρώ, Αθήνα – Σκιάθος από 86 ευρώ, Κέρκυρα – Παξοί από 45 ευρώ και Κέρκυρα – Ζάκυνθος από 92 ευρώ.

Από εκεί και πέρα, τα υπερσύγχρονα υδροπλάνα πετάνε µόνο µε το φως της ηµέρας, ενώ τα υδάτινα πεδία δεν απαιτούν ιδιαίτερες υποδοµές, καθώς το µόνο που είναι απαραίτητο είναι η λεγόµενη γλίστρα, ώστε να δένουν κάθε βράδυ και να συντηρούνται.

Αξίζει να σηµειωθεί ότι τα συγκεκριµένα υδροπλάνα διαθέτουν ρόδες, ώστε, αν οι θαλάσσιες συνθήκες δεν το επιτρέπουν, να µπορούν να προσγειωθούν σε κανονικό διάδροµο αεροδροµίου.

Οι τύποι αεροσκαφών που θα χρησιµοποιούνται είναι οι εξής: Cessna Caravan C-208: Το αεροσκάφος αυτό της Hellenic Seaplanes είναι αµφίβιο και έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα ασφαλέστερα στον κόσµο. Είναι ένα µονοκινητήριο κατηγορίας Light Turbo Prop και διακρίνεται για την ευκολία χειρισµού του. Ο τύπος του ταξιδεύει µε ταχύτητα 270- 320 χλµ./ώρα και η χωρητικότητά του περιλαµβάνει θέσεις για έως 12 επιβάτες. Το Cessna Caravan C-208 είναι ιδανικό για επιβατικές πτήσεις, τόσο οργανωµένες όσο και charter, κάνοντάς το ιδανικό και για επαγγελµατικά ταξίδια, ενώ µπορεί να διαµορφωθεί ειδικά για αποθήκευση και µεταφορά φορτίου.

Twin Otter DHC-6: Το υδροπλάνο αυτό της Hellenic Seaplanes είναι αµφίβιο, µε χωρητικότητα για 19 θέσεις επιβατών, και αναπτύσσει ταχύτητα ταξιδιού έως και 300 χλµ./ώρα. Είναι υψηλοπτέρυγο, µε δύο µηχανές τουρµπίνας και θεωρείται το καταλληλότερο αεροσκάφος για να επιχειρεί στη θάλασσα και σε όλες τις κλιµατικές συνθήκες.https://radar.gr/

Η Ερμιόνη γιορτάζει τα φημισμένα ρόδια της για 13η χρονιά

Χθες και σήμερα, 27 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η 13η γιορτή ροδιού στην Ερμιόνη της Αργολίδας και στο λιμάνι της περιοχής, όπου λειτούργησε και έκθεση ροδιού.

Screenhunter 7414

«Η γιορτή πάει πάρα πολύ καλά, έχουμε πολύ κόσμο. Για 13η χρονιά φέτος. Τα προβλήματα παραμένουν με την κλιματική αλλαγή και τη μείωση της παραγωγής, αλλά εμείς εδώ επιμένουμε, όλοι οι φορείς μαζί, ο δήμος, η κοινότητα, οι παραγωγοί και σε πείσμα των καιρών, μεταποιούμε προϊόντα. Κάνουμε χυμό, μαρμελάδες, σιρόπια, ξύδι από ρόδι, είναι ένα φρούτο που μπορεί να γίνει πολλά πράγματα», όπως ανέφερε μεταξύ άλλων στην εκπομπή «Περίμετρο» της ΕΡΤ3 ο Γιώργος Ζαβαλάρης, παραγωγός ροδιού Ερμιόνης.Unmute

Screenhunter 7413

Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος του δήμου Ερμιονίδας, κ. Δαμιανός Κουτούβαλης στάθηκε στις ευεργετικές ιδιότητες του ροδιού.

Ρεπορτάζ: Διονύσης Μποτώνης

Γιάννης Γεωργόπουλος

Το περίπτερο της Δημοτικής Κοινότητας Ερμιόνης και του Δήμου Ερμιονίδας για την 13η γιορτή ροδιού.

464708248 3729822600572753 8800780401984801456 N

Θερμά συγχαρητήρια στους εθελοντές της Κοινότητας και τους ανθρώπους της Δημοτικής Αρχής για την μεγάλη προσπάθειά τους επί πολλές ημέρες.

Άξιζε τον κόπο!!!

Σας περιμένουμε όλους!!!