Καταθέσεις στεφάνων και παρέλαση στο Δρέπανο BINTEO
BINTEO >>>
https://www.facebook.com/100095205450351/videos/1739377113480378

Καταθέσεις στεφάνων και παρέλαση στο Δρέπανο για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου




BINTEO >>>
https://www.facebook.com/100095205450351/videos/1739377113480378

Καταθέσεις στεφάνων και παρέλαση στο Δρέπανο για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου




Πλήθος κόσμου παρακολούθησε στο Ναύπλιο τις εκδηλώσεις για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου του 1940.

Στις εκδηλώσεις η κυβέρνηση εκπροσωπήθηκε στο Ναύπλιο από την Γενική Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, Όλγα Καφετζόπουλου.











































Ρεπορτάζ από την δεύτερη μέρα της μεγάλης αυτής γιορτής!! Θα ακολουθήσουν και άλλα πολύ ενδιαφέροντα video!!!

Η σύγχρονη ιστορία των υδροπλάνων ξεκινά απο το 2005. Μέχρι και πριν από λίγα χρόνια η δραστηριοποίηση των υδροπλάνων στην Ελλάδα κολλούσε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, καθώς ακόµα και η Αρχαιολογική Υπηρεσία, µεταξύ άλλων υπηρεσιών, απαιτούσε βεβαιώσεις ότι δεν υπάρχουν αρχαία στα σηµεία… προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσής τους!
Ο πρώτος αερολιμένας για υδροπλάνα δημιουργήθηκε στο Παλαιό Φάληρο κατά το έτος 1926. Στη δεκαετία του 1930 υδροπλάνα πραγματοποιούσαν πτήσεις και σε άλλα νησιά της χώρας, όπως στο Καστελόριζο, Κέρκυρα (1935) και Ζάκυνθο.
Το υδροπλάνο BLACKBURN DART ήταν το πρώτο επιχειρησιακό αεροπλάνο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα, σε σχέδια της βρετανικής εταιρείας BLACKBURN. Από τη Μ. Βρετανία αγοράστηκαν 4 αεροσκάφη, ενώ άλλα 12 κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα στο Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων (ΚΕΑ) στο Φάληρο.
Τα υδροπλάνα είναι μοναδικά αεροσκάφη που συνδυάζουν την ικανότητα της πτήσης με την κίνηση στο νερό. Μπορούν να απογειωθούν και να προσγειωθούν σε λίμνες, ποτάμια ή θάλασσες, χάρη σε ειδικές κατασκευές που τους επιτρέπουν να επιπλέουν. Αντί για απογείωση και προσγείωση, χρησιμοποιούν τους όρους αποθαλάσσωση και προσθαλάσσωση.

Η πλευστότητά τους εξασφαλίζεται με πλωτήρες ή ειδική διαμόρφωση του αμαξώματος. Ιστορικά, ονομάζονταν αεράκατοι, ενώ σήμερα συχνά αναφέρονται ως αμφίβια αεροσκάφη. Όταν βρίσκονται στο νερό, υπόκεινται στους ίδιους κανονισμούς με τα πλοία.
Σήμερα, τα υδροπλάνα χρησιμοποιούνται κυρίως για πυροσβεστικές επιχειρήσεις και ως μεταφορικά μέσα σε νησιωτικές περιοχές. Η πρώτη πτήση υδροπλάνου πραγματοποιήθηκε το 1910 στη λίμνη Μπερ από τον Γάλλο Ανρύ Φαμπρ.

Η Ελλάδα διαθέτει 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμή, με πολλά νησιωτικά συμπλέγματα ( πολυνησιωτικότητα) παράκτιες και παραλίμνιες περιοχές, γεγονός που από μόνο του καθιστά αναγκαία την ένταξη των υδροπλάνων στο συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας μας.
Η αναγκαιότητα αυτή, επιβεβαιώνεται και ιστορικά, αφού από πολύ νωρίς, ο εθνάρχης και μέγας οραματιστής, Ελευθέριος Βενιζέλος, αντιλαμβανόμενος τη σημασία του μεταφορικού αυτού μέσου, στην 2η περίοδο πρωθυπουργίας του, αφού ίδρυσε το Υπουργείο Αεροπορίας(1929), οργάνωσε την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, αγόρασε τα πρώτα αεροπλάνα και υδροπλάνα και κατασκεύασε τα δέκα πρώτα αεροδρόμια. Τέλος, οργάνωσε όρμους προσθαλάσσωσης για τα υδροπλάνα. Τα υδροπλάνα αυτά εκτελούσαν τακτικά δρομολόγια, στο Αργοστόλι στο Καστελόριζο, στη Ρόδο, στην Ελούντα και αλλού.

Το υδροπλάνο στη χώρα μας εγκαταλείφθηκε λόγω του Β΄ παγκοσμίου πολέμου. Το 2006 εταιρεία του κλάδου από το Καναδά, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται ξανά στην Ελλάδα, μέσα σε ένα ανεπαρκές και ασαφές νομικό πλαίσιο. Το 2009, μετά από πολλές χιλιάδες ώρες πτήσης, αναγκάστηκε να διακόψει την δραστηριότητα της.
Μετά από σχετικές «πιέσεις», το 2013, ψηφίστηκε ο πρώτος νόμος, 4146/2013, για την αδειοδότηση και λειτουργία των υδατοδρομίων, με σημαντικές, πρέπει να σημειώσουμε ελλείψεις αλλά και δυσλειτουργίες, χρονοβόρες και πολυσύνθετες γραφειοκρατικές διαδικασίες, ο οποίος όχι μόνο δεν βοήθησε, άλλα, με βεβαιότητα, ανέκοψε την ανάπτυξη του δικτύου υδατοδρομίων. Με τον νόμο αυτό αδειοδοτήθηκαν, τελικά, μόνο τρία υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα.
Εν συνεχεία, ξεκίνησε σειρά βελτιωτικών, τροποποιητικών νομοθετικών ρυθμίσεων, με πρόσφατο το νόμο 4663/2020 και τίτλο: «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, ρυθμίσεις μεταφορών και άλλες διατάξεις». Ο νόμος αυτός προβλέπει την αδειοδότηση των υδατοδρομίων να πραγματοποιείται σε δύο στάδια: α) Άδεια ίδρυσης και β) Άδεια λειτουργίας. Επιπρόσθετα δίνει τη δυνατότητα ίδρυσης υδατοδρομίου, όχι μόνο σε δημόσιο, αλλά και σε ιδιωτικό φορέα, ενώ διευρύνει το πλαίσιο χορήγησης της άδειας, τόσο σε τουριστικούς λιμένες (μαρίνες αγκυροβόλια) όσο και σε περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης (ΠΟΤΑ).
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις υδροπλάνων στην Ερμιόνη και την Κοιλάδα, ανοίγοντας νέους δρόμους στη γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση στην Πελοπόννησο. Όπως επισημαίνει ο Εντεταλμένος Σύμβουλος σε θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αναστάσιος Γανώσης, η Πελοπόννησος σε συνεργασία με τους τοπικούς δήμους και ιδιωτικούς φορείς, στηρίζει κάθε προσπάθεια για την ενίσχυση των υποδομών και της τουριστικής ανάπτυξης.
Στην Ερμιόνη, το υδάτινο πεδίο, το οποίο εγκρίθηκε για την κατασκευή του στο πλαίσιο της λειτουργίας της νέας Μαρίνας, αναμένεται να εξυπηρετεί εκατοντάδες τουρίστες και επενδυτές που επιζητούν γρήγορες και άνετες μετακινήσεις σε κοντινούς προορισμούς.
Παράλληλα, στην Κοιλάδα, έχουν παραδοθεί τα πρώτα τεύχη των μελετών για την αδειοδότηση υδατοδρομίου, με στόχο τη δημιουργία ενός ακόμη σημαντικού κόμβου για την αερομεταφορά στην περιοχή.
Το νέο αυτό μέσο θα συνδέει νησιά και ηπειρωτικούς προορισμούς μέσα σε λιγότερο από 30 λεπτά, επιτρέποντας τη γρήγορη πρόσβαση σε πολυτελείς τουριστικούς προορισμούς και ενισχύοντας τον τουρισμό υψηλής οικονομικής στάθμης. Τα υδροπλάνα αποτελούν μια στρατηγική επένδυση, που συνδυάζει την ανάπτυξη των τοπικών υποδομών με την οικονομική και κοινωνική ευημερία των περιοχών.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με τον συντονισμό των τοπικών Αρχών και τη στήριξη ιδιωτικών επενδύσεων, προωθεί σταθερά την ανάπτυξη υποδομών που συμβάλλουν στη συνολική ανάπτυξη της περιοχής. Ο στόχος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης δικτύωσης που θα φέρει πιο κοντά τα νησιά του Αργοσαρωνικού, την Πελοπόννησο και τους κύριους τουριστικούς προορισμούς της χώρας.
Εχουν πραγματοποιηθεί οι πρώτες πτήσεις για τα υδροπλάνα της Hellenic Seaplanes προσεγγίζοντας τα λιμάνια σε Σκόπελο, Αλόννησο καθώς και το νησί της Σκύρου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε δρομολόγια γνωριμίας, ταξιδεύοντας από νησί σε νησί.
Η Hellenic Seaplanes συνεχίζει την πτητική της προετοιμασία, βάζοντας πλώρη για τα νησιά και τις υποδομές τους που θα φιλοξενήσουν τα υδροπλάνα στο Αιγαίο.
Οι πτήσεις αυτές δίνουν την ευκαιρία στον ευρύτερο κόσμο, στους μελλοντικούς επιβάτες και τις τοπικές αρχές να γνωρίσουν τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα των υδροπλάνων.
Με αφετηρία τη βάση της Hellenic Seaplanes στο αεροδρόμιο Μεγάρων πραγματοποιήθηκε το πρώτο σκέλος ταξιδιών με προορισμό τα νησιά των Σποράδων και συγκεκριμένα σε Σκόπελο, Αλόννησο και Σκύρο.
Το ύψος θα εξαρτάται από την υπηρεσία που θα προσφέρεται στον επιβάτη, αλλά και από τον προορισµό στον οποίο θα επιλέγει να κατευθύνεται.
Ενδεικτικές τιµές εισιτηρίων είναι: Αθήνα – Κύθηρα από 85 ευρώ, Αθήνα – Νάξος από 77 ευρώ, Αθήνα – Πάρος από 69 ευρώ, Αθήνα – Μύκονος από 67 ευρώ, Αθήνα – Τήνος από 65 ευρώ, Αθήνα – Σίφνος από 60 ευρώ, Αθήνα – Σαντορίνη από 90 ευρώ, Αθήνα – Σύρος από 60 ευρώ, Αθήνα – Σητεία από 155 ευρώ, Αθήνα – Κάρπαθος από 158 ευρώ, Αθήνα – Σκιάθος από 86 ευρώ, Κέρκυρα – Παξοί από 45 ευρώ και Κέρκυρα – Ζάκυνθος από 92 ευρώ.
Από εκεί και πέρα, τα υπερσύγχρονα υδροπλάνα πετάνε µόνο µε το φως της ηµέρας, ενώ τα υδάτινα πεδία δεν απαιτούν ιδιαίτερες υποδοµές, καθώς το µόνο που είναι απαραίτητο είναι η λεγόµενη γλίστρα, ώστε να δένουν κάθε βράδυ και να συντηρούνται.
Αξίζει να σηµειωθεί ότι τα συγκεκριµένα υδροπλάνα διαθέτουν ρόδες, ώστε, αν οι θαλάσσιες συνθήκες δεν το επιτρέπουν, να µπορούν να προσγειωθούν σε κανονικό διάδροµο αεροδροµίου.
Οι τύποι αεροσκαφών που θα χρησιµοποιούνται είναι οι εξής: Cessna Caravan C-208: Το αεροσκάφος αυτό της Hellenic Seaplanes είναι αµφίβιο και έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα ασφαλέστερα στον κόσµο. Είναι ένα µονοκινητήριο κατηγορίας Light Turbo Prop και διακρίνεται για την ευκολία χειρισµού του. Ο τύπος του ταξιδεύει µε ταχύτητα 270- 320 χλµ./ώρα και η χωρητικότητά του περιλαµβάνει θέσεις για έως 12 επιβάτες. Το Cessna Caravan C-208 είναι ιδανικό για επιβατικές πτήσεις, τόσο οργανωµένες όσο και charter, κάνοντάς το ιδανικό και για επαγγελµατικά ταξίδια, ενώ µπορεί να διαµορφωθεί ειδικά για αποθήκευση και µεταφορά φορτίου.
Twin Otter DHC-6: Το υδροπλάνο αυτό της Hellenic Seaplanes είναι αµφίβιο, µε χωρητικότητα για 19 θέσεις επιβατών, και αναπτύσσει ταχύτητα ταξιδιού έως και 300 χλµ./ώρα. Είναι υψηλοπτέρυγο, µε δύο µηχανές τουρµπίνας και θεωρείται το καταλληλότερο αεροσκάφος για να επιχειρεί στη θάλασσα και σε όλες τις κλιµατικές συνθήκες.https://radar.gr/
Δυναμική παρουσία είχε η ΑΕ Ερμιονίδας στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που έγιναν στην Ερμιόνη για τη 13η Γιορτή Ροδιού της περιοχής μας, προϊόν που έχει αποκτήσει προστατευόμενη ονομασία προέλευσης (ΠΟΠ).

Πλήθος κόσμου, αλλά και πολλοί επίσημοι που βρέθηκαν στην περιοχή μας και στον δήμο μας, πέρασαν από το περίπτερο του συλλόγου μας, δείχνοντας μεγάλο ενδιαφέρον για τις δραστηριότητές της ομάδα μας. Εκτός από ρόδια και παράγωγα προϊόντα τους, που πρόσφερε η «Δημαράκης ΑΕ», ο κόσμος μπορούσε να βρει αξεσουάρ της ΑΕ Ερμιονίδας, εισιτήρια διαρκείας, ενώ όποιος ήθελε αγόραζε και λαχνούς για την κλήρωση τηλεόρασης.


Στο περίπτερό μας βρέθηκε και η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σοφία Ζαχαράκη, η οποία ενημερώθηκε από τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, Ιωάννη Γεωργόπουλο για τις δράσεις της ΑΕ Ερμιονίδας σε επίπεδο ανδρών, ακαδημιών και γενικότερα για το έργο του συλλόγου μας, αλλά και για την εταιρεία «Δημαράκης ΑΕ». Μαζί τους ήταν και ο βουλευτής Αργολίδας με τη ΝΔ, Γιάννης Ανδριανός. Νωρίτερα είχε περάσει και ο βουλευτής Αργολίδας με τον ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Γαβρήλος.

Στάση… έκαναν στο περίπτερο της ΑΕ Ερμιονίδας, μεταξύ άλλων, και οι πρόεδρος της ΕΠΣ Αργολίδας Βασίλης Σιδέρης (πρόεδρος της Επιτροπής Διοργανώσεων της ΕΠΟ και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας), Αναστάσιος Γανώσης (περιφερειακός σύμβουλος).

Η ΑΕ Ερμιονίδας έχει δείξει και στο παρελθόν ότι είναι κοντά σε δραστηριότητες που αφορούν την ανάπτυξη του τόπου μας, είναι κοντά στους πολίτες και μέσω του έργου που προσφέρει ως αθλητικός οργανισμός. Στο περίπτερό μας έδωσαν, άλλωστε, το «παρών» και νεαρά παιδιά της πρώτης ομάδας, πολλά απ’ τα οποία έχουν αναδειχθεί από τα τμήματα υποδομής.


Ευχαριστούμε θερμά τους συμπολίτες μας, τους επισκέπτες, τους επίσημους και τους πολιτικούς που βρέθηκαν κοντά στους ανθρώπους της ομάδας μας, ενισχύοντας την προσπάθειά μας.
13η γιορτή ροδιού στην Ερμιόνη στις 26 & 27 Οκτωβρίου
















Το περίπτερο της Δημοτικής Κοινότητας Ερμιόνης και του Δήμου Ερμιονίδας για την 13η γιορτή ροδιού.








Θερμά συγχαρητήρια στους εθελοντές της Κοινότητας και τους ανθρώπους της Δημοτικής Αρχής για την μεγάλη προσπάθειά τους επί πολλές ημέρες.
Άξιζε τον κόπο!!!
Σας περιμένουμε όλους!!!
Όλως ιδιαιτέρως τιμάτε ο Άγιος Δημήτριος στο στρατόπεδο του Μηχανικού (ΚΕΜΧ) Ναυπλίου μιας κι ο ιερός ναός του είναι αφιερωμένος στον Άγιο Δημήτριο.

Μετά το πέρας του εσπερινού ακολούθησε λιτάνευση της εικόνας του Αγίου εντός του στρατοπέδου.











Ιερά Μονή Καρακαλά – Εκεί όπου ο Άγιος Δημήτριος ανοίγει την κλειδωμένη πόρτα για να βοηθήσει τους πιστούς

Η Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου Καρακαλά βρίσκεται 16 χιλιόμετρα έξω από το Ναύπλιο. Η Μονή έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην πολιορκία του Ναυπλίου, αλλά και στα χρόνια της Επανάστασης, καθώς ήταν οπλοστάσιο των Αγωνιστών. Η Μονή είναι αφιερωμένη στον Άγιο Μεγαλομάρτυρα Δημήτριο, πανηγυρίζει στις 26 Οκτωβρίου και κάθε χρόνο στην μνήμη του χιλιάδες κόσμου προστρέχει από κάθε μέρος της Πελοποννήσου.





























Εσπερινός μετά από πολλά χρόνια στον Αγ. Δημήτριο Δελπιριζας, απλά , όμορφα με εξαιρετική θέα προς το Κρανίδι. Βοήθεια μας .

F/B Κρανιδι χθες και σημερα
Σήμερα οι μαθητές των σχολείων του Άργους, καθώς και μέλη φορέων, κατέθεσαν στεφάνια, αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες που πολέμησαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.

Μαθητές δίπλα στη σημαία και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, έχοντας παρακαταθήκη την ιστορία μας, τίμησαν εκείνους που υπερασπίστηκαν τα ιδανικά της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της ειρήνης, παραδίδοντας σε όλους μας ένα διαχρονικό παράδειγμα θάρρους και αυταπάρνησης.

Το ιστορικό ‘’ΟΧΙ’’ αποτελεί σύμβολο αντίστασης και έμπνευσης, που αντιπροσώπευε την αδάμαστη βούληση του ελληνικού λαού να σταθεί ενάντια στην επιθετικότητα, την καταπίεση και την υποδούλωση.

Ήταν μια πράξη αυτοσεβασμού και εθνικής υπερηφάνειας, που έδειξε ότι ακόμα και ένα μικρό έθνος μπορεί να υπερασπιστεί την ελευθερία του, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα παλέψει εναντίον ισχυρότερων δυνάμεων.


Παρόντες στην κατάθεση ήταν ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος, ο Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Αθλητισμού Βασίλης Σιδέρης, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι.
Συλλογή υπογραφών για το ΝΕΡΟ από την Επιτροπή που συγκροτείται από τον Σύλλογο Γεωπόνων Ελεύθερων Επαγγελματιών, Συνεταιρισμούς, ΤΟΕΒ και παραγωγούς.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
23 / 10 / 2024
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Επιτροπής που προέκυψε από τη Συνέλευση για το Νερό που πραγματοποιήθηκε στις 7/10, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αργολίδας, στο Άργος.
Απόφαση της Επιτροπής, στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του Συλλόγου Γεωπόνων Ελεύθερων Επαγγελματιών, Συνεταιρισμών, ΤΟΕΒ και παραγωγοί, ήταν καταρχάς η συλλογή υπογραφών σε ένα κείμενο με προτάσεις και αιτήματα για τη διαχείριση του νερού στην περιοχή.
Στο κείμενο, αφού αναφέρεται η ανάγκη στελέχωσης των αρμόδιων υπηρεσιών και η αντίθεση στην εμπλοκή ιδιωτών ή οποιασδήποτε μορφής ΑΕ στη διαχείριση του νερού, αναπτύσσονται οι παρακάτω άξονες:
– Σωστή αξιοποίηση και διαχείριση του νερού των πηγών του Ανάβαλου (Κιβέρι)
– Εμπλουτισμός και μέτρα ορεινής υδρονομίας
– Εξοικονόμηση νερού και αποτελεσματική χρήση του
– Μείωση κόστους άρδευσης
Η συλλογή υπογραφών γίνεται σε Συνεταιρισμούς, Γεωπονικά καταστήματα και ΤΟΕΒ. Όποιος θέλει μπορεί να δηλώσει τη συναίνεση του στο κείμενο και στην ηλεκτρονική διεύθυνση argolidanero@gmail.com αναφέροντας το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό δελτίου ταυτότητας και αριθμό τηλεφώνου.
Αναλυτικά το κείμενο στο συνημμένο έγγραφο.(από ανάρτηση του γεωπόνου Μήτσου Κοδέλα)



Ο Γύρος της Αρβανιτιάς είναι ένας περιφερειακός πλακόστρωτος πεζόδρομος γύρω από την Ακροναυπλία με θέα τον Αργολικό κόλπο #ΑΓΓΕΛΟΣ_ΔΡΙΤΣΑΣ


Ο Δήμος Άργους – Μυκηνών ευχαριστεί το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας που πλαισίωσε με το μουσικό σύνολο πνευστών την κατάθεση στεφάνων, αποτίοντας φόρος τιμής στους ήρωες του ’40.
Από τον εσπερινό στην Ιερά Μονή Αυγού Διδύμων.
Η εκκλησία μας εορτάζει αύριο τη μνήμη του Αγίου Δημητρίου.
Ο Άγιος Δημήτριος, με το θάρρος, την ανιδιοτέλεια και την πίστη του, μας θυμίζει τη σημασία της αγάπης, της θυσίας και της αλληλεγγύης.

Οι αξίες αυτές είναι οδηγός όλους μας, προκειμένου να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο τόπο, όπου ο κάθε άνθρωπος θα νιώθει ασφάλεια και θα βρίσκει στήριξη.


Χρόνια πολλά σε όλους τις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες!
