Το μικρό της Hyundai ανανεώνεται σε εμφάνιση και εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και έρχεται σύντομα με κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,2 λίτρων.
H Hyundai αποκάλυψε το ανανεωμένο i10, τέσσερα χρόνια σχεδόν μετά το λανσάρισμα της 3ης γενιάς του μοντέλου. Οι αλλαγές αφορούν κυρίως την εμφάνιση μέσα-έξω και τον εξοπλισμό.
Οι αλλαγές εξωτερικά αφορούν στη νέα μάσκα η οποία ενσωματώνει τα φώτα ημέρας LED στις άκρες της, υιοθετώντας τη λογική “κυψέλης” που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Tucson αλλά σε πολύ πιο κόμπακτ και διακριτική υλοποίηση. Ανασχεδιασμό έχουμε επίσης στους προφυλακτήρες, τα φώτα και τις ζάντες αλουμινίου 15’’ (16’’ στην κορυφαία έκδοση N Line).
Υπάρχουν επίσης δύο νέες χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα: Lumen Grey και Meta Blue, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα διχρωμίας με μαύρη οροφή.
Το εσωτερικό παραμένει εξαιρετικά ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές (πορτμπαγκάζ 252-1.050 λίτρα) και έχει ανανεωθεί με καινούριες επενδύσεις στα καθίσματα, ατμοσφαιρικό φωτισμό κάτω από το ταμπλό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 4,2’’ και κεντρική οθόνη αφής 8’’ με ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας και απομακρυσμένη ενημέρωση χαρτών (Over The Air – OTA) του συστήματος πλοήγησης. Διαθέσιμος είναι τέλος ένας ασύρματος φορτιστής smartphone.
Πιστό στη στρατηγική της Hyundai να προσφέρει υψηλή ασφάλεια σε όλα τα μοντέλα της, το νέο i10 εξοπλίζεται στάνταρ με το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης Hyundai Smart Sense. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας και υπενθύμιση ελέγχου των πίσω θέσεων για ξεχασμένους επιβάτες (π.χ. παιδιά που κοιμούνται) πριν την αποχώρηση από το όχημα.
Η γκάμα κινητήρων παραμένει ως έχει, με τους ατμοσφαιρικούς 1.0 και 1.2 των 67 και 84 ίππων αντίστοιχα αλλά και τον 1.0 Turbo με τους 100 ίππους. Το ανανεωμένο μικρό της Hyundai θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά τον Μάιο, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται το β’ εξάμηνο του έτους.
ΠΗΓΗ: sport24.gr